To z ok. 0Ω to wtryskiwacz; nie martw się, nie zepsułeś go :P
Na
http://205.pl/index.php?modul=artykuly&id=8&page=0 masz trochę dokumentów.
Zobacz ``H.R. Etzold Peugeot 205 Manual PL''. Na str. 56 (wg. numeracji książki) masz wykres oporności czujników wzgl. temperatury.
Zobacz ``Peugeot 205 Hanynes Manual (język ang.)'' -- generalnie dobry manual. Trochę czytelniejszy od Etzolda :P
Zobacz ``Schematy wtryskowe P 205'' -- masz tam schematy oraz wartości oporności, napięć itd.
Możesz samemu obadać TPS. Kilka rzeczy do obadania:
1) czy ma dobre uziemienie na odpowiednim pinie
2) czy dostaje odpowiednie napięcie (wg. Schematy wtryskowe P 205)
3) jak zmienia się napięcie na jego dwóch wyjściach w zależności od położenia przepustnicy. Przy bardzo, bardzo powolnym przesuwaniu przepustnicy powinna być płynna zmiana napięcia, nie może być skoków które świadczą o wyrobionym i/lub przerwanym rezystorze nastawnym.
4) czy napięcia na wyjściach przy krańcowym otwarciu/zamknięciu przepustnicy jest sensowne (wg. mnie szczególnie istotne jest to napięcie ok 0.2 ... 0.25V przy zamkniętej przepustnicy na tym precyzyjnym potencjometrze)
przy czym do pomiaru na zamkniętej przepustnicy cofnij silniczek krokowy jak w
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... 94#p204994
TPS ma dwa rezystory nastawne: jeden obsługuje precyzyjny pomiar dla małego otwarcia, drugi obsługuje zakres dużego otwarcia przepustnicy.
tu masz dwa dodatkowe dokumenty:
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... 60#p263560 http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... 29#p265829