205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)

Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)

Post autor: Banita »

Na wale widac przeciez miejce laczenia formy, a na korbie nie widac. Faktura i tak wyglada na odlew. Moim zdaniem i to i to, to odlew. Jednak to tylko moje skromne zdanie.
Awatar użytkownika
rallye
Uzalezniony
Posty: 834
Rejestracja: 08 cze pt, 2007 11:57 am
Posiadany PUG: 205 GTi Export 1.9 >< 205 Gentry
Numer Gadu-gadu: 3612169
Login tlen: fastadi
Lokalizacja: Frankfurt am Main / Wrocław

Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)

Post autor: rallye »

jak ja to lubię :)

odlew czy kute nie ma znaczenia - i tak wybuchnie :)
Fast Garage ... in progress
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)

Post autor: Banita »

rallye pisze:jak ja to lubię :)

odlew czy kute nie ma znaczenia - i tak wybuchnie :)

Teraz pytanie, czy lepiej dostac w jaja srutem czy zbita kula metalu :mrgreen:
Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)

Post autor: stef »

rallye pisze:odlew czy kute nie ma znaczenia - i tak wybuchnie :)
Zgadza sie, temat troche odszedl w innym kierunku ...

Wiadomo, ze jak dmuchniesz dosc mocno to i customowe kute nie dadza rady :)

Ale i tak lepiej miec mocniejsze seryjne graty niz slabsze :?

Zastanowilbym sie nad mocniejszymi srubami korbowodow - bo to one w pierwszej kolejnosci odpowiadaja za "wybuchy" silnikow.

OK przejdzmy do meritum ... jak postepy???
Obrazek
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)

Post autor: tomek »

Mam pytanko, czym najlepiej prowadzić olej do turbo?
Przewód sztywny np. miedziany "hamulcowy" jest ok?

No i powtórzę się, jak postępy? :wink:
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Awatar użytkownika
rallye
Uzalezniony
Posty: 834
Rejestracja: 08 cze pt, 2007 11:57 am
Posiadany PUG: 205 GTi Export 1.9 >< 205 Gentry
Numer Gadu-gadu: 3612169
Login tlen: fastadi
Lokalizacja: Frankfurt am Main / Wrocław

Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)

Post autor: rallye »

do turbiny olej możesz podprowadzić wszystkim co wytrzyma temp rozgrzanego oleju ( więcej niż 150 nie doświadczyłem) i ciśnienie 8bar, ja mam to zrobione wężem gumowym w oplocie i jest OK.

Postępy idą strasznie opornie - chyba z tymi 10 dniami przesadziłem :)

Barwy bojowe - live jest 10 razy lepiej

Obrazek

Obrazek
Fast Garage ... in progress
ODPOWIEDZ