Strona 2 z 3

Re: Problem z silnikiem 1.6 cti

: 11 mar pt, 2016 1:45 pm
autor: 13rallye
Kąt zapłonu powinien wynosić 32 do 36st. przy 3500 obr./min. z odpiętym regulatorem podciśnieniowym.

Re: Problem z silnikiem 1.6 cti

: 11 mar pt, 2016 2:56 pm
autor: RafGentry
13rallye pisze:Kąt zapłonu powinien wynosić 32 do 36st. przy 3500 obr./min. z odpiętym regulatorem podciśnieniowym.
Miło, że kolega włączył się do technicznej dyskusji, wnosząc sporo ciekawych uwag. Prosimy jeszcze o przywitanie i przedstawienie się w temacie dla nowych użytkowników i uzupełnienie lokalizacji w ustawieniach forum.

:W

Re: Problem z silnikiem 1.6 cti

: 11 mar pt, 2016 4:31 pm
autor: elvispro
Panowie skąd idzie ciśnienie na regulator ciśnieniowy w aparacie zapłonowym ? U mnie nie podaje ciśnienia. Poza tym jest dziurawy. ;/

Re: Problem z silnikiem 1.6 cti

: 11 mar pt, 2016 4:32 pm
autor: woocash
Może głupie pytanie, ale jak sprawdzić kąt zapłonu przy 35 stopniach?

Re: Problem z silnikiem 1.6 cti

: 11 mar pt, 2016 5:52 pm
autor: grzesiek309
Specjalną lampą z regulacją ;)

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Re: Problem z silnikiem 1.6 cti

: 11 mar pt, 2016 5:55 pm
autor: woocash
W sumie... Można opóźnić impuls na lampę.. Jestem wciąż do tyłu.

Re: Problem z silnikiem 1.6 cti

: 11 mar pt, 2016 6:11 pm
autor: elvispro
ten weekend, następny i jak ta mała menda nadal się będzie stawiała to...

Pakuje się w puga dzwonie do 205garage i go tam wiozę :d - jak mnie oczywiście przyjmą.

Re: Problem z silnikiem 1.6 cti

: 11 mar pt, 2016 6:32 pm
autor: woocash
Pecunia non olet ;)

Jak mają nie przyjąć...

Re: Problem z silnikiem 1.6 cti

: 11 mar pt, 2016 7:14 pm
autor: elvispro
owszem nie śmierdzą. przeglądam książke 205. I robie wszystko to co tam każą ehhh :D Jutr wydrukuję całą sobie do warsztatu. I sprawdzę krok po kroku.

Re: Problem z silnikiem 1.6 cti

: 12 mar sob, 2016 3:02 pm
autor: 13rallye
Używając np. szkolnego kątomierza . Znaczymy na kole pasowym jak i osłonie napędu rozrządu jasną farbką znak GMP, następnie drugi znak 36st. przed GMP. Można wtedy dokonać dokładnego pomiaru zwykłą lampą.

Re: Problem z silnikiem 1.6 cti

: 14 mar pn, 2016 10:57 pm
autor: elvispro
Pytanie kontrolne :) mini zaworek - przelotowy na wężyku do podciśnieniowego wyprzedzenia ma być... zasysane prze ufo - powietrze idzie do ufo czy na odwrót podciśnienie zssysa ufo i idzie do przepustnicy :> ??

Re: Problem z silnikiem 1.6 cti

: 14 mar pn, 2016 11:02 pm
autor: grzesiek309
Serio? :lol: Pomyśl jak działa silnik i co gdzie się zasysa :P

Re: Problem z silnikiem 1.6 cti

: 14 mar pn, 2016 11:06 pm
autor: elvispro
powietrze do przepustnicy :) a mam odwrotnie zamontowane :)

Dziś rozebrałem cały kolektor wąż od dodatkowego powietrza był perfidnie nieszczelny na króćcu przy kolektorze!

Re: Problem z silnikiem 1.6 cti

: 16 mar śr, 2016 4:36 pm
autor: elvispro
pytanie za 100 punktów :> od czego jest ta 2 wtyczka brązowa... ?? wychodzi z tyłu bloku i za chiny ludowe nie mogę do niej znaleź męskiej wtyki.

Dziś została ogarnięta i sprawdzona cała wiązka która idzie do kompa :)

Podstawa od aku idzie na malowania nawet nie wiedziałem że może być taka ruda ;P

Jestem na etapie poszukiwania na miejscu peszli do kabli z rozcięciem nich powieje trochę nowością pod maską.

Re: Problem z silnikiem 1.6 cti

: 27 mar ndz, 2016 11:18 am
autor: pug205gti
Temat ogarnięty ? bo mam dokładnie ten sam problem 8)7