205 Forever GTI-6
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: 205 Forever GTI-6
SL648 widzę... Czyli będę wiedział jak mają wyglądać moje po renowacji
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI-6
Ja dałem podkładki pod plastik mocujący pedał hamulca.grzesiek309 pisze:Dobra robota Krzysiu Fajnie widzieć, że moje rady nie poszły w las i pomogły w pracach
Dolot powietrza poprowadziłbym z pasa przedniego, jak w oryginale Będzie więcej chłodnego powietrza ciągnął
p.s. Sprawdź czy po wciśnięciu gazu do podłogi masz na maxa otwartą przepustnicę. U mnie się otwiera na około 90%
Nie starczy przewodów aby dać kompa do schowka, jak w serii? Będzie więcej miejsca pod maską.daro pisze:Komputerkowi nie będzie trochę za ciepło nad termostatem i przy samej masce? Robi się ciasno pod maską co? Bardzo fajnie wszystko wyszło.
Też planuję aku wyrzucić na tył, tylko mocować w miejscu tylnej kanapy po stronie pasażera. Gdzie można dostać taki przewód miedziany w oplocie, którędy prowadziłeś przewód, jaki koszt, jak długi musi być?
Mogę podpowiedzieć, że w Scenicu jest aku pod fotelem pasażera, na szrotach dostaniesz pewnie za grosze oryginalny plastik z bezpiecznikiem 60A, z niego idzie klema na akumulator - będzie bezpiecznie i estetycznie. Jak chcesz mogę zrobić fotkę jak to wygląda.
Podoba mi się ten projekt, robisz z dbałością o detale, tak jak lubię Powodzenia w dalszych pracach!
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI-6
Mój problem z gazem jak się dziś okazało dotyczył linki Wylazł pancerz i pedał nie miał pełnego zakresu. Teraz jest ok, więc i u Krzyśka powinno być
Kompa do schowka nie da rady wsadzić, trzeba by całą wiązkę przerabiać. Fabrycznie siedzi za akumulatorem.
Kompa do schowka nie da rady wsadzić, trzeba by całą wiązkę przerabiać. Fabrycznie siedzi za akumulatorem.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- Haku
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 02 cze czw, 2005 1:36 am
- Posiadany PUG: 205 Forever GTI-6
- Numer Gadu-gadu: 5369054
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI-6
Tak jak pisze Grzesiek - seryjnej wiązki nie wystarcza, aby przenieść komputer do schowka, stąd decyzja o pozostawieniu go pod maską. Przewód zasilający, to nic innego jak kabel masowy od spawarki o średnicy 50mm2, dodatkowo wpakowany przeze mnie w peszel. Kupisz go w większości sklepów z akcesoriami spawalniczymi - koszt to około 20zł za metr. Na wykonanie kabla plusowego puszczonego od seryjnego miejsca montowania akumulatora, przez podszybie, otwór w grodzi przy schowku, próg pasażera, aż do bagażnika poszło mi około 5,30m. Resztę przewodu wykorzystałem na zrobienie uziemienia aku, który wpakowałem w plastikową, zamykaną od góry obudowę. Całość została przytwierdzona do podłogi bagażnika za pomocą dwóch prętów gwintowanych o średnicy 8mm.d_ARC pisze:Ja dałem podkładki pod plastik mocujący pedał hamulca.grzesiek309 pisze:Dobra robota Krzysiu Fajnie widzieć, że moje rady nie poszły w las i pomogły w pracach
Dolot powietrza poprowadziłbym z pasa przedniego, jak w oryginale Będzie więcej chłodnego powietrza ciągnął
p.s. Sprawdź czy po wciśnięciu gazu do podłogi masz na maxa otwartą przepustnicę. U mnie się otwiera na około 90%
Nie starczy przewodów aby dać kompa do schowka, jak w serii? Będzie więcej miejsca pod maską.daro pisze:Komputerkowi nie będzie trochę za ciepło nad termostatem i przy samej masce? Robi się ciasno pod maską co? Bardzo fajnie wszystko wyszło.
Też planuję aku wyrzucić na tył, tylko mocować w miejscu tylnej kanapy po stronie pasażera. Gdzie można dostać taki przewód miedziany w oplocie, którędy prowadziłeś przewód, jaki koszt, jak długi musi być?
Mogę podpowiedzieć, że w Scenicu jest aku pod fotelem pasażera, na szrotach dostaniesz pewnie za grosze oryginalny plastik z bezpiecznikiem 60A, z niego idzie klema na akumulator - będzie bezpiecznie i estetycznie. Jak chcesz mogę zrobić fotkę jak to wygląda.
Podoba mi się ten projekt, robisz z dbałością o detale, tak jak lubię Powodzenia w dalszych pracach!
Co do przepustnicy - z uwagi że działa gniazdo OBD, podepnę się na finał z komputerem i sprawdzę jakie parametry otwarcia pokazuje. Jeżeli nie będzie to 100%, to będziemy rzeźbić dalej.
Peugeot 205 Forever GTI-6 / 170,5KM 198,9Nm
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI-6
Po grubej rzeźbie w elektryce
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- pawel
- Maniak
- Posty: 1120
- Rejestracja: 06 lis czw, 2003 11:16 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Lokalizacja: Włocławek
Re: 205 Forever GTI-6
rzeczywiście pracy w przeróbce wiązki było dużo ale efekt moim zdaniem jest wart włożonej pracy. Pod maską jest wszystko poukładane.
P205
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: 205 Forever GTI-6
Do tego stopnia poukładane że instalacji gazowej też nie widać.
GTI_Efekt Masy
- Haku
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 02 cze czw, 2005 1:36 am
- Posiadany PUG: 205 Forever GTI-6
- Numer Gadu-gadu: 5369054
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI-6
Swap uznaje się za zakończony powodzeniem
Efekt końcowy: 170,5KM oraz 198,9Nm.Peugeot 205 Forever GTI-6 / 170,5KM 198,9Nm
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI-6
elegancko
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI-6
Z jednej strony BARDZO gratuluję i projektu i osiągnięcia, z drugiej strony jak widzę wykres to pierwsze nad czym się zastanawiam to co się popsuło...
Car Valeting, Car Detailing.
- Haku
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 02 cze czw, 2005 1:36 am
- Posiadany PUG: 205 Forever GTI-6
- Numer Gadu-gadu: 5369054
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI-6
Rozwiń, bo nie bardzo wiem co masz na myśli?
Peugeot 205 Forever GTI-6 / 170,5KM 198,9Nm
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI-6
Powyżej 6000RPM, szczególnie moment obrotowy?
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI-6
Nie wyraziłem się dość jasno - chodzi o osiągi. Wiem, że dla tego silnika to norma, ale efektywność w stosunku do lepszych silników jest słaba.
Car Valeting, Car Detailing.