Przebudowa XS na wahacze trójramienne?
- bhejduk
- Uzalezniony
- Posty: 518
- Rejestracja: 20 wrz wt, 2011 11:36 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros Cabrio 1.4
- Lokalizacja: Łódź
Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?
Dzikson, ale Ty to zrobiłeś do poduszki, a na budzie gdzie to jest dospawane?
Bartek jestem.
- dzikson
- Maniak
- Posty: 1191
- Rejestracja: 23 sty wt, 2007 10:23 pm
- Posiadany PUG: 205XS
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?
Oryginalnie to mocowanie jest przyspawane do budy, na zdjęciu widać linię, świeżo po odcięciu. Ja dospawałem to mocowanie do poduszki, z wykorzystaniem kawałka kątownika. I tyle.
Jesli chcesz, możesz przyspawac je do budy, po prostu przesunąć niżej niż fabryka. Tylko wtedy trzeba zdzierać zabezpieczenie budy itd.
Jesli chcesz, możesz przyspawac je do budy, po prostu przesunąć niżej niż fabryka. Tylko wtedy trzeba zdzierać zabezpieczenie budy itd.
Ostatnio zmieniony 02 cze wt, 2015 5:03 pm przez dzikson, łącznie zmieniany 1 raz.
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?
Odgrzeję kotleta - wrzuci ktoś zdjęcie fabrycznego mocowania w GTI?
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- dexen
- Junior
- Posty: 453
- Rejestracja: 23 paź ndz, 2011 4:12 pm
- Posiadany PUG: XS '91r; Xsara VTS '00r
- Numer Gadu-gadu: 3222175
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?
Odgrzebię temat, bo powoli kompletuję graty.
Pytanie: czy zaciski i tarcze z GTI pasują do zwrotnic i piast wersji XS?
Z felgami nie będzie problemu, mam już SL299.
Pytanie: czy zaciski i tarcze z GTI pasują do zwrotnic i piast wersji XS?
Z felgami nie będzie problemu, mam już SL299.
return -ENOCOMPREHEND; || my other ride is a Kerbal Space Program rocket ^^
- dzikson
- Maniak
- Posty: 1191
- Rejestracja: 23 sty wt, 2007 10:23 pm
- Posiadany PUG: 205XS
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?
Z doświadczenia wynika, że pasują.
- dexen
- Junior
- Posty: 453
- Rejestracja: 23 paź ndz, 2011 4:12 pm
- Posiadany PUG: XS '91r; Xsara VTS '00r
- Numer Gadu-gadu: 3222175
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?
Graty skompletowane, brakuje tylko śrub do wahaczy. Ory komplet śrub, nakrętek i podkładek to 3599.07; w ASO oczywiście już nie mają.
Jakiej twardości śruby do wahaczy?
Jakiej twardości śruby do wahaczy?
return -ENOCOMPREHEND; || my other ride is a Kerbal Space Program rocket ^^
- dzikson
- Maniak
- Posty: 1191
- Rejestracja: 23 sty wt, 2007 10:23 pm
- Posiadany PUG: 205XS
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?
8.8 albo 10.5, niech wypowiedzą się bardziej obeznani
Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?
Wszystko 10,9. Warto pamiętać o nakrętkach, żeby też były klasy dziesiątej.
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?
10.5 powinny być wystarczające, ale 10.9 będzie lepsze. Na pewno nie 8.8 które jest za miękkie. U mnie jakiś "fachowiec" takie coś zastosował. Nie wiem ile to jeździło w aucie, ale śruba od blokowania sworznia wahacza zbiła się o około 2-3 mm.