Peugeot 205 Indiana - nowy nabytek
: 08 sty pt, 2010 1:23 pm
Dzisiaj w moje ręce trafiła zadbana sztuka w wersji limitowanej INDIANA
Chyba wszyscy wiedzą czym charakteryzuje się ta wersja! Jak ktoś nie wiem to można poczytać tutaj http://gti.peugeot205.pl/opisy/indiana.htm
Autko jest z 1991 roku, w Polsce jeździ od 2004 roku gdzie przejechało 30 tys km !!!
W Polsce będę 2 właścicielem, poprzednio jeździła tym autkiem kobieta! Naklejki po wymianie paska robione w serwisie, kartki z oleju, wpisy w książce i ogólny stan wnętrza samochodu!
Silnik to 1,400 w porównaniu z 1,100 jakim to tej pory jeździłem, jest duża różnica w mocy! Ale do GTI mu brakuje... Wszystko seria, w dolocie powietrza nic nie kombinowane, wydech seria tylko zamontuje jakąś gustowną końcówkę!
Auto jest w stanie bardzo dobrym! Nie przeprowadzano żadnych modyfikacji! Nikt nic nie kombinował wszystko jak wyjechało z fabryki! Oryginalne felgi kołpaczki na środek felgi!
Wnętrze czyste, gdzieniegdzie na boczkach lekko przybrudzone co zostanie dokładnie wyczyszczone! Jak na ten przebieg środek utrzymany znakomicie, nic nie podarte, przetarte cz wypalone! Siedzenie pasażera wygląda tak jak by nikt na nim ni siedział! Z racji tego że tapicerka jest jasna jest gdzieniegdzie troszkę przybrudzona ale na wszystko przyjdzie swoja kolej!
Auto pod względem technicznym w stanie również bardzo dobrym, nowa dłuższa półoś do zrobienia gałka z prawej strony! Koła z tyłu stoją prosto! Spód zdrowy, w bagażniku fabryka!
Od właściciela dostałem masę papierków oryginalne instrukcje, mapki, masę makulatury, wszystkie papiery z Niemiec tłumaczenia wszystko co było możliwe!
Lakier 100 % oryginał, żaden element nie był lakierowany! Oryginalne paski wkoło samochodu! Jedynie napis z blendy i z plastików z tylnych błotników zeszły
Auto zostanie prze polerowane bo lakierek trochę matowy!
Co trzeba zrobić ze spraw technicznych:
- wymiana gałki w prawym przodzie,
- Przykręcić prawy zawias maski (zrobione)
- Wymienić bolce w drzwiach kierowcy (lekki luz) (zrobione)
- W tygodniu poleci rozrząd, olej i filtry
- Popatrzeć do wkładki zamka bo coś blokuje w drzwiach kierowcy! (zrobione)
Jakie modyfikacje? Chyba niewielki! Szkoda by mi było "zniszczyć" takie wozidełko! NA pewno:
- przednia dokładka pod halogeny a w niej widzę żółte świecidełka
- daszek na tylną klapę
- Panel na 5 przycisków
- Aufwiderzejen Kat
- Owiewki szyb
- hmm i chyba tyle reszt będzie seria, chyba że najdzie mi na jakąś modyfikacje hamulców
Z pozostałych rzeczy to na wiosnę wyleci cały środek , pełna konserwacja, montaż nadkoli i ładnych chlapaczy (chciałbym takie jak miałem w FOreverze ) Miało być na wiosnę a środek już wyjęty i włożony!
Zdjęcia wkrótce!
O wszystkim będę na bieżąco informował w tym temacie!
Na razie, dla potomnych kilka zdjęć w stanie w jakim go kupiłem:
P.S. Z tego pokrowca to w całym domu było ciepło...
Nowy włącznik oryginalnych halogenów aby zapełnić otworki w panelu na 5 Polowanie na halogeny w trakcie!
Wymienione :
- Filtr paliwa
- Nowe świece NGK
- Nowe przewody WN Bosch
- Nowa osłona przegubu
- Olej Shell Helix 15W40 + filtr
- Nowa sonda lambda - magneti marelli
Remont przedniego zawieszenia Lipiec 2010
- Przednie nowe amortyzatory Bilstein GAZ B-4
- Przenie wahacze TRW
- Sprężyny Jamex - 4 cm
- Nowa półoś lewa i prawa
- Łożyska kół przednich
- Końcówki drążków
- Łożyska, poduszki, odboje i osłony Mcphersonów
- Gumowe sinenblocki stabilizatora
- Nowe rurki hamulcowe, miedziane przód
- Nowe przewody elastyczne, hamulcowe przód FERODO
- Zmieniony olej w skrzyni biegów
- Nowa osłona przegubu prawego
- Łożysko podporowe półosi prawej
- Tarcze hamulcowe ATE
- Zaciski hamulcowe z GTI
- Klocki Ferodo
- Wszystkie nowe śruby zawieszenia przedniego
- Nowy filtr powietrza
- Nowy ory tłumik końcowy
Modyfikacje wizualne :
- Przednia dokładka GTI
- Żółte halogeny CIBIE
- Lotka na tylnej klapie z GTI
- Założone oryginalne wygłuszenie maski
- Nowe owiewki szyb
- Kierownica z GTI skórzana
- Mieszek lewarka nowa
- Nowe oryginalne tylne gumowe dywaniki
- Zamontowane trzecie światło stop
- Auto obniżone o 4 cm twarde sprężyny
- Alufelgi 14" z GENTRY
- Licznik z GTI
Chyba wszyscy wiedzą czym charakteryzuje się ta wersja! Jak ktoś nie wiem to można poczytać tutaj http://gti.peugeot205.pl/opisy/indiana.htm
Autko jest z 1991 roku, w Polsce jeździ od 2004 roku gdzie przejechało 30 tys km !!!
W Polsce będę 2 właścicielem, poprzednio jeździła tym autkiem kobieta! Naklejki po wymianie paska robione w serwisie, kartki z oleju, wpisy w książce i ogólny stan wnętrza samochodu!
Silnik to 1,400 w porównaniu z 1,100 jakim to tej pory jeździłem, jest duża różnica w mocy! Ale do GTI mu brakuje... Wszystko seria, w dolocie powietrza nic nie kombinowane, wydech seria tylko zamontuje jakąś gustowną końcówkę!
Auto jest w stanie bardzo dobrym! Nie przeprowadzano żadnych modyfikacji! Nikt nic nie kombinował wszystko jak wyjechało z fabryki! Oryginalne felgi kołpaczki na środek felgi!
Wnętrze czyste, gdzieniegdzie na boczkach lekko przybrudzone co zostanie dokładnie wyczyszczone! Jak na ten przebieg środek utrzymany znakomicie, nic nie podarte, przetarte cz wypalone! Siedzenie pasażera wygląda tak jak by nikt na nim ni siedział! Z racji tego że tapicerka jest jasna jest gdzieniegdzie troszkę przybrudzona ale na wszystko przyjdzie swoja kolej!
Auto pod względem technicznym w stanie również bardzo dobrym, nowa dłuższa półoś do zrobienia gałka z prawej strony! Koła z tyłu stoją prosto! Spód zdrowy, w bagażniku fabryka!
Od właściciela dostałem masę papierków oryginalne instrukcje, mapki, masę makulatury, wszystkie papiery z Niemiec tłumaczenia wszystko co było możliwe!
Lakier 100 % oryginał, żaden element nie był lakierowany! Oryginalne paski wkoło samochodu! Jedynie napis z blendy i z plastików z tylnych błotników zeszły
Auto zostanie prze polerowane bo lakierek trochę matowy!
Co trzeba zrobić ze spraw technicznych:
- wymiana gałki w prawym przodzie,
- Przykręcić prawy zawias maski (zrobione)
- Wymienić bolce w drzwiach kierowcy (lekki luz) (zrobione)
- W tygodniu poleci rozrząd, olej i filtry
- Popatrzeć do wkładki zamka bo coś blokuje w drzwiach kierowcy! (zrobione)
Jakie modyfikacje? Chyba niewielki! Szkoda by mi było "zniszczyć" takie wozidełko! NA pewno:
- przednia dokładka pod halogeny a w niej widzę żółte świecidełka
- daszek na tylną klapę
- Panel na 5 przycisków
- Aufwiderzejen Kat
- Owiewki szyb
- hmm i chyba tyle reszt będzie seria, chyba że najdzie mi na jakąś modyfikacje hamulców
Z pozostałych rzeczy to na wiosnę wyleci cały środek , pełna konserwacja, montaż nadkoli i ładnych chlapaczy (chciałbym takie jak miałem w FOreverze ) Miało być na wiosnę a środek już wyjęty i włożony!
Zdjęcia wkrótce!
O wszystkim będę na bieżąco informował w tym temacie!
Na razie, dla potomnych kilka zdjęć w stanie w jakim go kupiłem:
P.S. Z tego pokrowca to w całym domu było ciepło...
Nowy włącznik oryginalnych halogenów aby zapełnić otworki w panelu na 5 Polowanie na halogeny w trakcie!
Wymienione :
- Filtr paliwa
- Nowe świece NGK
- Nowe przewody WN Bosch
- Nowa osłona przegubu
- Olej Shell Helix 15W40 + filtr
- Nowa sonda lambda - magneti marelli
Remont przedniego zawieszenia Lipiec 2010
- Przednie nowe amortyzatory Bilstein GAZ B-4
- Przenie wahacze TRW
- Sprężyny Jamex - 4 cm
- Nowa półoś lewa i prawa
- Łożyska kół przednich
- Końcówki drążków
- Łożyska, poduszki, odboje i osłony Mcphersonów
- Gumowe sinenblocki stabilizatora
- Nowe rurki hamulcowe, miedziane przód
- Nowe przewody elastyczne, hamulcowe przód FERODO
- Zmieniony olej w skrzyni biegów
- Nowa osłona przegubu prawego
- Łożysko podporowe półosi prawej
- Tarcze hamulcowe ATE
- Zaciski hamulcowe z GTI
- Klocki Ferodo
- Wszystkie nowe śruby zawieszenia przedniego
- Nowy filtr powietrza
- Nowy ory tłumik końcowy
Modyfikacje wizualne :
- Przednia dokładka GTI
- Żółte halogeny CIBIE
- Lotka na tylnej klapie z GTI
- Założone oryginalne wygłuszenie maski
- Nowe owiewki szyb
- Kierownica z GTI skórzana
- Mieszek lewarka nowa
- Nowe oryginalne tylne gumowe dywaniki
- Zamontowane trzecie światło stop
- Auto obniżone o 4 cm twarde sprężyny
- Alufelgi 14" z GENTRY
- Licznik z GTI