2 Pytania

Miejsce na wszystkie rozmowy zwiazane z ukl.hamulcowym, zawieszeniem i ukl. sterowniczym.
Awatar użytkownika
ghostface
Junior
Posty: 108
Rejestracja: 14 mar śr, 2007 2:28 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków / Niepołomice

2 Pytania

Post autor: ghostface »

Mam dwa pewnie banalne (jak zawsze zreszta na tym forum :D ) pytanaka

1) co mam rozwalone z przodu ze na nierownosciach kierownica dosc mocno drga i bije po lapach ? :) ...zwlaszcza na poprzecznych potrafi byc to wkurzajace. Nawet wiezdzajac z barzdo mala predkoscia na wieksze nierownosci kierownica drga niemilosiernie ...

2) Rowniez przy malej predkosci jak hamuje to slychac w lewym kole cos jak taki dzwiek tarcia metalem i pytanie czy to klocki do wymiany ? ...hamulce sa dosc chyba mocne ale kola ciezko zablokowac, ciezko mi obiektywnie ocenic bo jezdzilem ostatnio troche BMW a tam hamulce jak brzytwa i u mnie zdaje sie ze moga byc slabe. (zeby zablokowac kola to pedal tak na 2/3 moze nawet 3/4 wyokosci schodzi z duzej predkosci to raczej sie nie da zablokowac nawet).
205 - Sympatyczne lwiątko ;]
1,1 XL 1988 [wtrysk] http://www.GhostFace.205.pl
Awatar użytkownika
Heler
Junior
Posty: 299
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:46 am
Posiadany PUG: Inny, Seat Cordoba
Numer Gadu-gadu: 975861
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Heler »

Pytanie 1: Moze to metalowo-gumowe tulejki wahacza albo amorki sa juz do wymiany i nie beda tak dobrze wybierac nierownosc i stad moga byc te drgania.
Pytanie 2: sprawdz stan klockow hamulcowych, bo moga byc zuzyte.
Przesiadka do wiekszego i rodzinnego...ale juz sobie obiecalem powrot do 205, tym razem tylko w wersji GTI :D
stelmi
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: 26 paź śr, 2005 11:04 am
Posiadany PUG: ???
Numer Gadu-gadu: 4666801
Login tlen: pstelm
Lokalizacja: wawa

Post autor: stelmi »

co do pytania pierwszego to taki efekt powoduje jeszcze luz na maglownicy badź drążkach kierowniczych, generalnie to zapewne wina zawieszenia
205 1.9TD GTI
205-TEAM-CELESTYNÓW
ODPOWIEDZ