ŁOŻYSKA W ALTERNATORZE - HELP !!!

Dyskusje na temat wszelkiego rodzaju czesci, APEX, Bilstein, Bosh, OMEX, Emerald, oraz dyskusje na temat ukladow elektrycznych oraz spraw zwiazanych z komputerem.
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Post autor: Orfister »

Wy mnie tu straszycie...a ja po odpięciu altera nier słyszałem żadnych zbędnych dźwięków...to na bank alternator...
Tylko niech mi ktoś powie jaka powinna być kolejnosc składania alternatora, bo moze się tak zdarzyło ze poskładałem go niewłaściwie i czeka mnie ponowna rozbiórka...]
a wtedy chciałbym już uniknąc błędów które popełniłem teraz...tylko właśnie sęk w tym ze nie wiem dokładnie co zrypałem... 8)7
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4907
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

moze poluzj pasek 8)
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Post autor: Orfister »

Pasek tu nie ma nic do rzeczy...sprawdzałem...
Założytłem inny alter..a ten rozbiore i złoże na nowo na nowych łozyskach..
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

jak byście szukali czegokolwiek do alternatora....

http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... D%26sa%3DN


:twisted:
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Post autor: Orfister »

Temat wraca po dłgim czasie...
Sprawa wygląda mało sympatycznie...
Rozebrałem altera ponownie, znów kupiłem nowe łozyska, bo myślałem ze tamte w nieumiejętny sposób uszkodziłem, złożyłem go ostrożnie, zachowujac wszelkie zasady, by nie uszkodzić łoożysk. Nowe też szczotki. Nie toczyłem komutatorów, ale nie sadze by w tym tkwił problem...
tak wiec z nadzieją, ze wszytsko będzie dobrze włozyłem go do puga...no i ..
do 3500 obr. wszytsko w miare w normie, ale od 3600 - 3700 - to już wycie jak jasna cholera...
łożyka SKF... wiec raczej dobre...
I kto mi powie o co chodzi ?
Dodam ze ponad 2 tygodnie jeździłem na pożyczonym alternatorze i była cisza, pomimo łozysk na których były luzy...
A tu wsio nowe i wyje...
Moze to sie musi jakoś dotrzeć, ułożyć czy jak, sam już nie wiem co o tym sądzić..
Z góry dziękuje za jakies porady od posiadajacych w tej kwestii więkze doświadczenie.
:roll:
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4907
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

a nie obraca ci sie lozysko w obudowie 8) ? w srodku nie ma gdzies sladow tarcia wirnika o obudowe ?
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Post autor: Orfister »

No własie, to większe łozysko wchodzi w kopus dośc ciasno, natomiast to małe...dośc luźno...ono zewnętrzną bieżnią osadza sie w gnieździe, które jest jakby "wysłane" takim plastikiem...włazi tam dosc luźno, ale nie lata...
Luźno tzn, nie wymaga wbijania czy teże silnego wciskania...lekko popikiwałem i weszło.
Moze tu tkwi przyczyna? :?:
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4907
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

tam raczej wchodzi luzno
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Post autor: Orfister »

A moze przekoszony pasek klinowy ?
Nie wiem jakim cudem, ale teraz tak patrze, ze oś koła pasowego silnika jest przesunięte względem osi koła pasowego alternatora....hmm.... :!:
Spróbuje to "zlicować" na ile się da... i zobaczmy wtedy...
Ale czekam na inne mądre głowy... :wink:
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4907
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

chcialem o to spytac ale pomyslalem ze jakby tak bylo, to bys to juz zauzwazyl 8)
prawie mialem racje :D
ODPOWIEDZ