Lwiątko KurczaK'a
- KurczaK
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: 07 maja pt, 2010 12:00 am
- Posiadany PUG: ex 205 XS 1987r
- Numer Gadu-gadu: 2651545
- Lokalizacja: Kalisz
Re: Lwiątko KurczaK'a
Co do Felg, to dopiero co z Żoną mieszkanie kupiliśmy , więc ładniejsze felgi poczekają
Powiedzmy , że te będą dobre do "nauki jazdy" na naleśnikach przez moją Ewę
Powiedzmy , że te będą dobre do "nauki jazdy" na naleśnikach przez moją Ewę
FIAT - Fix It Again Tommorow
Fiat Coupe Turbo - 220HP
Fiat Coupe 20V - 147HP + LPG
Kiedyś 205 XS - 79 HP + LPG
Fiat Coupe Turbo - 220HP
Fiat Coupe 20V - 147HP + LPG
Kiedyś 205 XS - 79 HP + LPG
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Lwiątko KurczaK'a
Po pierwsze pogratulowac, bo zakup mieszkania w tym kraju to WIELKIE WYZWANIE, po drugie jak alesiony do nauki do wszystko OK
Car Valeting, Car Detailing.
- Czak
- Uzalezniony
- Posty: 703
- Rejestracja: 30 lip czw, 2009 4:12 pm
- Posiadany PUG: 205 1.9 Gentry
- Numer Gadu-gadu: 2757168
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Lwiątko KurczaK'a
Co do Felg, to dopiero co z Żoną mieszkanie kupiliśmy , więc ładniejsze felgi poczekają
Powiedzmy , że te będą dobre do "nauki jazdy" na naleśnikach przez moją Ewę
Co do felg to jakie opony będziesz naciągał?? Kumpel ma w golfie 215/40/r15 naciągnięte chyba na 9j felge i wygląda super. Nie wiem czy taka wejdzie do Puga ;] bd musiał przymierzyć
- KurczaK
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: 07 maja pt, 2010 12:00 am
- Posiadany PUG: ex 205 XS 1987r
- Numer Gadu-gadu: 2651545
- Lokalizacja: Kalisz
Re: Lwiątko KurczaK'a
Czak - tak , jak pisałem - naciągnięte są 175/55/15.
Przesiadka z oryginalnie montowanych 165/70/13 na takie coś , to spora zmiana na mojej "Kierowniczki "
Naciąg nie jest super wielki , ale wystarczający No i pod krawężniki można spokojnie podjechać
Jak się nauczy jeździć na tym setupie , to może w końcu pozwolę jej pojeździć moim sejem na 185/45/15
Przesiadka z oryginalnie montowanych 165/70/13 na takie coś , to spora zmiana na mojej "Kierowniczki "
Naciąg nie jest super wielki , ale wystarczający No i pod krawężniki można spokojnie podjechać
Jak się nauczy jeździć na tym setupie , to może w końcu pozwolę jej pojeździć moim sejem na 185/45/15
FIAT - Fix It Again Tommorow
Fiat Coupe Turbo - 220HP
Fiat Coupe 20V - 147HP + LPG
Kiedyś 205 XS - 79 HP + LPG
Fiat Coupe Turbo - 220HP
Fiat Coupe 20V - 147HP + LPG
Kiedyś 205 XS - 79 HP + LPG
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- KurczaK
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: 07 maja pt, 2010 12:00 am
- Posiadany PUG: ex 205 XS 1987r
- Numer Gadu-gadu: 2651545
- Lokalizacja: Kalisz
Re: Lwiątko KurczaK'a
Ojj nie gadaj , Lwiątko też zapiernicza aż miło
Z tyłu jednak przestrzeń 2mm okazała się zbyt mała , bo jak mi nabili odważniki , to zaczęło walić o budę - w nadkole od wewnętrznej strony .....
... szybkie cięcie waterjet-em i voila ! dystansidło 4mm
Z tyłu jednak przestrzeń 2mm okazała się zbyt mała , bo jak mi nabili odważniki , to zaczęło walić o budę - w nadkole od wewnętrznej strony .....
... szybkie cięcie waterjet-em i voila ! dystansidło 4mm
FIAT - Fix It Again Tommorow
Fiat Coupe Turbo - 220HP
Fiat Coupe 20V - 147HP + LPG
Kiedyś 205 XS - 79 HP + LPG
Fiat Coupe Turbo - 220HP
Fiat Coupe 20V - 147HP + LPG
Kiedyś 205 XS - 79 HP + LPG
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
Re: Lwiątko KurczaK'a
Nieźle się prezentuje.
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- KurczaK
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: 07 maja pt, 2010 12:00 am
- Posiadany PUG: ex 205 XS 1987r
- Numer Gadu-gadu: 2651545
- Lokalizacja: Kalisz
Re: Lwiątko KurczaK'a
Dzięki
Dziś udało się wyrwać halogeniki
Może to ktoś z forum sprzedawał ? Tak czy inaczej banan na buźce
Dziś udało się wyrwać halogeniki
Może to ktoś z forum sprzedawał ? Tak czy inaczej banan na buźce
FIAT - Fix It Again Tommorow
Fiat Coupe Turbo - 220HP
Fiat Coupe 20V - 147HP + LPG
Kiedyś 205 XS - 79 HP + LPG
Fiat Coupe Turbo - 220HP
Fiat Coupe 20V - 147HP + LPG
Kiedyś 205 XS - 79 HP + LPG
-
- Maniak
- Posty: 1281
- Rejestracja: 08 sty wt, 2008 10:23 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Jasło
Re: Lwiątko KurczaK'a
Nie chcę Cię martwić, ale nie wiem czy Ci będą pasować
- HideoOSW
- Junior
- Posty: 269
- Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: Lwiątko KurczaK'a
Inna sprawa, że jeśli to są dalekosiężne żółte halogenki, to pały wezmą Ci dowód. W Polsce teraz można (od niedawna w sumie) używać żółtych halogenowych lamp/żarówek tylko, jako przeciwmgielne.
1991 GTI [M0TW]
1993 WINNER [M0MY]
1992 XS [P3XY] RIP
1993 WINNER [M0MY]
1992 XS [P3XY] RIP
Re: Lwiątko KurczaK'a
To jest mgła
- KurczaK
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: 07 maja pt, 2010 12:00 am
- Posiadany PUG: ex 205 XS 1987r
- Numer Gadu-gadu: 2651545
- Lokalizacja: Kalisz
Re: Lwiątko KurczaK'a
No i mieliście rację ;/ To są halogeny Cibie Cesar...są mega duże
Nasze halogeniki to Cibie Airport...ale już kopię w odpowiednim katalogu i może zamówię 2 sztuki
Nasze halogeniki to Cibie Airport...ale już kopię w odpowiednim katalogu i może zamówię 2 sztuki
FIAT - Fix It Again Tommorow
Fiat Coupe Turbo - 220HP
Fiat Coupe 20V - 147HP + LPG
Kiedyś 205 XS - 79 HP + LPG
Fiat Coupe Turbo - 220HP
Fiat Coupe 20V - 147HP + LPG
Kiedyś 205 XS - 79 HP + LPG
- MiceK
- Maniak
- Posty: 1969
- Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
- Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
- Numer Gadu-gadu: 1295187
- Lokalizacja: Warszawa/okolice
- Kontakt:
Re: Lwiątko KurczaK'a
Kurczaku, jak się dowiesz ile kosztuje komplet takich halogenów, daj znać na PW Może i mnie byś zamówił
...a co do żółtych żarówek - ja mam żółte mijania i cały czas na nich jeżdżę. Policjantów mijam co chwila i póki co nikt się jeszcze nie przyczepił. W razie czego wożę w schowku zapasowe żarówki na szybką podmiankę podczas kontroli
...a co do żółtych żarówek - ja mam żółte mijania i cały czas na nich jeżdżę. Policjantów mijam co chwila i póki co nikt się jeszcze nie przyczepił. W razie czego wożę w schowku zapasowe żarówki na szybką podmiankę podczas kontroli
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Lwiątko KurczaK'a
Jak by była fajna cena, to ja też bym wziął 2 halogenki.
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- KurczaK
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: 07 maja pt, 2010 12:00 am
- Posiadany PUG: ex 205 XS 1987r
- Numer Gadu-gadu: 2651545
- Lokalizacja: Kalisz
Re: Lwiątko KurczaK'a
Z racji, że ciągle pojawiała mi się wilgoć pod stopami kierowcy zacząłem rozbierać wnętrze.
Okazało się , że po części winna temu faktowi jest cieknąca nagrzewnica (RafGentry i Marin dzięki za info ), żeby było ciekawiej , to pomimo zastosowania nowych O-ringów (w zestawie były) to właśnie na nich sobie zaczęła przeciekać ... ja tu cały i zadowolony zalałem cały okład płynem ... wchodzę by odpalić silnik a tam bajoro - dobrze , że już wtedy miałem gołe wnętrze i wystarczyło je szmatką osuszyć. zapodałem stare X-ringi + O-ringi i to pomogło
Wyszedł na jaw inny szczegół - nad stopami pasażera , pod tym piankowo-gumowym wygłuszeniem idzie łączenie blach ... zapaćkane czymś ala-kitowatym... tam był wprost kopiec powstały od korozji.
wydrapałem korozję - dziury nie ma ... , dziś byłem na myjni i w tym miejscu pojawiła się woda ;/
Co teraz ? Blacharz ? niech zdziera całe to połączenie i szuka miejsca gdzie się dostaje woda ?
Miał ktoś już z czymś takim do czynienia ?
Ps. Przy okazji wyczyściłem obudowę nagrzewnicy i wentylator Udało sie także "dociągnąć" drzwiczki schowka by nie stukały , zamocować ogólnie schowek , bo ktoś kiedyś urwał 3 zaczepy mocujące go do górnej części kokpitu , działa już lampeczka podświetlenia schowka - ale bajer (szukam lampeczki podświetlającej popielniczkę )
Okazało się , że po części winna temu faktowi jest cieknąca nagrzewnica (RafGentry i Marin dzięki za info ), żeby było ciekawiej , to pomimo zastosowania nowych O-ringów (w zestawie były) to właśnie na nich sobie zaczęła przeciekać ... ja tu cały i zadowolony zalałem cały okład płynem ... wchodzę by odpalić silnik a tam bajoro - dobrze , że już wtedy miałem gołe wnętrze i wystarczyło je szmatką osuszyć. zapodałem stare X-ringi + O-ringi i to pomogło
Wyszedł na jaw inny szczegół - nad stopami pasażera , pod tym piankowo-gumowym wygłuszeniem idzie łączenie blach ... zapaćkane czymś ala-kitowatym... tam był wprost kopiec powstały od korozji.
wydrapałem korozję - dziury nie ma ... , dziś byłem na myjni i w tym miejscu pojawiła się woda ;/
Co teraz ? Blacharz ? niech zdziera całe to połączenie i szuka miejsca gdzie się dostaje woda ?
Miał ktoś już z czymś takim do czynienia ?
Ps. Przy okazji wyczyściłem obudowę nagrzewnicy i wentylator Udało sie także "dociągnąć" drzwiczki schowka by nie stukały , zamocować ogólnie schowek , bo ktoś kiedyś urwał 3 zaczepy mocujące go do górnej części kokpitu , działa już lampeczka podświetlenia schowka - ale bajer (szukam lampeczki podświetlającej popielniczkę )
FIAT - Fix It Again Tommorow
Fiat Coupe Turbo - 220HP
Fiat Coupe 20V - 147HP + LPG
Kiedyś 205 XS - 79 HP + LPG
Fiat Coupe Turbo - 220HP
Fiat Coupe 20V - 147HP + LPG
Kiedyś 205 XS - 79 HP + LPG