
Fox |
|
|||||||||||
![]() Peugeot 205 Master
![]() Dołączył(a): 25 lis Pt, 2005 5:09 pm Posty: 2101 Lokalizacja: Kraków Car that you have:: 205gti, 504 coupe, 406 kombi |
Czytam ten temat i albo mi cos umknelo albo ta moc zostala zwiekszona tylko za pomoca elektroniki? Tak z ciekawosci spytam wiec ile taka przyjemnosc kosztuje i ile trwa ewentualne strojenie? Spytalbym jeszcze ile mozna wycisnac ze standardowego mi16 z powiedzmy lekko podrasowana glowica, ale boje sie ze moge byc posadzony o wypowiedzi w nieodpowiednim temacie:)
|
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
buniooo |
|
|||||||||||
![]() Uzalezniony
![]() Dołączył(a): 11 lut N, 2007 2:17 pm Posty: 730 Lokalizacja: Dolny Śląsk Car that you have:: 205 Mi16, DS3 |
Pisze co wiem. zmieniony walek, obrobiona glowica itp. to z mechanicznych, reszta elektro. Gdzies czytalem nie dawno ze zdrowy mi na elektornice moze 170-175km Gdzies o tym kaktus pisal. A cennik pisali. 1500komp + 1200 strojenie
|
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
Kaktus |
|
|||||||||||
![]() Maniak
![]() Dołączył(a): 12 cze Cz, 2003 10:26 pm Posty: 1640 Lokalizacja: Opole |
Silnik byl przygotowany u nas w firmie... i na Jetronicu dysponowal moca 149KM, a wykres podany w tej chwili jest juz na elektronice... samochod byl strojony w ten sposob aby nie robic z niego wiertarki krecacej 8800obr i generujacej 160-170km... tylko byl budowany i strojony pod wzgledem jak najwiekszej wartosci momentu obrotowego, oraz jak najbardziej plaskiego przebiegu krzywej momentu obrotowego.
To co pisze Bunio sie zgadza... ale tak mocno ogolnikowo ![]() A co do nowego serca, to dol silnika i glowica jest gotowe, ale osprzetu jeszcze nie ma... i narazie nie znam jeszcze dokladnie Marcina planow co do tego drugiego silnika. A bedzie to silnik XU9JA - 8 zaworowy... ale mocy powinien miec znacznie wiecej niz ten co jest w tej chwili, jednakze ten drugi silnik jest budowany z mysla o wyscigach, i w oparciu o ciut inne regulaminy. Jezeli Marcin bedzie chcial to sam cos wiecej o tym napisze. Pozdro! _________________ http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning. DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!! "Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
kubas |
|
|||||||||||
![]() Maniak
![]() Dołączył(a): 14 lip Pt, 2006 10:15 am Posty: 1401 Lokalizacja: Bydgoszcz Car that you have:: rallye |
Kaktus napisał(a): To co pisze Bunio sie zgadza... ale tak mocno ogolnikowo ![]() Mógłbyś podać dokładniejszą specyfikację tego silnika ? |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
|


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
