Wymiana pompy hamulcowej, problem nie rozwiązany

Miejsce na wszystkie rozmowy zwiazane z ukl.hamulcowym, zawieszeniem i ukl. sterowniczym.
mrowa773
Nowicjusz
Posty: 68
Rejestracja: 23 lut śr, 2011 5:16 pm
Posiadany PUG: 1.8 Dturbo
Numer Gadu-gadu: 2605139
Lokalizacja: Rzeszów

Wymiana pompy hamulcowej, problem nie rozwiązany

Post autor: mrowa773 »

Przed wymianą pompy hamulec wpadał w ziemię, po wymianie to samo... Jest możliwość że pomyliłem sekcje. Wjakim układzie powinny być pozakręane przewdou w kształcie "X"m bo ja na koniec pompy dałem po obu sytonach na przód, a z tyłu blżej kabiny to przewodu na tył.
POMOCY
Na 1/4 mili ściagają się Volkswageny. Na zakrętach prawdziwe samochody
Awatar użytkownika
Manwe
Peugeot 205 Master
Posty: 2013
Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
Numer Gadu-gadu: 7424729
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Wymiana pompy hamulcowej, problem nie rozwiązany

Post autor: Manwe »

Uklad przewodow nie powinien miec wplywu na wpadanie pedalu, rozumiem ze uklad bez abs i odpowietrzales od najdalszego pompie kola??
Obrazek
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
Awatar użytkownika
jozek
Maniak
Posty: 1168
Rejestracja: 15 cze ndz, 2008 12:33 am
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16, 2x205 CTI, 205 Gentry Turbo CT, 205 Gutmann, 205 Cj, 205 RG 3D
Numer Gadu-gadu: 4886607
Lokalizacja: Kraków

Re: Wymiana pompy hamulcowej, problem nie rozwiązany

Post autor: jozek »

Teraz masz źle zamontowane. Musisz zamienić ze sobą dwa przewody po jednej stronie pompy. Jednak to nie jest przyczyną miękkiego hamulca. Dobrze odpowietrzyłeś i masz szczelne przewody?
przemek_81
Nowicjusz
Posty: 80
Rejestracja: 04 maja śr, 2011 8:50 pm
Posiadany PUG: peugeot 205 RG (Roland Garros) Cabrio
Numer Gadu-gadu: 757080

Re: Wymiana pompy hamulcowej, problem nie rozwiązany

Post autor: przemek_81 »

Hamulce powinny być podłączone przemiennie.
Lewy przód - prawy tył,
Prawy przód - lewy tył.
Zostało to wymyślone dla bezpieczeństwa - w razie awarii jednej sekcji hamuje jedno koło z przodu i jedno z tyłu.

Ja z miękkim hamulcem walczyłem kupę czasu. Wymieniałem pompę, cylinderki i wszystko co możliwe.
Przyczyną okazały się elastyczne przewody hamulcowe z przodu (z tyłu też wymieniłem po czasie dla spokoju ducha). Ponoć ze starości puchną, przez co zwiększa się ich średnica wewnętrzna i spada ciśnienie w układzie.
Po wymianie - jak ręką odjął.
mrowa773
Nowicjusz
Posty: 68
Rejestracja: 23 lut śr, 2011 5:16 pm
Posiadany PUG: 1.8 Dturbo
Numer Gadu-gadu: 2605139
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Wymiana pompy hamulcowej, problem nie rozwiązany

Post autor: mrowa773 »

Manwe pisze:Uklad przewodow nie powinien miec wplywu na wpadanie pedalu, rozumiem ze uklad bez abs i odpowietrzales od najdalszego pompie kola??
TAk, odpowietrzałem od najdalszego koło tak jak powinno się to robić.
Na 1/4 mili ściagają się Volkswageny. Na zakrętach prawdziwe samochody
Awatar użytkownika
zmac
Uzalezniony
Posty: 529
Rejestracja: 11 sty ndz, 2009 9:27 am
Posiadany PUG: 309 gti, 206 gti, 205 cj
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Żyrardów/Garwolin

Re: Wymiana pompy hamulcowej, problem nie rozwiązany

Post autor: zmac »

Sprawdz samoregulatory szczęk, miałem kiedyś podobny problem, jeden cofnął się na maksa i pedał wpadał do podłogi.
ODPOWIEDZ