205 XS GTI 2.0 Miami blue

Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
Struna
Nowicjusz
Posty: 89
Rejestracja: 30 wrz pt, 2011 12:59 pm
Posiadany PUG: było 205 1.9 D
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Kontakt:

Re: 205 XS GTI 2.0 Miami blue

Post autor: Struna »

Orfister pisze:U mnie identyczne spostrzeżenia...Motul grzał mi sie na " niemieckim autobanie " jak szalony...w upał 35 stopniowy dochodził nawet do 120 stC, no ale to było przy prędkościach rzędu 160 km/h. 5W50 grzeje się ciut mniej, ale nawet jeśli zgrzałby się jak 5w40 to nie robi to na nim wrażenia i smaruje o niebo lepiej w tych warunkach niż 5w40
To polecam spróbować oleje z Nano - będzie jeszcze lepiej
www.GCS TUNING.pl
ChipTuning, FAP/DPF, Hamownia, Strojenie LPG, AFR
grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5502
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: 205 XS GTI 2.0 Miami blue

Post autor: grzesiek309 »

Co konkretnie polecasz?
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/
Struna
Nowicjusz
Posty: 89
Rejestracja: 30 wrz pt, 2011 12:59 pm
Posiadany PUG: było 205 1.9 D
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Kontakt:

Re: 205 XS GTI 2.0 Miami blue

Post autor: Struna »

http://www.millersoils.co.uk/products/c ... t-plus/569
lub
http://www.millersoils.co.uk/products/c ... t-plus/572

w testach na torze świetnie się sprawdził - ponad 20st niższa temp oleju.
www.GCS TUNING.pl
ChipTuning, FAP/DPF, Hamownia, Strojenie LPG, AFR
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: 205 XS GTI 2.0 Miami blue

Post autor: Orfister »

Jakim cudem olej tak zszedł temperatury ? Porównywanie wyników było z uwzględnieniem takich samych warunków pogodowych i sposobu jazdy ?
Jeśli warunki pogodowe i styl jazdy był ten sam, a zmianie uległ jedynie olej, to nie ma opcji by w magiczny sposób łapał mniejszą temperaturę. Silnik teoretycznie wytwarza tyle samo ciepła, oddawanie tego ciepłą do otoczenia tez powinno być na podobnym poziomie ( zakładając, ze chłodnica oraz wymiennik oleju nie były wymieniane na nowe, na inne ). Jedyne co, to olej ten musiałby mieć jakąś mega własność redukującą tarcie w ogromnym stopniu. A jakoś nie bardzo mi się chce w to wierzyć...
Oleje przeznaczone do sportu, o niebo lepiej znoszą po prostu wysoką temperaturę, skutecznie smarują, gdy inne stają się breją...
Struna
Nowicjusz
Posty: 89
Rejestracja: 30 wrz pt, 2011 12:59 pm
Posiadany PUG: było 205 1.9 D
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Kontakt:

Re: 205 XS GTI 2.0 Miami blue

Post autor: Struna »

Orfister pisze:Jedyne co, to olej ten musiałby mieć jakąś mega własność redukującą tarcie w ogromnym stopniu.
no i ma - cząsteczki nano.
www.GCS TUNING.pl
ChipTuning, FAP/DPF, Hamownia, Strojenie LPG, AFR
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: 205 XS GTI 2.0 Miami blue

Post autor: Orfister »

Aż muszę zweryfikować moją reologiczną wiedzę ... mam nadzieję, że nie jest to bajdurzenie, jak w przypadku castrola magnetaca ;-)
Struna
Nowicjusz
Posty: 89
Rejestracja: 30 wrz pt, 2011 12:59 pm
Posiadany PUG: było 205 1.9 D
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Kontakt:

Re: 205 XS GTI 2.0 Miami blue

Post autor: Struna »

klient upalający na torze mocno spyconą Fabię TSI ( oczujnikowana dodatkowo - egt, boost, ciśnienie i temperatura oleju ) używał głównie Motula, na którym miewał temperatury 125-128 stopni.
Zasugerowaliśmy mu aby spróbował NanoDrive - zalał, testował i więcej jak 105 mu się nie pokazało.

Nie było to tego samego dnia, ale też mówił, że te 125-128 to dosyć często łapał przy intensywnej torowej jeździe, a potem na tym nano wiele razy jeździł równie dynamicznie i nie chciało się zrobić cieplej.

Magnatec - no weź... poważnie rozmawiamy
www.GCS TUNING.pl
ChipTuning, FAP/DPF, Hamownia, Strojenie LPG, AFR
grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5502
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: 205 XS GTI 2.0 Miami blue

Post autor: grzesiek309 »

"Szewc w dziurawych butach chodzi" a raczej piaskarz na zardzewiałych felgach jeździ.
Wypiaskowałem w tym roku niezliczone ilości felg a na swoje nie miałem oczywiście czasu :lol:
Załączniki
Collage_Fotor1.jpg
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/
sawikos
Nowicjusz
Posty: 79
Rejestracja: 08 sie pn, 2016 9:02 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 Indiana
Numer Gadu-gadu: 0

Re: 205 XS GTI 2.0 Miami blue

Post autor: sawikos »

Ładne autko. Pamiętam, jak na białostockich klasykach odłączałeś akumulator w czasie postoju. Nie wiem, czy już rozwiązałeś ten problem - u mnie pomogła wymiana skrzynki bezpieczników. Teraz rozłącza ładnie i nic nie rozładowuje, a poprzedni mechanik chciał od razu wymieniać stacyjkę.
grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5502
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: 205 XS GTI 2.0 Miami blue

Post autor: grzesiek309 »

Problem rozwiązałem już z rok temu :wink:
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/
ODPOWIEDZ