Strona 11 z 15

Re: Roland Garros by DJPreZes

: 22 kwie śr, 2015 6:09 pm
autor: andi_kamachi
Fiu fiu..

Re: Roland Garros by DJPreZes

: 22 kwie śr, 2015 7:59 pm
autor: GrzesiekGreen
Robi robotę :)

Wysłane z mojego LG-D290 przy użyciu Tapatalka

Re: Roland Garros by DJPreZes

: 22 kwie śr, 2015 8:16 pm
autor: fila1223
Obrazek
To jest udowodnione naukowo podobno ;)

Re: Roland Garros by DJPreZes

: 14 maja czw, 2015 2:56 pm
autor: DJPreZes
Przyda się te +25, bo jak zacząłem dokładnie drążyć temat - czemu tylko ~107KM a nie 120+ jak to te silniki mają w zwyczaju odkryłem dość niemiłą niespodziankę w silniku - wałki od wersji TU5JP4.
W ten weekend sprawdzę która głowica jest założona (sporo wskazuje na TU5JP4 zamiast TU5J4, z drugiej strony równie dużo mówi, że to jednak J4 tylko wałki z D****, ale dowiem się jak zdejmę nieco plastików...) Nawet wolałbym, żeby to była głowica z JP4 a nie "prawdziwe J4" ;) Daje to pole do poprawienia osiągów względem serii J4.

Re: Roland Garros by DJPreZes

: 14 cze ndz, 2015 8:46 pm
autor: DJPreZes
Historia którą tydzień temu napisałem w "Grzebaniu codziennym".

Rozebrane wnętrze do końca, złożone, to co połamane to albo wymienione, albo przynajmniej wzmocnione. Wymyte, wycyckane, prawy fotel doprowadzony do stanu "prawie nowy", lewy gorzej, ale już "części" idą, dołożony wymiennik olej-płyn, chłodnica z GTI, tymczasowo na jeden wiatrak, ale drugi na miejscu i czeka na złożenie nowej wiązki. Do tego wszystko co się dało podokręcane, złożone, jazda testowa - sztywno, twardo, mieli kołami jak głupi (prawdziwa katapulta - to czego mi brakuje w 406), hamować nie hamuje. Wracam na kanał, odpowietrzenie i jest! Są hamulce, ale coś z prawej strony hałasuje - nie wiadomo, nie znalezione. Ruszam, za mało gazu - gaśnie. Przekręcam kluczyk i nic. Pyk, pyk, pyk. Ruszam kablami przy nim - są ciasno, ale po pomacaniu rusza. Reguluje sprzęgło, wkładam dywaniki, idę umyć ręce. Wracam i pyk, pyk, pyk. Szybki serwis - wypięcie przewodów z rozrusznika, skręcenie, itd. Pyk, pyk, pyk. Oooook - na pych dziada, najwyżej pod domem wymienię rozrusznik, byle dojechać...D**** - kontrolka alternatora się żarzy. Przegazówka - gaśnie aż w końcu znowu się gdzieś przebija znikąd. Miernik w łapę - 11,7 na aku i niezależnie od gazu. Wracam na resztkach prądu na działkę i zostawiam. Wrócę tam za 3 tygodnie lub ponad miesiąc. Jestem załamany. Wygląda, że padł altek i rozrusznik (altek - ok 8miesięcy, rozrusznik ok. roku). A może kabel między aku a rozrusznikiem poszedł tylko? By się zgadzały objawy chyba...chyba :(

Historia dopisana dzisiaj..
Rozrusznik kupiłem rok temu - 20.05.2014. Wczoraj podjechałem na działkę, bo nie dawało mi spokoju czemu nie odpalił... No i wiem - jeden magnes z rozrusznika pożegnał się z obudową, prawdopodobnie "przykleił" się do wirnika i po ok 1/8 obrotu rozpadł się na duuuuuuużo małych kawałków... Na szczęście mam poprzedni rozrusznik, więc powinna wystarczyć podmiana silników.
Co do wyżej wspomnianego kabla - a jaaak. Tak zaśniedziały, że trzymał się na kilku drucikach. No i jak się okaże, że altek nie działa to mam nadal jeden sprawny w zapasie. Za tydzień (raczej mało prawdopodobne) albo dwa Garros wraca "do domu". Jak wróci, to hurtem wrzucę zdjęcia z "odbudowy".

Re: Roland Garros by DJPreZes

: 27 cze sob, 2015 5:42 pm
autor: DJPreZes
Żyje. Masa na pompie paliwa znikneła, przywróciłem. Pojechałem w roboczych ciuchach byle tylko pojechać. Ja pierdole ( tak - zaraz dam sobie ostrzeżenie) koooosmoooossss! Dobrze, że mam zapasowy stelaż fotela - ten przy taaaakich przyspieszeniach wkrótce się połamie. Na dwójce 80km/h to mgnienie oka. Boje się tego samochodu w świetle nowych przepisów. Módlcie się żebym prawka nie stracił.

Re: Roland Garros by DJPreZes

: 28 cze ndz, 2015 12:20 pm
autor: Martinoo
Lepiej sie przejedz AX vts to zobaczysz co to jest przyspieszenie

Wysłane z mojego PMT7077_3G przy użyciu Tapatalka

Re: Roland Garros by DJPreZes

: 28 cze ndz, 2015 1:42 pm
autor: PrezesBednarz
Martinoo pisze:Lepiej sie przejedz AX vts to zobaczysz co to jest przyspieszenie

Wysłane z mojego PMT7077_3G przy użyciu Tapatalka
serio?

Re: Roland Garros by DJPreZes

: 28 cze ndz, 2015 5:43 pm
autor: Martinoo
No

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Re: Roland Garros by DJPreZes

: 28 cze ndz, 2015 5:50 pm
autor: grzesiek309
A ile on ma do 100? Rg Prezesa powinien jakies 8-8,5 robić. Nie wydaje mi się zeby ax byl szybszy. Jak chcesz zobaczyc przyspieszenie to przejedz sie 205 z podkreconym tct ;)

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Re: Roland Garros by DJPreZes

: 28 cze ndz, 2015 6:04 pm
autor: Martinoo
Ax vts ma 5.4 sekundy do 100. Różnica w wadze robi swoje a i kwesta tego jak bardzo zdrowy jest silnik

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Re: Roland Garros by DJPreZes

: 28 cze ndz, 2015 6:31 pm
autor: grzesiek309
Niby jkim cudem? Uturbione 106 z moca ponad 250km ledwo takie czasy wykrecaja.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Roland Garros by DJPreZes

: 28 cze ndz, 2015 6:51 pm
autor: Filipczak
Martinoo pisze:Ax vts ma 5.4 sekundy do 100. Różnica w wadze robi swoje a i kwesta tego jak bardzo zdrowy jest silnik

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
5.4 przy napedzie na przod to nie tylko kwestia mocy, MUSI byc szpera, dobre baaardzo szerokie opony i swietny kierowca, zmieniajacy biegi szybciej od DSG 8)7 Megane 2 RS mojego znajomego ma ok 6.5 do setki, gumy 245, jest troche podkrecona pod 240KM, ale z wylaczonym ASR gubi przyczepnosc caly czas przy przyspieszaniu do 100.

Mysle ze realnie w AX z silnikiem VTS, (rozumiem, ze mowimy tu o tu5j4) ze stockowymi 118KM to jakies 8.5 przy dobrych, szerokich gumach, 5.4 to wynik dla aut z napedem na tyl lub awd

Re: Roland Garros by DJPreZes

: 28 cze ndz, 2015 7:07 pm
autor: Martinoo
Mówcie sobie co chcecie. Pomiar był i wynik jest

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Re: Roland Garros by DJPreZes

: 28 cze ndz, 2015 7:12 pm
autor: grzesiek309
Racelogic'iem? Sam mam filmik jak rg wykrecam 100 w okolo 5 sekund. Na lodzie

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka