Lwiątko KurczaK'a
- KurczaK
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: 07 maja pt, 2010 12:00 am
- Posiadany PUG: ex 205 XS 1987r
- Numer Gadu-gadu: 2651545
- Lokalizacja: Kalisz
Lwiątko KurczaK'a
Lwiątko ... tak ochrzciła naszego białego Peugeota 205 XS moja Ewa.
Pragnąc naszkicować jego historię mogę jedynie napisać, że kupiliśmy go przypadkiem z ogłoszenia Ewie z początku się nie podobał , ale moje małe namowy i zapewnienia o jego idealnym stanie przyniosły efekt.
Autko wyprodukowano w '87 i do 2004 jeździło po Francuskich drogach. Od 17go grudnia tegoż roku zaczęło żywot w PL... ponoć w momencie sprzedaży stało w szopie na deskach u jakiegoś Chłopa
W 2005 starszy Pan postanowił założyć sobie LPG ... przebieg w dokumentach 91 tys z hakiem.... ponoć po założeniu gazu auto przestało jeździć na paliwie .... tak autko przejeździło do lutego 2010 gdy odkupił go kolejny Pan ... Pan pojeździł trochę i stwierdził , że potrzebne mu inne auto... i tym sposobem od 2 kwietnia 2010 staliśmy się posiadaczem Lwiątka z przebiegiem 104534 km
Silnik , to leżące XY8 (ponoć ma moc 79 koni .... i nawet to czuć ) z krótką skrzynią (100km/h - ok 3400obr/min - zupełnie jak moja 6speed w Seju )
Wnętrze nie było zniszczone (jedyny mankament jaki znalazłem , to lekki defekt pianki w fotelu kierowcy na siedzisku i nieobecność kilku śrub w kokpicie) ale zaniedbane.
Karoseria zaniedbana. znalazłem 3 małe ogniska korozji.
Zawieszenie nie stuka, nie puka ... coś tam skrzypi i jakoś dziwnie chrupie przy hamowaniu (rękaw żyleta ).
Hamulce działają , ale skuteczność przednich pozostawia wiele do życzenia ... co tam , póki co wystarczy.
Opony - z przodu jakieś koreańskie plastiki (dużo mięsa mają) , z tyłu zmęczone Conti.
Felgi ori z oryginalnymi kołpaczkami na piasty.
Nie świecą halogeny ;/ (co ciekawe są dwa różne - na dzień dzisiejszy wiem , że jeden to SIEM a drugi , to CIEBIE z żółtym szkłem reflektora i chromową listwą mocującą)
Nie świecą się "Stopy" i białe światełka wstecznego.
Radio jest ... nawet na CD / MP3 (firmy KSZak) Lewy głośnik niedomaga . jakość dźwięku mizerna ... olać to
Ogólnie auto w oryginale (tylko nie wiem czemu nie mam dymionych szyb i dzielonej kanapy , ale olać to )
Tyle odkryć poczyniłem w kilka dni po zakupie.
Z niedomagań zrobiono:
- hamulce przód - tarcze + klocki wymienione na nowe bo poprzedni zestaw umarł (rdza na tarczach, popiół na klockach zamiast okładzin) Już wiem co tak chrupało przy hamowaniu i po jego zakończeniu - tłok wychodził na max odległość i zanim odpuścił, to było takie chrup!... no i skuteczność hamowania się poprawiła znacznie (jak dla mnie to nadal nie hamuje w porównaniu do Seja , ale mojej Pani w zupełności wystarczy , bo rajdówka to przecież nie jest )
- przewody zapłonowe Bosch'a (bo miałem choinkę jak popadało ... stare przewody były jeszcze made in france)
- pompa paliwa okazała się sprawna ... ktoś po prostu nie założył wężyka na rurkę idącą z baku . Stary wężyk był za krótki i mega sztywny , więc został zastąpiony nowym... niestety przez ten czas nieużywania pompki prawdopodobnie uszkodziła się membrana. Pompka zastąpiona została nową Magneti Mrelli.
- wymieniłem żarówkę H4 od strony pasażera
- światła "stopu " działają ... po prostu świeciły cały czas bo trzeba było troszkę wkręcić ten mały przełącznik nad pedałem hamulca nadal nie wiem gdzie podłączyć przewód wychodzący ze skrzyni żeby zaczęły świecić białe światła wstecznego (sugestie?)
- gaźniki podregulowane (czekam na regulację na przepływomierzu)
- gaz wyregulowany (jak gość z serwisu zobaczył skład spalin na analizatorze to powiedział " jeszcze długo tym pojeździsz" - cokolwiek to miało znaczyć)
- olej ponoć jest półsyntetyczny Mobil 10W-40 ... zrobiłem 2000km i nic go nie zniknęło - ponoć był wymieniany w Lutym.
- znalazłem wlew oleju (kolega sugerował poszukać w lewym , tylnym nadkolu "znając Francuzów" )
- filtr powietrza wymieniony ... stary był czOrny (piszę czOrny , bo tak brzy bardziej czarno)
- lakier wstępnie zakonserwowany woskiem Sonax'a
- usunięty żółtawy osad z prawej , przedniej felgi ... widać ,że kiedyś się zapiekł hamulec
- zatankowałem paliwo (to co było w baku nie wiadomo jak długo się tam znajdowało, momo to jeszcze się spalało , ale efekty spalania były dalekie od ideału )
- wyczyściłem wstępnie wnętrze - 3h odkurzania i wysypana kupka piasku
Do zrobienia :
... na pewno halogeny
... ogarnąć regulację gaźników , bo czasem się zalewa i szarpie.
... wyczyścić , nabłyszczyć lakier
... posprzątać wnętrze
... coś się jeszcze znajdzie bo teraz to moja druga skarboneczka
Wrażenia z jazdy ?
Cudownie wygodnie po przejściu z niskiego i trochę sztywnego zawiasu w Seju. Fotele są boskie. Silnik jest dość żywy w zakresie 2000 - 4000. Zjadłem już kanciaka Volvo 2.4 , BMW e46 320 Coupe (tak się jakoś udało )
Spalanie na poziomie 10L gazu z zapalniczki w cyklu 80% miasto / 20% trasa
Podjechać na stację paliw i powiedzieć " Lej Pan do pełna" i zapłacić 60 zł - bezcenne
Zrobić na tym 300km dojeżdżając do pracy - ekonomiczne
Patrzeć jak Ewa siada z uśmiechem na twarzy za kółko - .motywujące
Autko spełniło moje oczekiwania w 100% i mam nadzieję, że długo będzie nam służyło.
Zdjęcia dodam , jak tylko łaskawy iPlus zakończy obecny okres rozliczeniowy i wpadnie nowy , szybki transfer, bo teraz to katorga
Pragnąc naszkicować jego historię mogę jedynie napisać, że kupiliśmy go przypadkiem z ogłoszenia Ewie z początku się nie podobał , ale moje małe namowy i zapewnienia o jego idealnym stanie przyniosły efekt.
Autko wyprodukowano w '87 i do 2004 jeździło po Francuskich drogach. Od 17go grudnia tegoż roku zaczęło żywot w PL... ponoć w momencie sprzedaży stało w szopie na deskach u jakiegoś Chłopa
W 2005 starszy Pan postanowił założyć sobie LPG ... przebieg w dokumentach 91 tys z hakiem.... ponoć po założeniu gazu auto przestało jeździć na paliwie .... tak autko przejeździło do lutego 2010 gdy odkupił go kolejny Pan ... Pan pojeździł trochę i stwierdził , że potrzebne mu inne auto... i tym sposobem od 2 kwietnia 2010 staliśmy się posiadaczem Lwiątka z przebiegiem 104534 km
Silnik , to leżące XY8 (ponoć ma moc 79 koni .... i nawet to czuć ) z krótką skrzynią (100km/h - ok 3400obr/min - zupełnie jak moja 6speed w Seju )
Wnętrze nie było zniszczone (jedyny mankament jaki znalazłem , to lekki defekt pianki w fotelu kierowcy na siedzisku i nieobecność kilku śrub w kokpicie) ale zaniedbane.
Karoseria zaniedbana. znalazłem 3 małe ogniska korozji.
Zawieszenie nie stuka, nie puka ... coś tam skrzypi i jakoś dziwnie chrupie przy hamowaniu (rękaw żyleta ).
Hamulce działają , ale skuteczność przednich pozostawia wiele do życzenia ... co tam , póki co wystarczy.
Opony - z przodu jakieś koreańskie plastiki (dużo mięsa mają) , z tyłu zmęczone Conti.
Felgi ori z oryginalnymi kołpaczkami na piasty.
Nie świecą halogeny ;/ (co ciekawe są dwa różne - na dzień dzisiejszy wiem , że jeden to SIEM a drugi , to CIEBIE z żółtym szkłem reflektora i chromową listwą mocującą)
Nie świecą się "Stopy" i białe światełka wstecznego.
Radio jest ... nawet na CD / MP3 (firmy KSZak) Lewy głośnik niedomaga . jakość dźwięku mizerna ... olać to
Ogólnie auto w oryginale (tylko nie wiem czemu nie mam dymionych szyb i dzielonej kanapy , ale olać to )
Tyle odkryć poczyniłem w kilka dni po zakupie.
Z niedomagań zrobiono:
- hamulce przód - tarcze + klocki wymienione na nowe bo poprzedni zestaw umarł (rdza na tarczach, popiół na klockach zamiast okładzin) Już wiem co tak chrupało przy hamowaniu i po jego zakończeniu - tłok wychodził na max odległość i zanim odpuścił, to było takie chrup!... no i skuteczność hamowania się poprawiła znacznie (jak dla mnie to nadal nie hamuje w porównaniu do Seja , ale mojej Pani w zupełności wystarczy , bo rajdówka to przecież nie jest )
- przewody zapłonowe Bosch'a (bo miałem choinkę jak popadało ... stare przewody były jeszcze made in france)
- pompa paliwa okazała się sprawna ... ktoś po prostu nie założył wężyka na rurkę idącą z baku . Stary wężyk był za krótki i mega sztywny , więc został zastąpiony nowym... niestety przez ten czas nieużywania pompki prawdopodobnie uszkodziła się membrana. Pompka zastąpiona została nową Magneti Mrelli.
- wymieniłem żarówkę H4 od strony pasażera
- światła "stopu " działają ... po prostu świeciły cały czas bo trzeba było troszkę wkręcić ten mały przełącznik nad pedałem hamulca nadal nie wiem gdzie podłączyć przewód wychodzący ze skrzyni żeby zaczęły świecić białe światła wstecznego (sugestie?)
- gaźniki podregulowane (czekam na regulację na przepływomierzu)
- gaz wyregulowany (jak gość z serwisu zobaczył skład spalin na analizatorze to powiedział " jeszcze długo tym pojeździsz" - cokolwiek to miało znaczyć)
- olej ponoć jest półsyntetyczny Mobil 10W-40 ... zrobiłem 2000km i nic go nie zniknęło - ponoć był wymieniany w Lutym.
- znalazłem wlew oleju (kolega sugerował poszukać w lewym , tylnym nadkolu "znając Francuzów" )
- filtr powietrza wymieniony ... stary był czOrny (piszę czOrny , bo tak brzy bardziej czarno)
- lakier wstępnie zakonserwowany woskiem Sonax'a
- usunięty żółtawy osad z prawej , przedniej felgi ... widać ,że kiedyś się zapiekł hamulec
- zatankowałem paliwo (to co było w baku nie wiadomo jak długo się tam znajdowało, momo to jeszcze się spalało , ale efekty spalania były dalekie od ideału )
- wyczyściłem wstępnie wnętrze - 3h odkurzania i wysypana kupka piasku
Do zrobienia :
... na pewno halogeny
... ogarnąć regulację gaźników , bo czasem się zalewa i szarpie.
... wyczyścić , nabłyszczyć lakier
... posprzątać wnętrze
... coś się jeszcze znajdzie bo teraz to moja druga skarboneczka
Wrażenia z jazdy ?
Cudownie wygodnie po przejściu z niskiego i trochę sztywnego zawiasu w Seju. Fotele są boskie. Silnik jest dość żywy w zakresie 2000 - 4000. Zjadłem już kanciaka Volvo 2.4 , BMW e46 320 Coupe (tak się jakoś udało )
Spalanie na poziomie 10L gazu z zapalniczki w cyklu 80% miasto / 20% trasa
Podjechać na stację paliw i powiedzieć " Lej Pan do pełna" i zapłacić 60 zł - bezcenne
Zrobić na tym 300km dojeżdżając do pracy - ekonomiczne
Patrzeć jak Ewa siada z uśmiechem na twarzy za kółko - .motywujące
Autko spełniło moje oczekiwania w 100% i mam nadzieję, że długo będzie nam służyło.
Zdjęcia dodam , jak tylko łaskawy iPlus zakończy obecny okres rozliczeniowy i wpadnie nowy , szybki transfer, bo teraz to katorga
Ostatnio zmieniony 29 lip pt, 2011 4:59 pm przez KurczaK, łącznie zmieniany 1 raz.
FIAT - Fix It Again Tommorow
Fiat Coupe Turbo - 220HP
Fiat Coupe 20V - 147HP + LPG
Kiedyś 205 XS - 79 HP + LPG
Fiat Coupe Turbo - 220HP
Fiat Coupe 20V - 147HP + LPG
Kiedyś 205 XS - 79 HP + LPG
- Pluto
- Maniak
- Posty: 1615
- Rejestracja: 17 cze śr, 2009 10:33 pm
- Posiadany PUG: Audi A4 Quattro Avant
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: Lwiątko KurczaK'a
A gdy włączysz światła drogowe to nie świecą?
W 205tkach były halogeny montowane jako dalekosiężne.
W 205tkach były halogeny montowane jako dalekosiężne.
- Manwe
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2013
- Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
- Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
- Numer Gadu-gadu: 7424729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Lwiątko KurczaK'a
super kolejny leżaczek
jak najszybciej dawaj fotki, wzajemnie będę ci kibicował
jak najszybciej dawaj fotki, wzajemnie będę ci kibicował
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
- KurczaK
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: 07 maja pt, 2010 12:00 am
- Posiadany PUG: ex 205 XS 1987r
- Numer Gadu-gadu: 2651545
- Lokalizacja: Kalisz
Re: Lwiątko KurczaK'a
Nie świecąPluto pisze:A gdy włączysz światła drogowe to nie świecą?
W 205tkach były halogeny montowane jako dalekosiężne.
Jedno foto Lwiątka , tak na szybko z KurczaKiem
jakby ktoś miał ochotę zagłosować na mnie ... to będę wdzięczny
FIAT - Fix It Again Tommorow
Fiat Coupe Turbo - 220HP
Fiat Coupe 20V - 147HP + LPG
Kiedyś 205 XS - 79 HP + LPG
Fiat Coupe Turbo - 220HP
Fiat Coupe 20V - 147HP + LPG
Kiedyś 205 XS - 79 HP + LPG
- Pluto
- Maniak
- Posty: 1615
- Rejestracja: 17 cze śr, 2009 10:33 pm
- Posiadany PUG: Audi A4 Quattro Avant
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: Lwiątko KurczaK'a
Widocznie masz nie podłączone, u mnie jeszcze też nie są.
W dobrym stanie jest ten samochód
Zakładaj profil na stronie, uzupełnij dane i dawaj fotki
W dobrym stanie jest ten samochód
Zakładaj profil na stronie, uzupełnij dane i dawaj fotki
- KurczaK
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: 07 maja pt, 2010 12:00 am
- Posiadany PUG: ex 205 XS 1987r
- Numer Gadu-gadu: 2651545
- Lokalizacja: Kalisz
Re: Lwiątko KurczaK'a
Mam takie pytanie - czy obrotomierz ma jakieś powiązanie z żaróweczką świecącą nad nim ?
... bo przestała się świecić i przy okazji przestał mi działać obrotek
Z innych nowości , to już niedługo będzie pranie tapicerki i plastików wnętrza i polerka lakieru
W planach rozbieranie kanałów nadmuchu powietrza , ponieważ śmiem twierdzić , że mam tam mysz ... niestety raczej nieżywą , bo pachnie niezbyt przyjemne ;/
Tak poza tym to Lwiątko się kula i już niedługo przekroczy 107 tys
... bo przestała się świecić i przy okazji przestał mi działać obrotek
Z innych nowości , to już niedługo będzie pranie tapicerki i plastików wnętrza i polerka lakieru
W planach rozbieranie kanałów nadmuchu powietrza , ponieważ śmiem twierdzić , że mam tam mysz ... niestety raczej nieżywą , bo pachnie niezbyt przyjemne ;/
Tak poza tym to Lwiątko się kula i już niedługo przekroczy 107 tys
FIAT - Fix It Again Tommorow
Fiat Coupe Turbo - 220HP
Fiat Coupe 20V - 147HP + LPG
Kiedyś 205 XS - 79 HP + LPG
Fiat Coupe Turbo - 220HP
Fiat Coupe 20V - 147HP + LPG
Kiedyś 205 XS - 79 HP + LPG
- Manwe
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2013
- Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
- Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
- Numer Gadu-gadu: 7424729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Lwiątko KurczaK'a
a ze tak zapytam to jaki typ licznika, jak bieda z obr. to może rzeczony obr. był dokładany i plus miał podłączony do żarówki , tak sobie wydumałem
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
- KurczaK
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: 07 maja pt, 2010 12:00 am
- Posiadany PUG: ex 205 XS 1987r
- Numer Gadu-gadu: 2651545
- Lokalizacja: Kalisz
Re: Lwiątko KurczaK'a
Manwe przecież pisze , że to XS Obrotek jest seryjny
Dziś odkryłem , ze w zegarku (tym elektronicznym ) jest żaróweczka ... nawet nie wiedziałem, że ma on podświetlenie
Dziś odkryłem , ze w zegarku (tym elektronicznym ) jest żaróweczka ... nawet nie wiedziałem, że ma on podświetlenie
FIAT - Fix It Again Tommorow
Fiat Coupe Turbo - 220HP
Fiat Coupe 20V - 147HP + LPG
Kiedyś 205 XS - 79 HP + LPG
Fiat Coupe Turbo - 220HP
Fiat Coupe 20V - 147HP + LPG
Kiedyś 205 XS - 79 HP + LPG
- Manwe
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2013
- Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
- Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
- Numer Gadu-gadu: 7424729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Lwiątko KurczaK'a
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
- KurczaK
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: 07 maja pt, 2010 12:00 am
- Posiadany PUG: ex 205 XS 1987r
- Numer Gadu-gadu: 2651545
- Lokalizacja: Kalisz
Re: Lwiątko KurczaK'a
Dziś było szuru - buru i myju - myju , więc w końcu mogę wrzucić kilka zdjęć
Pod maską jeszcze bałagan ... Nikt tu raczej nie sprzątał od '87 (dobrze , bo ori naklejki się zachowały )
jeden z halogenów (SIEM) zdjąłem bo ktoś go zakładał na plastelinę i gumę do żucia. Drugi (CIEBIE) czeka na zdjęcie i wypolerowanie.
Zalecane opony ... z tyłu w rzeczy samej są założone Michelin MXL ... ale niedługo znikną z racji swojej leciwości i raczej miernego stanu bieżnika .
ulubieniec mojego chrześniaka , gdy podróżuje z nami
Pod maską jeszcze bałagan ... Nikt tu raczej nie sprzątał od '87 (dobrze , bo ori naklejki się zachowały )
jeden z halogenów (SIEM) zdjąłem bo ktoś go zakładał na plastelinę i gumę do żucia. Drugi (CIEBIE) czeka na zdjęcie i wypolerowanie.
Zalecane opony ... z tyłu w rzeczy samej są założone Michelin MXL ... ale niedługo znikną z racji swojej leciwości i raczej miernego stanu bieżnika .
ulubieniec mojego chrześniaka , gdy podróżuje z nami
FIAT - Fix It Again Tommorow
Fiat Coupe Turbo - 220HP
Fiat Coupe 20V - 147HP + LPG
Kiedyś 205 XS - 79 HP + LPG
Fiat Coupe Turbo - 220HP
Fiat Coupe 20V - 147HP + LPG
Kiedyś 205 XS - 79 HP + LPG
- KurczaK
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: 07 maja pt, 2010 12:00 am
- Posiadany PUG: ex 205 XS 1987r
- Numer Gadu-gadu: 2651545
- Lokalizacja: Kalisz
Re: Lwiątko KurczaK'a
Tak z lekka aktualizując.
Zrobiło się cieplej , więc Lew dostał koło na lato
Miały wlecieć złote EXIPy , ale raz , że drogo , dwa daleko po nie bym musiał jechać , a tak , to pod nosem miałem za dobrą cenę Alessio Sport 15x7j ET 20 (podeszło bez dystansów)
Oponki dobrałem takie , by dało się pod krawężniki podjechać, czyli Conti 175/55/15
Po ostatnich deszczach znów pojawiła mi się wilgoć pod stopami kierowcy więc jak tylko zrobi się trochę czasu wolnego , to będę rozbierał środek , żeby dojść gdzie to cieknie.
Aktualny przebieg - 119700 km
Olej zmieniony wraz z filtrem, teraz czeka mnie wymiana wahaczy i końcówek drążków , bo tłucze już niemiłosiernie.
Ps. Halogen od strony kierowcy to fotoshop bo nadal nie znalazłem takiego , by dokupić do kompletu. Jeżeli ktoś ma komplet halogenów , to przygarnę (pisać PW )
Zrobiło się cieplej , więc Lew dostał koło na lato
Miały wlecieć złote EXIPy , ale raz , że drogo , dwa daleko po nie bym musiał jechać , a tak , to pod nosem miałem za dobrą cenę Alessio Sport 15x7j ET 20 (podeszło bez dystansów)
Oponki dobrałem takie , by dało się pod krawężniki podjechać, czyli Conti 175/55/15
Po ostatnich deszczach znów pojawiła mi się wilgoć pod stopami kierowcy więc jak tylko zrobi się trochę czasu wolnego , to będę rozbierał środek , żeby dojść gdzie to cieknie.
Aktualny przebieg - 119700 km
Olej zmieniony wraz z filtrem, teraz czeka mnie wymiana wahaczy i końcówek drążków , bo tłucze już niemiłosiernie.
Ps. Halogen od strony kierowcy to fotoshop bo nadal nie znalazłem takiego , by dokupić do kompletu. Jeżeli ktoś ma komplet halogenów , to przygarnę (pisać PW )
FIAT - Fix It Again Tommorow
Fiat Coupe Turbo - 220HP
Fiat Coupe 20V - 147HP + LPG
Kiedyś 205 XS - 79 HP + LPG
Fiat Coupe Turbo - 220HP
Fiat Coupe 20V - 147HP + LPG
Kiedyś 205 XS - 79 HP + LPG
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Lwiątko KurczaK'a
O Kurczę! Przepiękny ten XS, jedyny taki w klubie biały ze starą deską. Naprawdę dobrze wygląda.
Szkoda tylko, że nie udało się z tymi złotymi Exipami, bo Alessio to raczej do auta z 1997, a nie 1987 pasują. Mimo to na 15' XS wygląda lepiej niż na oryginalnych 13'.
Szkoda tylko, że nie udało się z tymi złotymi Exipami, bo Alessio to raczej do auta z 1997, a nie 1987 pasują. Mimo to na 15' XS wygląda lepiej niż na oryginalnych 13'.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Lwiątko KurczaK'a
Autko ladne i zadbane, ale tez jestem zdania, ze felgi nie pasuja stylistycznie. Sprzedaj je i kup cos odpowiedniego.
Car Valeting, Car Detailing.
- Altowiolistka
- Uzalezniony
- Posty: 832
- Rejestracja: 26 gru pt, 2008 10:09 pm
- Posiadany PUG: 205 1.9D forever
- Lokalizacja: Warszawa; Sadowa
Re: Lwiątko KurczaK'a
naprawdę ładne autko