Strona 4 z 5

Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków

: 05 sty pn, 2015 8:15 pm
autor: Q-car
potrzebuję ten wymiar z oryginalnych zacisków z 1.1 lub podobnych, a nie mam przy sobie auta

na zdjęciu jest zacisk z Saxo VTS system ATE

pilne

Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków

: 05 sty pn, 2015 9:35 pm
autor: krzyska
94mm mają zaciski z gti i podchodzą do 1.1

Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków

: 05 sty pn, 2015 9:40 pm
autor: Q-car
94 mm mierzone w ten sposób jak na zdjęciu?
faktyczny wymiar powinien być podany chyba z 10mm mniej (jeżeli jest przykręcany śrubami M10)

Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków

: 05 sty pn, 2015 10:13 pm
autor: krzyska
Nie M10 tylko M12 jak już. Pomiar zrobiony tak jak na zdjęciu.

Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków

: 05 sty pn, 2015 10:39 pm
autor: Q-car
ok, nie mam pod ręką - może być M12

dzięki za szybką odpowiedź

Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków

: 14 sty śr, 2015 10:46 pm
autor: Q-car
Pasowało, musiałem zastosować tylko krótsze śruby do jarzma, ale będę musiał coś jeszcze zrobić z felgami no obcierają o zacisk. Nie wiem jeszcze czy poprawiła się skuteczność, bo nie miałem jak wyjechać.

Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków

: 23 kwie czw, 2015 7:07 pm
autor: harem
Panowie, do czego są te dwa mniejsze oringi w poniższym zestawie naprawczym?
http://allegro.pl/reperaturka-zacisk-zx ... 46964.html

Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków

: 23 kwie czw, 2015 9:46 pm
autor: 2mouse
harem pisze:Panowie, do czego są te dwa mniejsze oringi w poniższym zestawie naprawczym?
http://allegro.pl/reperaturka-zacisk-zx ... 46964.html
Też się zastanawiam... :) W rozbieranych ory zaciskach nie znalazłem niczego takiego.
A i nie kupuj na allegro... :W Na Drobiarskiej ten sam zestaw 27 PLN... 8)

Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków

: 23 kwie czw, 2015 9:49 pm
autor: krzyska
2mouse pisze:
harem pisze:Panowie, do czego są te dwa mniejsze oringi w poniższym zestawie naprawczym?
http://allegro.pl/reperaturka-zacisk-zx ... 46964.html
Też się zastanawiam... :) W rozbieranych ory zaciskach nie znalazłem niczego takiego.
A i nie kupuj na allegro... :W Na Drobiarskiej ten sam zestaw 27 PLN... 8)
Slabo szukałeś, odwór na prowadnik w zwykłych bendixach i tylnych w gti

Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków

: 23 kwie czw, 2015 10:04 pm
autor: 2mouse
krzyska pisze:Slabo szukałeś, odwór na prowadnik w zwykłych bendixach
To chyba mam niezwykłe... Palcem proszę pokazać gdzie mam to wsadzić... :D
Zacisk.jpg

Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków

: 23 kwie czw, 2015 10:14 pm
autor: krzyska
A tak poza tym to obejrzej cti w kup i zrob. Tym razem uważnie :wink:
2015-04-23-22-11-29.png

Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków

: 23 kwie czw, 2015 10:18 pm
autor: 2mouse
krzyska pisze:A tak poza tym to obejrzej cti w kup i zrob. Tym razem uważnie :wink:
2015-04-23-22-11-29.png
W środek? tam są trzy wrąbki... w środkowy? To ma sens... :( Pytanie, kto zepsuł te co rozbierałem, że tych oringów nie było... :(

Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków

: 24 kwie pt, 2015 4:54 pm
autor: harem
2mouse pisze:
krzyska pisze:A tak poza tym to obejrzej cti w kup i zrob. Tym razem uważnie :wink:
2015-04-23-22-11-29.png
W środek? tam są trzy wrąbki... w środkowy? To ma sens... :( Pytanie, kto zepsuł te co rozbierałem, że tych oringów nie było... :(
To jak w końcu w który rowek ten oring, w środkowy? U mnie też tego nie było, a odcinka samochodu marzeń nie mogę nigdzie namierzyć.
Ja to myślałem, że te rowki są do "magazynowania" smaru dla prowadnicy.

Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków

: 24 kwie pt, 2015 9:36 pm
autor: krzyska
Pewnie w czerwcu bede grzebał przy zaciskach to ustalę w którym rowku.

Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków

: 24 kwie pt, 2015 10:26 pm
autor: 2mouse
krzyska pisze:Pewnie w czerwcu bede grzebał przy zaciskach to ustalę w którym rowku.
W czerwcu... 8)7 Cholera, o ósmej rano zamykam zacisk i ląduje na samochodzie...
Obstawiam, że w środkowym i przede wszystkim ten oring zabezpiecza przed przemieszczeniem smaru w jeden koniec prowadnicy. Tak sądzę... :D