Strona 2 z 4

: 25 kwie śr, 2007 12:09 am
autor: Feliks
JoT_JoT pisze:Pewnie ma też to swoje wady o których tam to nie jest powiedziane ja sie tam tylko odczytałem ze prototyp miał 3,5 KM zrobione z silnika 5KM zwarzajac na to ze jak tam pisza z tego samego silnia od fiata 126p o pojemnosci 600 uzyskaliby pojemność 900 to troche słabo sie to kreuje ale możę to tylko prototyp byl taki słaby :)
Zobaczymy jaki będzie mocny prototyp mojego nowego rozwiazania silnika: :D
Obrazek
Co bardziej dziwne może pracowac zupełnie bez oleju. :twisted:
reszta w pdf:http://www.new4stroke.com/images/Silnik ... lokiem.pdf

Pozdrowienia :roll: :roll:

Re: nowy 4 suw

: 29 mar sob, 2008 10:14 am
autor: Feliks
Niestety po angielsku, ale może przyda się:

Little Horse Power Meter

Tongues in engines manner of measurement of amount of mechanical horse.
Each engine owns invariable parameters about definite , like :
Sum of inertia mass, sum inertia springs, chains ,valves,etc.

Each model of engine has this parameters exactly SAME !!

And if for example, we want it without load for 4000 RPM ,at same time , we need exactly SAME horsepower.
It is principle my idea: Horse Power Meter.

Manner of measurement Horse Power:
Car is stop !!
We have running engine in idle RPM.
We need only same impulse classic RPM meter
Next we push and press i electronic meter switch "measurement"
Next we must push throttle in FULL .
Engine go to eg 5000 RPM.
Electronic measurement TIME with special SOFT , how long engine going measurement period 3000 rpm to 4000 rpm . This TIME are equivalent horsepower of engine.
Little power -long time , normal power - short time
Idea in diagram:
Obrazek


Next diagram electronic of Horsepower Meter, can made little 8 -bit processor eg. AT2051. Small individual Soft for each model of engine:

Obrazek


Engine is gauged in its time of measurement of force LOAD his own.
And it is not necessary has drive testing your car.

Happy Easter
Andrew :wavey:

Re: nowy 4 suw

: 15 kwie wt, 2008 1:48 pm
autor: cyborg
dwusuwowy diesel byl produkowany masowo w polsce w od konca lat 40 ub. wieku do poznych lat 60 w traktorze Ursus, pozniej zwanym Ursus C-45. Byl to silnik jednocylindrowy z tzw. gruszą żarową, zeby go uruchomic nalezalo najpierw rozgrzac do czerwonosci gruszkowato zakonczona glowice a potem wylac kierownice ze swojego miejsca i za pomoca tej wlasnie kierownicy nalezalo krecic walem korbowym powodujac uruchomienie silnika..;)

Re: nowy 4 suw

: 15 kwie wt, 2008 2:42 pm
autor: Feliks
To doprawdy jestprawdziwe
Zobacz na link (nistety znowu poangielsku) http://www.epi-eng.com/piston_engine_te ... torque.htm

Cytat zmojego linku :
"POWER
POWER is the measure of how much WORK can be done in a specified TIME. ......."

Przy tej samej pracy(rozpędzenia silnika od 3000 do4000 obr) WORK
Potrzeba zmierzyć TIME....

Ja jestem tylko pomysłodawcą , może ktos to zacznie robić??...

Pozdrawiam Andrzej

Re: nowy 4 suw

: 25 cze śr, 2008 12:07 am
autor: Feliks
Chłodzenie "tłoka" wodą poprzez elastyczny wąż wodny.
Obrazek

Rysunek silnika z "cylindrem "i zaworami grzybkowymi
Obrazek

i z długimi "cylindrami " i 8 zaworami na jeden "cylinder"
Obrazek


Vpracująca~~= 0,5 V , V=Skoła "tłoka" x długść "tłoka"

Pozrawiam Andrzej :D

Re: nowy 4 suw

: 01 lip wt, 2008 12:05 am
autor: Feliks
Czy znacie silnik który nazywa sie : Twin Feliks ? :roll:

Obrazek


Odmiana "Długi Cylinder " i 8 zaworów tłokowych na jeden "cylinder"

Obrazek

Prosze o pomoc , jak prawidłowo nazwać przestrzeń "cylinder" ?? :wink:

pozdrawiam Andrzej :D :D

Re: nowy 4 suw

: 06 lip ndz, 2008 11:19 pm
autor: Feliks
Projekt największego na Świecie silnika spalinowego.

Nazywa się on: MULTIBOXER -to jest silnik gwiazdowy w pozycji poziomej.
To jest pierwszy wodzikowy taki silnik.
do wykonania najlepiej użyć części Wartsila-Sulzer RTA96-C tłoków, kompletu wodzików , korbowodów nieco zmodyfikowanych:

Silnik ten ma 14 cylindrów 108,920 KM przy 102 obrotów .
Mój projekt ma 45 cylindrów i końcową moc ~~ 350. 000 KM
W tym względzie ma większą moc niż reaktor atomowy na lotniskowcu.
4 takie silniki zasilane gazem mogą dać 1000 MW energii elektrycznej przy najlepszej sprawności.

Obrazek
Obrazek

Andrzej :roll:

Re: nowy 4 suw

: 05 sie wt, 2008 5:38 pm
autor: Feliks
Ostatnio nie przepadam za przekładniami zębatymi.... :D

Moj horyzontalny silnik potrzebuje przekładni kątowej 90 stopni.

Obrazek

Może podwójny taki układ może zastąpić stary dyferencjał ?? :wink:

Andrzej :D

Re: nowy 4 suw

: 06 sie śr, 2008 11:12 am
autor: Feliks
nowy dyferencjał:
Obrazek

I też nie lubię dzwieków wyjacego dyferencjału... :wink:

Andrzej :D

Re: nowy 4 suw

: 07 sie czw, 2008 12:25 am
autor: Feliks
Matematycne skracanie poprzez skreślanie i mamy nowy dyferencjał :

Obrazek

...i mozna dołożyć jakieś viskotyczne sprzęgła... :roll:

Andrzej :D

Re: nowy 4 suw

: 07 sie czw, 2008 11:07 am
autor: Feliks
Feliks pisze:Matematycne skracanie poprzez skreślanie i mamy nowy dyferencjał :....

...i mozna dołożyć jakieś viskotyczne sprzęgła... :roll:

Andrzej :D
Następne skracanie:
Obrazek



Andrzej :D

Re: nowy 4 suw

: 09 sie sob, 2008 1:02 am
autor: Feliks
No i precyzyjny dyferencjał:

Obrazek

pozdrawiam Andrzej

Re: nowy 4 suw

: 09 sie sob, 2008 1:50 am
autor: Jarmarek
Czy przytaczane przyjłady mają jakąkolwiek szanse na zaistnienie gdziekolwiek poza papierem?

Jaki jest koszt produkcji takiego prototypu?

Re: nowy 4 suw

: 11 sie pn, 2008 2:34 am
autor: Feliks
Jarmarek pisze:Czy przytaczane przyjłady mają jakąkolwiek szanse na zaistnienie gdziekolwiek poza papierem?

Jaki jest koszt produkcji takiego prototypu?
U nas pewnie nikomu nie są potrzebne nowe konstrukcje. Poza papierem zaistniała tylko "Turbinka Kowalskiego". Potem można ją było nabyć w 'Bomisie", który to zajmował się upłynnianiem zbędnych zapasów etc.
Koszt produkcji takiego prototypu głownie zależy od tego kto go wykonuje i jakimi sposobami. No i oczywiście ile za to wszystko sobie liczy. Szef Instytutu Ricardo np. ma z tego dochód około 1, 5 miliona funtów na rok.( i 4000 pracowników pewnie równie nieźle opłacanych).No i robią różne prototypy i np. silniki badawcze do ustalania liczby oktanowej paliwa, oprogramowanie symulacyjne do silników spalinowych ( Ok 30 000 funtów jedno) itp.
Pewnie jeżeli miało to by mieć ręce i nogi to koszty muszą być "światowe", i wykonywane przez światowców. Zależy, czy prototyp miał by służyć potem do produkcji seryjnej, czy też do uchwycenia pierwszych parametrów konstrukcji. itp.....
Pozdrowienia Andrzej
:D

Re:

: 11 sie pn, 2008 9:00 am
autor: Marin205
JoT_JoT pisze:Ale wynalazca i tak urodził sie we Wrocławiu :D:D:D:D :mrgreen:
po tym jak rodzice przeprowadzili się z Królewskiego Miasta Krakowa (ponoć poczęty został na naszej ziemi)