
grzechuuu205 |
|
|||||||||||
![]() Maniak
![]() Dołączył(a): 03 lis Cz, 2005 4:09 pm Posty: 1587 Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk) Car that you have:: 1.9 GTI |
witam!
W nastepnych dniach bede zmienial zawieszenie na przodzie na oryginalna wysokosc (oryginalne sprezeyny 2 zolte kropki). Chwilowo mam zalozone Eibachy -30mm i standardowy amortyzator. - jak dla mnie troche za twardo. Na przegladzie mowia, ze amortyzatory so jeszcze OK, lecz nie moga gwarantowac jak beda sie zachowywac gdy zalozy sie wyzsza sprezyne - prawda? - Dlatego tez zastanawiam sie nad kupnem nowych. W gre wchodza KYB lub monroe (jedyne dostepne przynajmniej w sklepach Online. KYB ma rowniez rozne typy 1. PREMIUM (olejowy) 2. Exel - G (gaz) 3. Ultra SR (??) macie moze jakies doswiadczenia z jazdy, cos polecacie? - przypominam ze zalozona bedzie oryginalna sprezyna. za wszystkie sugestie z gory dziekuje! pozdrawiam! _________________ Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
RafGentry |
|
|||||||||||
![]() Moderator
![]() Dołączył(a): 06 cze Śr, 2007 8:40 pm Posty: 8110 Lokalizacja: Kraków Car that you have:: GTI Griffe, GTI LeMans, CTI, XRD, Green... |
Ja uwielbiam fabryczną specyfikację zawieszenia w GTI. To jest to, co wypracowali inżynierowie Peugeota projektując to auto 33 lata temu i dlatego zawsze będę fanem oryginalnej sprężyny i amortyzatorów olejowych. Jest sztywno i sprężyście zarazem.
W jednym GTI zamieniłem oryginalne amory (z braku laku) na gazowe TRW i co prawda auto trzymało się w zakrętach świetnie, to na torowiskach, dziurach, nierównościach poprzecznych wstrząsy odbierały mi smak życia. I jazdy oczywiście też ![]() Dlatego, jeśli mam wybór, to do seryjnego GTI zawsze będę szukał olejowych amortyzatorów. Nic nie sugeruję, ale wrzucam taki kamyczek do ogródka z Twoim GTI ![]() Załącznik: _________________ Dołącz do ekipy 205 na Facebooku: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland Podglądaj mnie na Instagramie: http://www.instagram.com/peugeot205polska/ Syndykat Sępów Krakowskich ![]() |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
grzechuuu205 |
|
|||||||||||
![]() Maniak
![]() Dołączył(a): 03 lis Cz, 2005 4:09 pm Posty: 1587 Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk) Car that you have:: 1.9 GTI |
No właśnie, dlatego zadałem to pytanie co wybrać. Kupiłem auto z poprzestawianym zawieszeniem gdzie tył do przodu wogole nie pasował. Ktoś chciał przód obniżyć lecz użył złych sprężyn i auto stało +30mm, więc kupiłem eibachy -30mm bo tył już tak nisko stał.
Po jakimś czasie stwierdziłem że jednak tył (który tak kupiłem) jest za nisko i ustawiłem serię. Lecz przód został -30 i chyba na oryginalnych amorach. Ta specyfikacja wogole mi nie pasuje -.za twardo (fakt fajnie się trzyma) ale chcę mieć oryginalne ustawienie, dlatego też kupiłem oryginalne sprężyny (dwie żółte kropki) i chce włożyć amor, który będzie tak jak mówisz sztywno lecz sprężyscie zarazem. Jakieś olejówki polecasz? _________________ Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
grzechuuu205 |
|
|||||||||||
![]() Maniak
![]() Dołączył(a): 03 lis Cz, 2005 4:09 pm Posty: 1587 Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk) Car that you have:: 1.9 GTI |
a jaka roznica w jednorurowym a dwururowym ?
_________________ Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
Bartek4 |
|
|||||||||||
![]() Junior
![]() Dołączył(a): 30 cze Wt, 2015 8:13 am Posty: 234 Lokalizacja: Frankfurt / Sosnowiec Car that you have:: 205 Green, ex.205 RG |
temat z ktorym sie aktualnie tez mierze... z doswiadczenia w innym aucie Ci moge napisac:
Volvo 480 - jeden na B4 wiec zawieszenie prawie jak orginal a drugi na KAW (to jest inaczej KYB na glebie -30) i zakochalem sie w tym zestawie. Na tym B4 mam oczucie - "za wygodnie" ale to tez kwestia innego typu auta - V480 - Gran Turismo takze dziwie sie ze chcesz zeby bylo "wygodniej" ![]() |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
grzechuuu205 |
|
|||||||||||
![]() Maniak
![]() Dołączył(a): 03 lis Cz, 2005 4:09 pm Posty: 1587 Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk) Car that you have:: 1.9 GTI |
Albo mam coś z tymi amortyzatorami, albo nie lubię desek.. jak jadę po osiedlowej drodze, która jest nierówna (łata na łacie, nierówności i progi zwalniające) to jak dla mnie jest tragedia.
Byłem ostatnio jeszcze sprawdzić amortyzatory i mówią że są ok niby... _________________ Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
Archer |
|
|||||||||||
![]() Uzalezniony
![]() Dołączył(a): 14 cze Śr, 2006 4:41 pm Posty: 606 Lokalizacja: rawa vs wawa Car that you have:: 205 XS 1,4 TU3M, 205 Mutato (automato-manualo-berlingo-306-405tka) |
Grzechy a sprezyny od GTI to miałeś czy coś zakupowałeś ? Szukam sprezyn standard bo moje Eibachy za nisko sa z silnikiem TU5 ( nie alu )
_________________ cookie monster -- 205 XS , 205 1,6 hybryda ( automato-berlingo-405tko) |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
grzechuuu205 |
|
|||||||||||
![]() Maniak
![]() Dołączył(a): 03 lis Cz, 2005 4:09 pm Posty: 1587 Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk) Car that you have:: 1.9 GTI |
Miałem eibachy do GTI. Stał wtedy trochę niżej (ładnie to wyglądało, około -30mm)
_________________ Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
|


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
