D6c kilka problemów ;/

Dyskusje na temat napraw silnikow XU 8v,16v.
bzium
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: 24 lut śr, 2010 10:02 pm
Posiadany PUG: 309GTI16
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Czerwieńsk/lubuskie

Re: D6c kilka problemów ;/

Post autor: bzium »

Twoje problemy z pierwszego postu są teraz najmniejszymi problemami.
Napisałeś, że masz D6C a teraz piszesz o 128 KM, chyba raczej 158 ?

Zrzuć miskę olejową i zobacz co tam jest. To samo z pokrywą zaworów.

Jak już uporasz się z ciśnieniem oleju to zajmiemy się problemami z odpalaniem.
operatorbazooki
Maniak
Posty: 1061
Rejestracja: 11 lut sob, 2012 3:08 pm
Posiadany PUG: 205 xs
Lokalizacja: Komorów pod W-wa

Re: D6c kilka problemów ;/

Post autor: operatorbazooki »

Przepraszam, pomyliłem kod silnika w nazwie tematu;p Chodziło oczywiście o 1.9 D6B czyli silnik 8 zaworów i 128kM. Dwulitrową szesnastkę też mam ale w innym aucie. Temat D6B już chyba nieaktualny na razie ponieważ znalazłem drugi z b. niskim przebiegiem za dobre pieniądze i skorzystam z opcji. Ten w którym grają panewki rozłożę sobie i będę powoli robił od podstaw.
Awatar użytkownika
TO-MI
Maniak
Posty: 1273
Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
Posiadany PUG: XU9J4
Numer Gadu-gadu: 604584106
Lokalizacja: Krosno/okol

Re: D6c kilka problemów ;/

Post autor: TO-MI »

jak patrze w dziale sprzedam to opychasz DKZ ponoć dobry stan to dlaczego nie przełożysz tego co Ci "zagraca garaż" :wink: pod maske :?:
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
operatorbazooki
Maniak
Posty: 1061
Rejestracja: 11 lut sob, 2012 3:08 pm
Posiadany PUG: 205 xs
Lokalizacja: Komorów pod W-wa

Re: D6c kilka problemów ;/

Post autor: operatorbazooki »

Gdybyś czytał to byś przeczytał że nie znany mi jest stan tego DKZ'a . Skoro mam już nagrany d6b w wiadomym i dobrym stanie z niskim przebiegiem to po co mam wkładać silnik o nieznanej mi kondycji?
Awatar użytkownika
TO-MI
Maniak
Posty: 1273
Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
Posiadany PUG: XU9J4
Numer Gadu-gadu: 604584106
Lokalizacja: Krosno/okol

Re: D6c kilka problemów ;/

Post autor: TO-MI »

czytałem
Sam do Siebie sie boisz upchnąć pod maske choć masz pod ręką a tu ciemnote wciskasz 8)7
"Z zewnątrz wygląda ok. Podobno ma ok 160000 km najechane" mniejsza już o ciętą reke :wink:
to po cholere wypisywać jakieś info wyssane z palca
PS.
jak Ci sie to D6B trafi tak pewne jak to w aucie powodzenia życze :W
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
operatorbazooki
Maniak
Posty: 1061
Rejestracja: 11 lut sob, 2012 3:08 pm
Posiadany PUG: 205 xs
Lokalizacja: Komorów pod W-wa

Re: D6c kilka problemów ;/

Post autor: operatorbazooki »

Jeśli nie masz nic do powiedzenia w tym temacie to po co się "udzielasz" ? Zadałem kilka pytań więc może na nie odpowiedz. O silniku który sprzedaję wiem tyle co powiedział mi poprzedni właściciel który dał mi go do auta, a wystawiam za cenę samego bloku. Co do tego że mógłbym go włożyć do auta ( pociągnę już ten OT kawałek ), silnik mam od wydaje mi się bardzo pewnej i świadomej osoby z forum więc raczej wierzę w zapewnienia o jego stanie. A wolę taki sam silnik bo :
1 nie będę musiał nic kombinować bo będzie P & P
2 bo po co mam wkładać słabszy?
co do tego powodzenia to- bardzo dziękuję :roll:
Pozdrawiam i proponuję zakończyć zaśmiecanie tego wątku
Awatar użytkownika
TO-MI
Maniak
Posty: 1273
Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
Posiadany PUG: XU9J4
Numer Gadu-gadu: 604584106
Lokalizacja: Krosno/okol

Re: D6c kilka problemów ;/

Post autor: TO-MI »

łotewer :roll:
masz dwa silniki kładziesz na stół rozbierasz ,weryfikacja zakup kilku pierdół składasz i masz d6b po dobrym przeglądzie 8)
ale oczywiście zrobisz po swojemu
już koniec OT :W
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
Awatar użytkownika
marcpol
Nowicjusz
Posty: 90
Rejestracja: 12 sie pt, 2011 1:48 pm
Posiadany PUG: 205 1.1 Look; 205 1.6 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Juchnowiec/Białystok

Re: D6c kilka problemów ;/

Post autor: marcpol »

Zmierzyłeś już cienienie oleju? Wskaźnik ciśnienia oleju na desce jest niemiarodajny.

Pytałem o śrubę koła pasowego, gdyż śruba ta dociska koło zębate pompy oleju.

Jeśli ciśnienie oleju jest rzeczywiście niskie niekoniecznie musi oznaczać to zły stan techniczny silnika. Pamiętam jakieś auto, w którym przyczyną niskiego ciśnienia oleju był zapchany silikonem smok pompy oleju. Zdarzają się też uszkodzenia samej pompy - duży luz pomiędzy kołami zębatymi, a obudową, uszkodzenie zaworu przelewowego.
Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych, diesla, alternatorów, rozruszników http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=8&t=25519
ODPOWIEDZ