Wi205 (bączek)
- Wi205
- Junior
- Posty: 170
- Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
- Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
- Numer Gadu-gadu: 2023693
- Login tlen: wars1977
- Lokalizacja: Poznań
Wi205 (bączek)
Na początku chciałem wszystkich bardzo serdecznie przywitać. Jestem tutaj nowy na forum.
Posiadam miedzy innymi Peugeot 205 Winner Miami Blue MOMY 1.1 na monowtrysku Magneti.
Ponieważ moja drugo połowa kocha to auto jak swoje dziecko i za nic w świecie nie chce się z nim rozstawać, postanowiłem wyremontować je całkowicie.
Na początku nieszczęśliwy traf chciał ,że padł silnik zimą. Stracił kompresję, próba olejowa wykazała pierścienie. Głowica również nadawła się do remontu więc postanowiłem umieścić w Winerze nowy silnik. Wybór padł na 1.4 KFT , z 2010 roku z przebiegiem 12tyś km z Peugeota 207.
Sam silnik podszedł Plug & Play, jedynie musiałem przerobić rurę wydechową pod kolektorem, gdyż w KFT jest tam wkład filtru i nie mieściła się sonda. Zaślepiłem otwory od wtrysków w głowicy i zastosowałęm kolektor dolotowy z 1.1 na monopunkcie. Aby go zamocowac w Poznaniu w Wiepofamie, wykonano flanszę (adaptor) dzięki któremu kolektor można było przykręcić do głowicy KFT. Skrzynia i cała reszta osprzętu pasuje.
Zmieniłem oryginaly komputer Magneti 1.1 na 1.4 z 309. W domu czeka jeszcze na założenie nowa oryginalna przepustnica z 1.4
Wymieniłem całe przednie zawieszenie na nowe, oraz tylne bębny wraz z cylinderkami ,szczekami, sprężynkami oraz łożyskami SKF.
Cały dzień przesiedziałem pod autem wymieniając całą instalację hamulcową, wszystkie rurki miedziane prowadziłem nowe, oraz węże eleastyczne nowe. Oczywiście pompa hamulcowa również nowa.
Pech chciał ,że 2 tyg po uruchomieniu auta Cieżarównka zmasakrowała tylny błotnik od strony kierowcy oraz wepchnęła Winnera na krawężnik co poskutkowała złamaniem bębna i skrzywieniem wahacza.
Aktualnie wymieniam tylny lewy błonik na fabrycznie nowy, czeka mnie lakierowanie. Za tydzień jadę do firmy Antałex po tylną belką od GTI wraz z zaciskami i tarczami od Xsary. Będę musiał wymienić linkę recznego przystosowaną do hamulców Xsary.
Dodatkowo muszę dorbić podgrzewanie kolektora ssącego cieczą , gdyż KFT jest na pełnym wtryski i w gówicy nie ma kanałów wodnych wychodzących do kolektora ssącego. Chodzi o to aby zimą paliwo się nie skraplało w kolektorze.
Ponieważ silnik ma mały przebieg zalałem go 5w40 Castrol Magnatec. Zastanawiam się czy do 8v bez hydro-popychaczy nie powinien być gęstrzy?.
Pozdrawiam serdecznie i będę informawał o postępach prac.
Mam nadzieję ,że na jakimś spocie w okolicach poznania lub na zlocie sie pojawię.
Na razie zamieszczam kilka zdjęć z kolizji drogowej i prac związanych z wymianą tylnej belki , która w wyniku kolizji drogowej wygięła się.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PS. To moje drugie, a może pierwsze oczko w głowie , to już jest doprowadzone do pełnego oryginału (poza listwami bocznymi i szperą w moście , którą włożyłem miesiąc temu)
http://imageshack.us/photo/my-images/41/img1606wi.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/59/img1613wb.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/821/img1607yv.jpg/
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Po kolizji drogowej.
Nareszcie w garażu.
Stara belka. Widać ,że jest skrzywiona.
Odebrałem nowe zawieszenie od GTI wraz z hamulcami od Xsary. Mam nadzieję ,że uda się dopasować linkę ręcznego.
Przyjechał kolektor ssący od 1.4. Pierwsze przymiarki nowej przepustnicy WEBER-SOLEX. Muszę przerobić kolektor tak, aby przepływała przez niego ciecz chłodząca. Głowica w 1.4 KFT nie ma już kanałów wodnych do kolektora dolotowego.
Pozdro.
Posiadam miedzy innymi Peugeot 205 Winner Miami Blue MOMY 1.1 na monowtrysku Magneti.
Ponieważ moja drugo połowa kocha to auto jak swoje dziecko i za nic w świecie nie chce się z nim rozstawać, postanowiłem wyremontować je całkowicie.
Na początku nieszczęśliwy traf chciał ,że padł silnik zimą. Stracił kompresję, próba olejowa wykazała pierścienie. Głowica również nadawła się do remontu więc postanowiłem umieścić w Winerze nowy silnik. Wybór padł na 1.4 KFT , z 2010 roku z przebiegiem 12tyś km z Peugeota 207.
Sam silnik podszedł Plug & Play, jedynie musiałem przerobić rurę wydechową pod kolektorem, gdyż w KFT jest tam wkład filtru i nie mieściła się sonda. Zaślepiłem otwory od wtrysków w głowicy i zastosowałęm kolektor dolotowy z 1.1 na monopunkcie. Aby go zamocowac w Poznaniu w Wiepofamie, wykonano flanszę (adaptor) dzięki któremu kolektor można było przykręcić do głowicy KFT. Skrzynia i cała reszta osprzętu pasuje.
Zmieniłem oryginaly komputer Magneti 1.1 na 1.4 z 309. W domu czeka jeszcze na założenie nowa oryginalna przepustnica z 1.4
Wymieniłem całe przednie zawieszenie na nowe, oraz tylne bębny wraz z cylinderkami ,szczekami, sprężynkami oraz łożyskami SKF.
Cały dzień przesiedziałem pod autem wymieniając całą instalację hamulcową, wszystkie rurki miedziane prowadziłem nowe, oraz węże eleastyczne nowe. Oczywiście pompa hamulcowa również nowa.
Pech chciał ,że 2 tyg po uruchomieniu auta Cieżarównka zmasakrowała tylny błotnik od strony kierowcy oraz wepchnęła Winnera na krawężnik co poskutkowała złamaniem bębna i skrzywieniem wahacza.
Aktualnie wymieniam tylny lewy błonik na fabrycznie nowy, czeka mnie lakierowanie. Za tydzień jadę do firmy Antałex po tylną belką od GTI wraz z zaciskami i tarczami od Xsary. Będę musiał wymienić linkę recznego przystosowaną do hamulców Xsary.
Dodatkowo muszę dorbić podgrzewanie kolektora ssącego cieczą , gdyż KFT jest na pełnym wtryski i w gówicy nie ma kanałów wodnych wychodzących do kolektora ssącego. Chodzi o to aby zimą paliwo się nie skraplało w kolektorze.
Ponieważ silnik ma mały przebieg zalałem go 5w40 Castrol Magnatec. Zastanawiam się czy do 8v bez hydro-popychaczy nie powinien być gęstrzy?.
Pozdrawiam serdecznie i będę informawał o postępach prac.
Mam nadzieję ,że na jakimś spocie w okolicach poznania lub na zlocie sie pojawię.
Na razie zamieszczam kilka zdjęć z kolizji drogowej i prac związanych z wymianą tylnej belki , która w wyniku kolizji drogowej wygięła się.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PS. To moje drugie, a może pierwsze oczko w głowie , to już jest doprowadzone do pełnego oryginału (poza listwami bocznymi i szperą w moście , którą włożyłem miesiąc temu)
http://imageshack.us/photo/my-images/41/img1606wi.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/59/img1613wb.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/821/img1607yv.jpg/
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Po kolizji drogowej.
Nareszcie w garażu.
Stara belka. Widać ,że jest skrzywiona.
Odebrałem nowe zawieszenie od GTI wraz z hamulcami od Xsary. Mam nadzieję ,że uda się dopasować linkę ręcznego.
Przyjechał kolektor ssący od 1.4. Pierwsze przymiarki nowej przepustnicy WEBER-SOLEX. Muszę przerobić kolektor tak, aby przepływała przez niego ciecz chłodząca. Głowica w 1.4 KFT nie ma już kanałów wodnych do kolektora dolotowego.
Pozdro.
Ostatnio zmieniony 17 cze ndz, 2012 10:00 am przez Wi205, łącznie zmieniany 15 razy.
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu
a później pokona doświadczeniem"
a później pokona doświadczeniem"
- HideoOSW
- Junior
- Posty: 269
- Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: Wi205 (bączek)
Witam bliżniaka mojego Winnera:) Ja również uwielbiam to autko w takim kolorze, ale szkoda że ktoś tak je przestawił. Chyba lubią ten kolor:( mój ma skasowane drzwi lewe, tylny błotnik do wyklepania:/ Pozdrawiam
1991 GTI [M0TW]
1993 WINNER [M0MY]
1992 XS [P3XY] RIP
1993 WINNER [M0MY]
1992 XS [P3XY] RIP
- Wi205
- Junior
- Posty: 170
- Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
- Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
- Numer Gadu-gadu: 2023693
- Login tlen: wars1977
- Lokalizacja: Poznań
Re: Wi205 (bączek)
Witam witam . Chyba masz rację, musi coś być w tym kolorze . Nie wiem dla czego tak jest ,ale w całym kraju jest problem z tylnym lewym błotnikiem do 3D. W końcu udało mi się zdobyć jakiegoś leżaka magazynowego. Po trudzie jaki włożyłem w znalezienie błotnika, wnioskuję ,że to chyba ostatni w kraju . Oczywiście w ASO można zamówić, 700zł z możliwością negocjacji ceny. Wynegocjowałem na 500zł . I tak za dużo jak na mój portfel. Udało mi się dostać oryginał za 290zł, ale to naprawdę było szczęście!.HideoOSW pisze:Witam bliżniaka mojego Winnera:) Ja również uwielbiam to autko w takim kolorze, ale szkoda że ktoś tak je przestawił. Chyba lubią ten kolor:( mój ma skasowane drzwi lewe, tylny błotnik do wyklepania:/ Pozdrawiam
Pozdrawiam.
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu
a później pokona doświadczeniem"
a później pokona doświadczeniem"
- Pluto
- Maniak
- Posty: 1615
- Rejestracja: 17 cze śr, 2009 10:33 pm
- Posiadany PUG: Audi A4 Quattro Avant
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: Wi205 (bączek)
Fajna furka. Możesz pokazać fotkę spod maski jak siedzi ten silnik?
Jak to jeździ z nowym sercem?
Zdjęcia nie oddadzą rzeczywistego uroku Miami Blue, miałem okazje widzieć na żywo Miśka GTi w tym kolorze - super sprawa
Jak to jeździ z nowym sercem?
Zdjęcia nie oddadzą rzeczywistego uroku Miami Blue, miałem okazje widzieć na żywo Miśka GTi w tym kolorze - super sprawa
- MiceK
- Maniak
- Posty: 1969
- Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
- Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
- Numer Gadu-gadu: 1295187
- Lokalizacja: Warszawa/okolice
- Kontakt:
Re: Wi205 (bączek)
Te koło to mu się kładzie jak w DeLorean'ie z "Powrotu do przyszłości 2"
- Wi205
- Junior
- Posty: 170
- Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
- Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
- Numer Gadu-gadu: 2023693
- Login tlen: wars1977
- Lokalizacja: Poznań
Re: Wi205 (bączek)
Zdjęcia silnika zamieszczę za kilka dni. Pokażę Wam co i jak, sprawa jest dosyć prosta ze swapem, a silnik fajny. Auto zdecydowanie lepiej jeździ i mam nadzieję ,że będzie jeszcze lepiej.Pluto pisze:Fajna furka. Możesz pokazać fotkę spod maski jak siedzi ten silnik?
Jak to jeździ z nowym sercem?
Zdjęcia nie oddadzą rzeczywistego uroku Miami Blue, miałem okazje widzieć na żywo Miśka GTi w tym kolorze - super sprawa
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu
a później pokona doświadczeniem"
a później pokona doświadczeniem"
- Wi205
- Junior
- Posty: 170
- Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
- Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
- Numer Gadu-gadu: 2023693
- Login tlen: wars1977
- Lokalizacja: Poznań
Re: Wi205 (bączek)
Hahah dokładnie, jak zobaczyłem pierwszy raz to zdjęcie to też pomyślałem o tym filmieMiceK pisze:Te koło to mu się kładzie jak w DeLorean'ie z "Powrotu do przyszłości 2"
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu
a później pokona doświadczeniem"
a później pokona doświadczeniem"
- Wi205
- Junior
- Posty: 170
- Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
- Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
- Numer Gadu-gadu: 2023693
- Login tlen: wars1977
- Lokalizacja: Poznań
Re: Wi205 (bączek)
Up
Błotnik już zamontowany i zakonserwowany. Tylna belka z hamulcami tarczowymi już pod autem i podłączona. Do końca tygodnia założę nowe linki ręcznego od GTI. Pozostało odpowietrzyć hamulce i posprawdzać jak to wszystko działa. Muszę jutro kupić 2 nowe śruby 14x100 o twardości 10, do zamocowania na dole amortyzatorów. Stare pojechały przez przypadek ze starą belką papa. Na razie wsadziłem tam 10x100 ,ale tak nie może zostać.
Poniżej kilka zdjęć które dzisiaj zrobiłem. Na prośbę kolegów zamieszczam też kilka zdjęć jak nowy silnik 1.4 KFT od Peugeota 207 wygląda w komorze.
pozdrawiam i za jakiś czas ciąg dalszy. W planach dokładki rallye, dokładki pod przedni i tylny zderzak, obniżenie przodu -30 i tyłu -30. Kupiłem już felgi speedline sl299, będą z oponami 185x55. Jak dostanę dokładki to całość idzie do lakierowania.
Auto stało ponad 2 miesiące i silnik jak i cała komora pokryły się dosyć znaczną ilością pyłu. Gdy przystąpię do doalszycz prac z dolotem, silnik będzie wyczyszczony.
Pozdrawiam.
Błotnik już zamontowany i zakonserwowany. Tylna belka z hamulcami tarczowymi już pod autem i podłączona. Do końca tygodnia założę nowe linki ręcznego od GTI. Pozostało odpowietrzyć hamulce i posprawdzać jak to wszystko działa. Muszę jutro kupić 2 nowe śruby 14x100 o twardości 10, do zamocowania na dole amortyzatorów. Stare pojechały przez przypadek ze starą belką papa. Na razie wsadziłem tam 10x100 ,ale tak nie może zostać.
Poniżej kilka zdjęć które dzisiaj zrobiłem. Na prośbę kolegów zamieszczam też kilka zdjęć jak nowy silnik 1.4 KFT od Peugeota 207 wygląda w komorze.
pozdrawiam i za jakiś czas ciąg dalszy. W planach dokładki rallye, dokładki pod przedni i tylny zderzak, obniżenie przodu -30 i tyłu -30. Kupiłem już felgi speedline sl299, będą z oponami 185x55. Jak dostanę dokładki to całość idzie do lakierowania.
Auto stało ponad 2 miesiące i silnik jak i cała komora pokryły się dosyć znaczną ilością pyłu. Gdy przystąpię do doalszycz prac z dolotem, silnik będzie wyczyszczony.
Pozdrawiam.
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu
a później pokona doświadczeniem"
a później pokona doświadczeniem"
- Wi205
- Junior
- Posty: 170
- Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
- Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
- Numer Gadu-gadu: 2023693
- Login tlen: wars1977
- Lokalizacja: Poznań
Re: Wi205 (bączek)
Witam ponownie po przerwie.
Prace idą dalej do przodu. DO silnika KFT została wykonana flansza (przejściówka) między kolektorem od 1.4 na mono punkcie, a głowicą KFT. na razie jest bez grzania kolektora, ale za jakiś czas dorobię odpowiedni układ wodny.
Tak wygląda flansza:
A tak wyglądaja kolektory od 1.1 i 1.4 . Jest różnica w konstrukcji i rozmiarze otworów. W kolektorze od 1.4 brakuje wyjścia na podciśnienie dla MAP sensora, ale to się dorobi.
Na tylne zawieszenie dotarły również nowe tarcze i klocki. Te które dostałem z piastami wyglądają jak wyciągnięte z bagien w Biskupinie .
Prace idą dalej do przodu. DO silnika KFT została wykonana flansza (przejściówka) między kolektorem od 1.4 na mono punkcie, a głowicą KFT. na razie jest bez grzania kolektora, ale za jakiś czas dorobię odpowiedni układ wodny.
Tak wygląda flansza:
A tak wyglądaja kolektory od 1.1 i 1.4 . Jest różnica w konstrukcji i rozmiarze otworów. W kolektorze od 1.4 brakuje wyjścia na podciśnienie dla MAP sensora, ale to się dorobi.
Na tylne zawieszenie dotarły również nowe tarcze i klocki. Te które dostałem z piastami wyglądają jak wyciągnięte z bagien w Biskupinie .
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu
a później pokona doświadczeniem"
a później pokona doświadczeniem"
-
- Maniak
- Posty: 1061
- Rejestracja: 11 lut sob, 2012 3:08 pm
- Posiadany PUG: 205 xs
- Lokalizacja: Komorów pod W-wa
Re: Wi205 (bączek)
krzyska - gdybyś przeczytał wątek to byś wiedział
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Wi205 (bączek)
wow, faktycznieoperatorbazooki pisze:krzyska - gdybyś przeczytał wątek to byś wiedział
GTI_Efekt Masy
-
- Maniak
- Posty: 1061
- Rejestracja: 11 lut sob, 2012 3:08 pm
- Posiadany PUG: 205 xs
- Lokalizacja: Komorów pod W-wa
Re: Wi205 (bączek)
No widzisz? działa;)
- Wi205
- Junior
- Posty: 170
- Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
- Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
- Numer Gadu-gadu: 2023693
- Login tlen: wars1977
- Lokalizacja: Poznań
Re: Wi205 (bączek)
Tak tak, jest p&p, jednak w przypadku zastosowania mono wtrysku ze starego motoru, trzeba dorobić flanszę i to nie tylko żeby spasować otwory na śruby i dolotowe, ale również aby zwiększyć dystans miedzy głowicą a przepustnicą. W 1.1 o 1.4 TU , głowica ma dosyć mocno wysunięte poza nią miejsca montażu kolektora.
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu
a później pokona doświadczeniem"
a później pokona doświadczeniem"
- Wi205
- Junior
- Posty: 170
- Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
- Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
- Numer Gadu-gadu: 2023693
- Login tlen: wars1977
- Lokalizacja: Poznań
Re: Wi205 (bączek)
Up
Wczoraj do auta trafiło wspomaganie kierownicy od P306.
Wyjęcie starego magla to przysłowiowa bułeczka z masłem.
Włożenie nowej z zaworem sterującym to już trudniejsza sprawa.
W moim przypadku skończyło się na tym ,że zdemontowałem zawór oraz siłownik z listwy , zabezpieczyłem otwór w listwie folią i w takiej postaci bez problemu udało się włożyć ustrojstwo na miejsce. Później gimnastyka z włożeniem ślimacznicy zaworu w listwę, skręcenie i to co każdy kocha, czyli dokręcanie rurek płynu hydraulicznego jak ma się mniej niż 2 cm na manewry kluczem. .
Ponieważ cała instalka jest z 306 musiałem wymienić przed włożeniem tego do auta całe drążki kierownicze na te z 205.
Kolejnym problemem był drążek kierowniczy który wychodzi przez przegrodę do magla. Mimo możliwości regulacji góra dół, okazał się za długi i musiałem go obciąć o około 1cm. Po tej operacji można było nasunąć koniec drążka kierowniczego na kwadrat w maglu i skręcić.
Nie obyło się bez poprawek w kształcie niektórych rurek do płynu hydraulicznego, jednak ogólnie sama maglownica i z osprzętem mieści się bez problemów.
Na chwilę obecną doprowadziłem węże do góry przed silnik. Muszę teraz zamontować pompę wspomagania, czyli przenieść alternator na tył silnika w okolice zbiorniczka wyrównawczego, a w stare miejsce alternatora wkręcić łapę pod pompę , napinacz paska wielorowkowego, zmienić koło pasowe na podwójne i zamontować łapę alternatora który będzie za silnikiem wraz z napinaczem paska alternatora.
W zeszłym tygodniu założyłem serwo i pompę hamulcową z 205 GTI 1.9 . Już teraz auto lepiej zaczęło hamować. Na zamontowanie czekają jeszcze zaciski na przód od 205 GTI 1.9 , ale to dopiero jak odświeżę SL299 i dobiorę opony. Myślę ,że 195/45 będzie dobrze , tym bardziej ,że auto będzie szło niżej o -40mm.
Wczoraj do auta trafiło wspomaganie kierownicy od P306.
Wyjęcie starego magla to przysłowiowa bułeczka z masłem.
Włożenie nowej z zaworem sterującym to już trudniejsza sprawa.
W moim przypadku skończyło się na tym ,że zdemontowałem zawór oraz siłownik z listwy , zabezpieczyłem otwór w listwie folią i w takiej postaci bez problemu udało się włożyć ustrojstwo na miejsce. Później gimnastyka z włożeniem ślimacznicy zaworu w listwę, skręcenie i to co każdy kocha, czyli dokręcanie rurek płynu hydraulicznego jak ma się mniej niż 2 cm na manewry kluczem. .
Ponieważ cała instalka jest z 306 musiałem wymienić przed włożeniem tego do auta całe drążki kierownicze na te z 205.
Kolejnym problemem był drążek kierowniczy który wychodzi przez przegrodę do magla. Mimo możliwości regulacji góra dół, okazał się za długi i musiałem go obciąć o około 1cm. Po tej operacji można było nasunąć koniec drążka kierowniczego na kwadrat w maglu i skręcić.
Nie obyło się bez poprawek w kształcie niektórych rurek do płynu hydraulicznego, jednak ogólnie sama maglownica i z osprzętem mieści się bez problemów.
Na chwilę obecną doprowadziłem węże do góry przed silnik. Muszę teraz zamontować pompę wspomagania, czyli przenieść alternator na tył silnika w okolice zbiorniczka wyrównawczego, a w stare miejsce alternatora wkręcić łapę pod pompę , napinacz paska wielorowkowego, zmienić koło pasowe na podwójne i zamontować łapę alternatora który będzie za silnikiem wraz z napinaczem paska alternatora.
W zeszłym tygodniu założyłem serwo i pompę hamulcową z 205 GTI 1.9 . Już teraz auto lepiej zaczęło hamować. Na zamontowanie czekają jeszcze zaciski na przód od 205 GTI 1.9 , ale to dopiero jak odświeżę SL299 i dobiorę opony. Myślę ,że 195/45 będzie dobrze , tym bardziej ,że auto będzie szło niżej o -40mm.
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu
a później pokona doświadczeniem"
a później pokona doświadczeniem"