Strona 1 z 2

Dolot 306 s16 a cytryny ZX

: 27 lip śr, 2016 7:21 pm
autor: fila1223
NA forach różnej maści widziałem że silnik xu10j4 mieści się bez nawet podcinania górnej belki Obrazek
U mnie nawet maska nie chcę się domknąć, i tu się rodzi pytanie czy dolot z zx albo xsantii albo z czegokolwiek jest mniejszy ?
Zastanawiałem się czy nie obniżyć silnika, ale wtedy półosie będą obijać się o sanki, a jak go bujnę do tyłu to kolektor wydechowy będę musiał modzić i wodziki od skrzyni nie podejdą

Re: Dolot 306 s16 a cytryny ZX

: 27 lip śr, 2016 10:38 pm
autor: Filipczak
A na pewno nie wadzi o rozporke? Po zmianie maski z GTI Atmanova tez byl taki problem, ale winowajca byla glownie rozporka

Re: Dolot 306 s16 a cytryny ZX

: 27 lip śr, 2016 11:07 pm
autor: fila1223
Jeżu idźcie wszyscy do konta z tą rozpórką, Maska z założoną ów rozpórką a bez silnika zamykała się normalnie.
U mnie nawet maska z garbem się nie domyka

Re: Dolot 306 s16 a cytryny ZX

: 28 lip czw, 2016 1:45 am
autor: jozek
Spojrz prawdzie w oczy. Po prostu przeszczep sie nie przyjal;)

Re: Dolot 306 s16 a cytryny ZX

: 28 lip czw, 2016 7:13 am
autor: 2mouse
jozek pisze:Spojrz prawdzie w oczy. Po prostu przeszczep sie nie przyjal;)
Czas zatem na chemię... :D

Bierzesz arkusz papieru pakowego. Kładziesz na silnik. Zamykasz maskę a potem patrzysz, co się odbiło na papierze. Usuwasz, albo przenosisz niżej. I tak do skutku. :)

Re: Dolot 306 s16 a cytryny ZX

: 28 lip czw, 2016 8:09 am
autor: DJPreZes
Usuń silnik - znacząco zmniejszysz masę, a wiadomo - masa wrogiem przyśpieszenia!

Re: Dolot 306 s16 a cytryny ZX

: 28 lip czw, 2016 8:31 am
autor: fila1223
Tam chemię, szlifierke. Jak z maska nie wyjdzie to wywale dziure w podłodze, wyrzuce silnik i na flinstona :p
I zamiast zgryźliwych komentarzy może by tak podsunelibyście jakiś pomysł jak 2mouse ?

Re: Dolot 306 s16 a cytryny ZX

: 28 lip czw, 2016 10:28 am
autor: DJPreZes
Większość znanych mi swapów miała albo przerabiany kolektor dolotowy (bo za bardzo wystawał jak u Ciebie) albo silnik przechylany i wtedy przerabiany wydechowy. Ale poza tym szczegółów więcej nie znam.

Re: Dolot 306 s16 a cytryny ZX

: 28 lip czw, 2016 12:09 pm
autor: fila1223
Podziękowania dla 2mouse :)

Re: Dolot 306 s16 a cytryny ZX

: 28 lip czw, 2016 1:16 pm
autor: DJPreZes
To się podziel co, gdzie i jak bo sam jestem ciekawy.

Re: Dolot 306 s16 a cytryny ZX

: 28 lip czw, 2016 2:01 pm
autor: fila1223
Piknie nie jest ale się doszlifuje

Re: Dolot 306 s16 a cytryny ZX

: 28 lip czw, 2016 3:47 pm
autor: 2mouse
fila1223 pisze:Podziękowania dla 2mouse :)
Ależ proszę... :oops:
fila1223 pisze:Piknie nie jest ale się doszlifuje
Umarłem ze śmiechu. Kolektory cięli, psując charakterystykę wydechu albo dolotu, kanały wyspawywali nowe, cuda odprawiali. A tu pas przedni troszku podciąć trzeba i plastikową maskę założyć, żeby jeszcze mniej robić... 8)7 8)7 8)7

fila _O_

Re: Dolot 306 s16 a cytryny ZX

: 28 lip czw, 2016 3:54 pm
autor: fila1223
Maska z garbem z laminatu by sie przydała ;) pod zwykła troszku ciasno, dobrze ze nie wywaliłem tej starej

Re: Dolot 306 s16 a cytryny ZX

: 28 lip czw, 2016 7:33 pm
autor: fila1223
2mouse pisze:
fila1223 pisze:Podziękowania dla 2mouse :)
Ależ proszę... :oops:
fila1223 pisze:Piknie nie jest ale się doszlifuje
Umarłem ze śmiechu. Kolektory cięli, psując charakterystykę wydechu albo dolotu, kanały wyspawywali nowe, cuda odprawiali. A tu pas przedni troszku podciąć trzeba i plastikową maskę założyć, żeby jeszcze mniej robić... 8)7 8)7 8)7

fila _O_
Co do kolektora wydechowego to sa 3 możliwości.
włożenie kolektora z wersji 132 konnej
skrócenie kolektora seryjnego od xu10j4rs
albo podcięcie grodzi tak aby seryjny kolektor podszedł
Z racji tego ze mój silnik mial juz kolektor wydechowy z wersji 132 konnej, że tak powiem I just roll with it 8)

Re: Dolot 306 s16 a cytryny ZX

: 29 lip pt, 2016 8:44 am
autor: 2mouse
fila1223 pisze:Z racji tego ze mój silnik mial juz kolektor wydechowy z wersji 132 konnej,
To nieco zmienia postać rzeczy. :/ Bardzo jestem ciekaw co by wyszło na hamowni... Powinien być krótszy i mieć mniejszą pojemność.... Czyli moment będzie mniejszy, zapewne moc też i szczyty pójdą w górę... Zepsułeś dobry silnik :(