Strona 4 z 53
Re: 205 Lodołamacz
: 11 gru ndz, 2011 11:15 am
autor: TymczaS
Ja na bendixach i bębnach z tyłu blokuje cztery koła (czasami) ale dwa przednie to bez problemu. Coś jest nie tak, moze pompa a może serwo...
Re: 205 Lodołamacz
: 11 gru ndz, 2011 12:06 pm
autor: kubas
TymczaS pisze:Ja na bendixach i bębnach z tyłu blokuje cztery koła (czasami) ale dwa przednie to bez problemu. Coś jest nie tak, moze pompa a może serwo...
Ale wiesz że takie porównania samochodów które mają różne opony to można sobie wsadzić ?
Re: 205 Lodołamacz
: 11 gru ndz, 2011 12:37 pm
autor: TymczaS
To sobie wsadzaj jak lubisz
Nikt nie pisze o wyczynowych oponach tylko o zwykłych w których chyba wielkiej różnicy nie ma w przyczepności
Re: 205 Lodołamacz
: 11 gru ndz, 2011 4:26 pm
autor: kubas
TymczaS pisze:To sobie wsadzaj jak lubisz
Nikt nie pisze o wyczynowych oponach tylko o zwykłych w których chyba wielkiej różnicy nie ma w przyczepności
No ale szerokość/stan/firma/zimówka/letnia robi różnicę
Re: 205 Lodołamacz
: 11 gru ndz, 2011 5:33 pm
autor: robson
Lodołamacz nie hamuje,a wy będzieci sobie wsadzać (
świntuchy)
:WRafał napewno hamulce doprowadzi do ładu w magicznym garażu u Józka
Re: 205 Lodołamacz
: 11 gru ndz, 2011 7:08 pm
autor: Munne
Szerokosci kolego! Gratsy.
Re: 205 Lodołamacz
: 11 gru ndz, 2011 7:14 pm
autor: Para
Rafał na Allegro są nowe cylinderki i klocki oryginalne. Warto zakupić bo w zimę hamulce to podstawa.
Re: 205 Lodołamacz
: 11 gru ndz, 2011 7:28 pm
autor: elep 1911
No u mnie w winnerze też hamulce pozostawiają wiele do życzenia pomimo wymiany tarcz i klocków,z tyłu wymieniłem jeden cylinderek bo przepuszczał.Na przeglądzie powiedzieli że przód w porządku ale tył jakiś marny,jutro będę działał w celu poprawy.
Re: 205 Lodołamacz
: 12 gru pn, 2011 2:58 pm
autor: RafGentry
Zapomniałem dodać, że wraz zakupem dieselka, wzbogaciła się Peugeotowa biblioteczka.
Dostałem gustowną czarną teczuszkę Peugeot - Talbot, w której znajdują się: karta gwarancyjno-serwisowa, instrukcja użytkowania 205-tki z silnikiem XUD7, wykaz autoryzowanych przedstawicieli Peugeota z całego świata (z roku 1986), brief, jakieś rachunki no i oczywiście karta pojazdu.
Teczka dołączy do dwóch poprzednich, choć trochę nowszych - z CTI i Gentry.
- Dokumentacja CTI (u góry) i Gentry
- Dieselkowe papiery. Wszystko się zgadza. Na szczęście to żaden przeszczep :)
Re: 205 Lodołamacz
: 12 gru pn, 2011 7:56 pm
autor: MiceK
Rafciu, ja przedwczoraj coś takiego nabyłem
Re: 205 Lodołamacz
: 12 gru pn, 2011 8:34 pm
autor: Martinoo
Też mam
Re: 205 Lodołamacz
: 14 gru śr, 2011 4:03 pm
autor: Manwe
ja tez tyle ze z mapa europy z tamtych lat, i wykazem dilerów chyba na Europe
Re: 205 Lodołamacz
: 14 gru śr, 2011 4:26 pm
autor: levis
No fajny zakup, ale czy generalnie na pewno chodziło o oszczędności ??
Zakładając, że musisz go ubezpieczyć, opłacić przegląd i jakieś tam naprawy - wyniosą pewnie z jakieś 800-1000 pln rocznie.
Czy jesteś w stanie tyle km natrzaskać w zimę swoimi benzyniakami, żeby zrobić różnicę 1000 pln w zupie ?
Pamiętaj, że nikt Ci nie zwróci kasy za przywrócenie formy samochodowi
Ale ja zrobiłem podobnie i kupiłem sobie 106 1.5d na krótkie jazdy i poruszanie się po mieście - głównie dla żony, ale sam też korzystam
Re: 205 Lodołamacz
: 14 gru śr, 2011 4:55 pm
autor: RafGentry
Levisku, przede wszystkim kupiłem dlatego, że chciałem oszczędzić moje dwie pozostałe 205-tki.
Potrzebuję jeździć w zimie, ale nie chcę ich tyrać po polskich słonych drogach.
Pisałem już o tym zresztą wcześniej, a dieselek to dobra opcja na zimę.
Co do przywracania formy, to robię to dla siebie, a zwrotem inwestycji będzie bezawaryjna, pewna jazda i estetyczny wygląd samochodu. Uwierz, lub nie - jemu naprawdę bardzo mało brakuje, żeby cieszył oko.
Re: 205 Lodołamacz
: 15 gru czw, 2011 11:53 am
autor: levis
To tajemnica za ile go wyrwałeś
?