nie oburzam się na podjęcie tematu, tylko na drażliwy ton w sposobie jak to robisz (i myślę że dlatego nie zrobią z Ciebie Moderatora)cejot pisze:To co przedstawiłem to podstawy, a nie rozdrabnianie się. Można by to policzyć, czemu nie.Marin205 pisze:się rozdrobniłeś.....naukowo, skoro taki mądry.... to niech mądry to policzy
Skoro sam mówisz o fizyce to nie oburzaj się jak podejmuję temat.
nawet jak się to policzy to w żaden sposób cyfr nie przełożysz na to czy czucie jest lepsze czy nie
zakładałem felgi 14 cali z GTI na zacisk z tarczą 247 mm i było na stykcejot pisze:Mówisz o 14 stalowych czy alu? Mi się wydaje, że z ory alu 14 to chyba tylko te z Winnera wejdą.kubas pisze:No i 266mm to optimum bo:
- nie waży dużo
- wchodzi pod 14 felgę
- ma większą odporność na przegrzanie od 247mm
- będzie lepsze czucie hamulca
Lepsze czucie hamulca przy pompie z jaką średnicą tłoczka?
co do czucia to zależy od tego co kto lubi (jednym podoba się dr Tores z Chirurgów, innym dr Queen z dr Queen innym Doug Ross z ER itd)
LORD i Munne lubią jak w 205 jest "grubo" a Kubas lubi bardziej optymalnie itd
przełożyć, spróbować lub pojeździć u kogoś i przetestować