PROJEKT 205 MI 16

Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
krzycho

Post autor: krzycho »

a czy patrzyłes czy ten silnik ma natrysk oleju na denka tłoków ?
krzycho

Post autor: krzycho »

to jest bardzo kuszący pomysł tyle że skrzynia BE3 jest za słaba i szukam cały czas MLT5 od 406 ... tyle że chcą chore pieniadze...ale trzeba próbować 8)7
dzięki za odpowiedź
krzycho

Post autor: krzycho »

205MI16 pisze:Mój znajomy ma trochę gratów do 406 - spytam czy nie ma paczki
bedzie miło :)
Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Post autor: stef »

Hej!

Jak ida prace? Co z smt6?

Co bylo robione w glowicy?

Jakie inne modyfikacje silnka zastosowales?
Obrazek
Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Post autor: stef »

Piszesz, ze masz wieksze zawory ssace? Jakiej sa srednicy?

Ciekawi mnie jeszcze zmiana glowicy na te z xu9j4. Czy modyfikowales komory spalania? Poniewaz srednica tloka w xu10j4 wynosi 86mm a srednica komory spalania xu9j4 to 82mm.
No chyba, ze srednica komory w xu10 jest taka sama, ale to troche dziwne by bylo!

Czyli caly dol wywazyles dynamicznie, a odchudzales kolo zamachowe?

Co masz na mysli piszac, ze silnik jest pomierzony?

PS. z ciekawostek dodam, ze filterek glowicy w moim xu9j4 nie jest calkiem zniszczony tylko troche przerwany. I w sumie spelnia swoja funkcje. Pisales kiedys, ze moze sie calkowicie rozpasc i zatkac kanaly olejowe

pozdrawiam
Obrazek
Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Post autor: stef »

OK

ZTCP to zawory ssace xu9j4 sa wieksze od zaworow ssacych xu10j4!

Inna ciekawostka jest ze silnik XU10J4RS (163KM) ma mniejsze zawory ssace od xu10j4 ale za to wieksze wydechowe:)
Obrazek
fan205

Post autor: fan205 »

chcialbym wciac sie w ta dyskuje i zapytac sie doswiadczonych swap'erow (nie mylic z saperami ;) ) ktory silnik byscie zaproponowali (za i przeciw) na pierwszy swap w zyciu mi16 1.9 czy 2.0 ?

Pytam sie bo np. jest na allegro 2.0 z ecu i wiazka za 2kPLN (nadal pozostawalaby kwesita chamulcow i skrzyni) a druga opcja ciut drozsza to 405 mi16 1.9 gdzie oprocz wczesniej wspomnianych spraw jeszcze sa chamulce i skrzynia ---- swap mialby byc do 1.9 gti
Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Post autor: stef »

Temat byl wielokrotnie walkowany. Poszukaj na forum!
Obrazek
ODPOWIEDZ