Brak iskry

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
luki0166
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: 17 cze pt, 2011 12:11 pm
Posiadany PUG: 1.1 89r.
Numer Gadu-gadu: 6051839

Re: Brak iskry

Post autor: luki0166 »

I jak tam ten moduł?

Mnie to już powoli zaczyna denerwować. Wymieniłem moduł, cewkę, przewody, palec, kopułkę, podłączyłem tak, jak mi napisałeś i dalej nic. Najwyzej jak sprawdzisz i ja sprawdzę i okaże się, że u mnie jest dobrze, a dalej nie działa, to ja zrobię schemat jak mam wszystko podłączone i wrzucę.
Awatar użytkownika
marcpol
Nowicjusz
Posty: 90
Rejestracja: 12 sie pt, 2011 1:48 pm
Posiadany PUG: 205 1.1 Look; 205 1.6 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Juchnowiec/Białystok

Re: Brak iskry

Post autor: marcpol »

Nie taniej byłoby oddać auto do fachowca? Naprawa, która powinna zająć 10 minut trwa rok, wymieniasz sprawne części na sprawne...
Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych, diesla, alternatorów, rozruszników http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=8&t=25519
luki0166
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: 17 cze pt, 2011 12:11 pm
Posiadany PUG: 1.1 89r.
Numer Gadu-gadu: 6051839

Re: Brak iskry

Post autor: luki0166 »

Do fachowca chciałem lecz już raz był u niego i po miesiącu już nie działał. Z resztą mówi, że go nie weźmie, bo tam jest wszystko poprzerabiane i nikt nie dojdzie jak powinno być. A mieszkam na odludziu więc trudno znaleźć kogoś kto się tego podejmie i w miarę blisko. Pozatym mam czym jeździć, a 205-tka stoi w garażu i kiedyś też przyjdzie jej wyjechać z niego. :P
borek_wpr
Uzalezniony
Posty: 844
Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Pruszków

Re: Brak iskry

Post autor: borek_wpr »

Sorki lecz autko jeszcze nie dojechało.Braciszek ma być w nocy lub rano to po południu zrobię pomiary.
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...
luki0166
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: 17 cze pt, 2011 12:11 pm
Posiadany PUG: 1.1 89r.
Numer Gadu-gadu: 6051839

Re: Brak iskry

Post autor: luki0166 »

Ok, nie ma sprawy.
borek_wpr
Uzalezniony
Posty: 844
Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Pruszków

Re: Brak iskry

Post autor: borek_wpr »

Witam.
Nareszcie znalazłem czas i sprawdziłem połączenia.
Ponieważ masz inne kolory kabli niż w moim aucie to na początek zdejmij półkę kierowcy.
Z tablicy bezpieczników ze złącza E tor1 (liczony od prawej) biegnie kabel do cewki WN
i ma wejść na wtyczkę cewki tor 3.To jest kabel który dostarcza +12V ze stacyjki.
W moim autku jest takie połączenie lecz jeżeli nie masz obrotomierza czy kondensatora a są jakieś kable wolne to je zaizoluj. Kabel ze złącza E ma napięcie dopiero po przekręceniu kluczyka w poz. 2-bez kręcenia rozrusznikiem.
złącza.jpg
Wyjmij kluczyki ze stacyjki i połącz obie wtyczki wg rysunku powyżej.
Dla ułatwienia fotka wtyczki modułu z opisami tak jakby była włożona w moduł.
wtyczka i moduł.jpg
Kiedy połączysz kable to zaizoluj łączenia. Włóż wtyczkę do modułu i wykonaj test z żaróweczką o mocy 1W- np.od podświetlenia tablicy. Kręcąc rozrusznikiem -MUSI MIGAĆ !!!!
Wtyczka cewki z podłączoną żarówką.JPG
Mam nadzieję że moduł wytrzymał poprzednie próby i nie uległ uszkodzeniu.
Powodzenia.
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...
ODPOWIEDZ