Lampka awarii 1.6 gti

Dyskusje na temat napraw silnikow XU 8v,16v.
b182
Uzalezniony
Posty: 689
Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
Numer Gadu-gadu: 6262732
Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
Kontakt:

Post autor: b182 »

Kto wie jak podłączona jest lampka od awarii kompa w 1.6 gti jetronic? Za zadne skarby nie moge sprawic zeby sie swieciła:) Czy ona jest podpięta do kompa czy gdzies indziej?

Dodano po 4 godzinach 25 minutach:

AHA
jeszcze jedno. Po co jest podgrzewanie przepustnicy w GTI?
Pug sprzedany
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

fhrancuski power killer 8)7

moze zarowki nie masz? :roll:
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4907
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

b182 pisze:Kto wie jak podłączona jest lampka od awarii kompa w 1.6 gti jetronic? Za zadne skarby nie moge sprawic zeby sie swieciła:) Czy ona jest podpięta do kompa czy gdzies indziej?

Dodano po 4 godzinach 25 minutach:

AHA
jeszcze jedno. Po co jest podgrzewanie przepustnicy w GTI?
moim skromnym zdaniem to kontrolka musi byc podpieta do kompa zeby jakkolwiek cokolwiek sygnalizowala na temat jego pracy 8)7
a sprawdzales czy zarowka tam sie nie przepalila 8) ?
podgrzewanie wydaje mi sie ze przyspiesza rozgrzewanie silnika :D
Awatar użytkownika
TO-MI
Maniak
Posty: 1273
Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
Posiadany PUG: XU9J4
Numer Gadu-gadu: 604584106
Lokalizacja: Krosno/okol

Post autor: TO-MI »

b182 pisze: Po co jest podgrzewanie przepustnicy w GTI?
żeby podgrzać wstępnie powietrze i przy okazji oszukać kompa :D
bo przepływka zmierzyła inaczej :)
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

TOMI 666 pisze:
żeby podgrzać wstępnie powietrze i przy okazji oszukać kompa :D
bo przepływka zmierzyła inaczej :)
:lol: Ze niby co? tlenu po drodze przybylo lub ubylo?
b182
Uzalezniony
Posty: 689
Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
Numer Gadu-gadu: 6262732
Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
Kontakt:

Post autor: b182 »

Tylko po kiego grzyba powietrze ogrzewać? Zimniejsze jest bardziej gęste a co za tym idzie zawiera więcej tlenu i auto nawet lepiej chodzi. No chyba ze ma to powodować nieco szybsze zagrzanie silnika lub tez może jakoś odparowanie wody np z kolektora dolotowego który ma dośc dużą pojemność i podejrzewam ze nieraz gromadzi sie tam dużo pary wodnej. Kompa już nie oszuka na pewno bo nie ma już po drodze czujnika żadnego od temperatury powietrza. Jest tylko jeden w przepławce.

A wracający do kontrolki silnika to chyba wymieniałem kiedyś wszystkie żarówki. Jeśli jest podpięta pod kompa to pod który pin bo znaleźć w literaturze tego nie moge
Pug sprzedany
Awatar użytkownika
TO-MI
Maniak
Posty: 1273
Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
Posiadany PUG: XU9J4
Numer Gadu-gadu: 604584106
Lokalizacja: Krosno/okol

Post autor: TO-MI »

Banita pisze:

:lol: Ze niby co? tlenu po drodze przybylo lub ubylo?
tlenu nie ubyło ale powietrze ździebko rzadsze :)
ale to tak zwany pikuś
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

A co to ma do rzeczy? Masz zmierzona objetosc i temp, wiec co ma za znaczenie czy rzadzsze, czy gestsze. Fizyki nie oszukasz.
ODPOWIEDZ