Przebudowa XS na wahacze trójramienne?

Miejsce na wszystkie rozmowy zwiazane z ukl.hamulcowym, zawieszeniem i ukl. sterowniczym.
Awatar użytkownika
bhejduk
Uzalezniony
Posty: 518
Rejestracja: 20 wrz wt, 2011 11:36 pm
Posiadany PUG: Roland Garros Cabrio 1.4
Lokalizacja: Łódź

Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?

Post autor: bhejduk »

Dzikson, ale Ty to zrobiłeś do poduszki, a na budzie gdzie to jest dospawane?
Bartek jestem.
Awatar użytkownika
dzikson
Maniak
Posty: 1191
Rejestracja: 23 sty wt, 2007 10:23 pm
Posiadany PUG: 205XS
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?

Post autor: dzikson »

Oryginalnie to mocowanie jest przyspawane do budy, na zdjęciu widać linię, świeżo po odcięciu. Ja dospawałem to mocowanie do poduszki, z wykorzystaniem kawałka kątownika. I tyle.
Jesli chcesz, możesz przyspawac je do budy, po prostu przesunąć niżej niż fabryka. Tylko wtedy trzeba zdzierać zabezpieczenie budy itd.
Ostatnio zmieniony 02 cze wt, 2015 5:03 pm przez dzikson, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?

Post autor: DJPreZes »

Odgrzeję kotleta - wrzuci ktoś zdjęcie fabrycznego mocowania w GTI?
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
Awatar użytkownika
dexen
Junior
Posty: 453
Rejestracja: 23 paź ndz, 2011 4:12 pm
Posiadany PUG: XS '91r; Xsara VTS '00r
Numer Gadu-gadu: 3222175
Lokalizacja: Szczecin

Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?

Post autor: dexen »

Odgrzebię temat, bo powoli kompletuję graty.

Pytanie: czy zaciski i tarcze z GTI pasują do zwrotnic i piast wersji XS?

Z felgami nie będzie problemu, mam już SL299.
return -ENOCOMPREHEND; || my other ride is a Kerbal Space Program rocket ^^
Awatar użytkownika
dzikson
Maniak
Posty: 1191
Rejestracja: 23 sty wt, 2007 10:23 pm
Posiadany PUG: 205XS
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?

Post autor: dzikson »

Z doświadczenia wynika, że pasują.
Awatar użytkownika
dexen
Junior
Posty: 453
Rejestracja: 23 paź ndz, 2011 4:12 pm
Posiadany PUG: XS '91r; Xsara VTS '00r
Numer Gadu-gadu: 3222175
Lokalizacja: Szczecin

Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?

Post autor: dexen »

Graty skompletowane, brakuje tylko śrub do wahaczy. Ory komplet śrub, nakrętek i podkładek to 3599.07; w ASO oczywiście już nie mają.

Jakiej twardości śruby do wahaczy?
return -ENOCOMPREHEND; || my other ride is a Kerbal Space Program rocket ^^
Awatar użytkownika
dzikson
Maniak
Posty: 1191
Rejestracja: 23 sty wt, 2007 10:23 pm
Posiadany PUG: 205XS
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?

Post autor: dzikson »

8.8 albo 10.5, niech wypowiedzą się bardziej obeznani :)
Awatar użytkownika
krzyska
Peugeot 205 Master
Posty: 2097
Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: okolice Kruszwicy

Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?

Post autor: krzyska »

stosowalem 10.9
GTI_Efekt Masy Obrazek
2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2043
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?

Post autor: 2mouse »

Wszystko 10,9. Warto pamiętać o nakrętkach, żeby też były klasy dziesiątej. :W
Awatar użytkownika
mlody333
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?

Post autor: mlody333 »

10.5 powinny być wystarczające, ale 10.9 będzie lepsze. Na pewno nie 8.8 które jest za miękkie. U mnie jakiś "fachowiec" takie coś zastosował. Nie wiem ile to jeździło w aucie, ale śruba od blokowania sworznia wahacza zbiła się o około 2-3 mm.
ODPOWIEDZ