XSD 1993 :)
-
- Junior
- Posty: 487
- Rejestracja: 03 wrz ndz, 2006 8:57 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 89r, 205 XSD 93r, Multi 94r
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
XSD 1993 :)
No więc od godziny 16.13 jestem w pociągu relacji Warszawa - Bielsko Biała i zmierzam po mojego drugiego 205, na miejscu mam być o 20.30 Po szybkim zakupie pierwsza nasza wspólna trasa do Warszawy
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: XSD 1993 :)
Tego jeszcze nie było, żeby zakładać temat jeszcze przed zakupem auta, ale trzymam kciuki Mario!
Pozdrów pana Krzysztofa od ekipy z Krakowa, co oglądała furę tydzień temu i zdawaj relację z trasy
Pozdrów pana Krzysztofa od ekipy z Krakowa, co oglądała furę tydzień temu i zdawaj relację z trasy
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
-
- Junior
- Posty: 487
- Rejestracja: 03 wrz ndz, 2006 8:57 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 89r, 205 XSD 93r, Multi 94r
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: XSD 1993 :)
No wiesz nie widzę opcji abym nim nie wrócił a oglądać to już go nie będę, wystarczająco dużo napisałeś o nim
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: XSD 1993 :)
gruba akcja, bardzo fajnie ze kolejne takie autko w klubie
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- cejot
- Forum Admin
- Posty: 3561
- Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
- Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: XSD 1993 :)
No, no... niezła akcja. Mam nadzieję, że zakup się udał.
Czekamy na relację...
Czekamy na relację...
-
- Junior
- Posty: 487
- Rejestracja: 03 wrz ndz, 2006 8:57 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 89r, 205 XSD 93r, Multi 94r
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: XSD 1993 :)
No wiec, jechało się super, po trasie jechałem cały czas jakieś 100 - 110, zaskoczyło mnie wygłuszenie , aaaa to pierwszy mój disel wiec zapoznajemy się dopiero, w aucie tak na pierwszy rzut większość rzeczy działa. Jako że nie mam pojęcia o tych silnikach mam dwa pytania, jakie obroty powinny byc na biegu jałowym ? oraz jaka temperatura powinna być poniżej fotka tak gdzieś po 100 km jazdy
ps. Raf pozdrowiłem Pana Krzyśka przesyła podziękowania, wczoraj nie chcieli uwierzyć że przyjechałem z Warszawy po niego, Pani która nim jeździła popłakała się widać że była zżyta z nim, a nawet dostałem herbatkę i ciasteczko
ps. Raf pozdrowiłem Pana Krzyśka przesyła podziękowania, wczoraj nie chcieli uwierzyć że przyjechałem z Warszawy po niego, Pani która nim jeździła popłakała się widać że była zżyta z nim, a nawet dostałem herbatkę i ciasteczko
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: XSD 1993 :)
Mario, gratuluję zakupu. Auto dojechało, więc pewnie jesteś zadowolony
Przypomina mi się moja pierwsza podróż 205 z dieslem, gdy dwa lata temu wracałem do Krakowa od Kamkilera i Altowiolistki moim XRD, którego dla mnie kupili w Wołominie
Był lekki mróz, ale nie padał śnieg. Auto nie miało raczej hamulców, a ja się dopiero zapoznawałem z tymi silnikami, ale podróż była bardzo miła i zapoczątkowała moją owocną przygodę z dieselkiem. Nie żałowałem tego zakupu ani przez sekundę. Myślę, że Ty też nie będziesz żałować nabycia XSD.
Co do pytań: około 1000 obrotów jest OK. Niby teoretycznie powinno być mniej, ale niech się wypowiedzą eksperci, czy tak też może być
Co do temperatury - nie łudź się że zagrzejesz ten motor w trasie, przy ujemnej temperaturze. Mój XUD na bałkańskim tripie, gdzie zrobiliśmy 4200 kilometrów w temperaturach sięgających 40 stopni, tylko RAZ zagrzał się tak, że włączyły się wentylatory i to na pierwszy bieg.
Przypomina mi się moja pierwsza podróż 205 z dieslem, gdy dwa lata temu wracałem do Krakowa od Kamkilera i Altowiolistki moim XRD, którego dla mnie kupili w Wołominie
Był lekki mróz, ale nie padał śnieg. Auto nie miało raczej hamulców, a ja się dopiero zapoznawałem z tymi silnikami, ale podróż była bardzo miła i zapoczątkowała moją owocną przygodę z dieselkiem. Nie żałowałem tego zakupu ani przez sekundę. Myślę, że Ty też nie będziesz żałować nabycia XSD.
Co do pytań: około 1000 obrotów jest OK. Niby teoretycznie powinno być mniej, ale niech się wypowiedzą eksperci, czy tak też może być
Co do temperatury - nie łudź się że zagrzejesz ten motor w trasie, przy ujemnej temperaturze. Mój XUD na bałkańskim tripie, gdzie zrobiliśmy 4200 kilometrów w temperaturach sięgających 40 stopni, tylko RAZ zagrzał się tak, że włączyły się wentylatory i to na pierwszy bieg.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- gonzo
- Junior
- Posty: 139
- Rejestracja: 19 lip czw, 2012 2:29 pm
- Posiadany PUG: ex:( RGC i XS
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Katowice
Re: XSD 1993 :)
A jednak XSD, jak nie z Katowic to z Kęt, kolor ten sam,
ale ten w znacznie lepszym stanie.
Gratuluję zakupu Marioo
ale ten w znacznie lepszym stanie.
Gratuluję zakupu Marioo
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: XSD 1993 :)
według mnie to 1000 obrotów to troche za wysoko, skreć go na 800 i bedzie ok, a co do temperatury to trzyma dobrze, chociaż powinno być 82 stopnie
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
-
- Junior
- Posty: 487
- Rejestracja: 03 wrz ndz, 2006 8:57 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 89r, 205 XSD 93r, Multi 94r
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: XSD 1993 :)
Martinoo a czym ustawia się obroty ? Ja kurde nie mam zielonego pojęcia o tych silnikach aa jeszcze jedno pływająca wskazówka obrotomierza gdzie silnik pracuje równo to wina licznika ? wskazówka potrafi sobie latać od 1000 do 4000
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: XSD 1993 :)
to że lata wskazówka to wina zaśniedziałej kostki łączącej przewody od obrotka. Kostka ta powinna znajdować się pod półka akumulatora od strony filtra powietrza.
Co do regulacji to zrób zdjecie swojej pompy, zalezy czy masz pompe lucasa czy boscha
Co do regulacji to zrób zdjecie swojej pompy, zalezy czy masz pompe lucasa czy boscha
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: XSD 1993 :)
Wolne obroty ustawia się na pompie wtryskowej odpowiednią śrubką...natomiast usterka obrotomierza wiąże się z elektroniką zabudowana w nim samym...przerabiałem to kiedys w GT..albo naprawa obrotomierza u łebskiego elektronika, albo poszukaj sprawnego
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: XSD 1993 :)
też przerabiałem i zazwyczaj to wina felernej kostki.Orfister pisze:Wolne obroty ustawia się na pompie wtryskowej odpowiednią śrubką...natomiast usterka obrotomierza wiąże się z elektroniką zabudowana w nim samym...przerabiałem to kiedys w GT..albo naprawa obrotomierza u łebskiego elektronika, albo poszukaj sprawnego
Masz racje Orfi apropos odpowiedniej śrubki dlatego potrzebuje zdjecia by wskazać
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- dzikson
- Maniak
- Posty: 1191
- Rejestracja: 23 sty wt, 2007 10:23 pm
- Posiadany PUG: 205XS
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: XSD 1993 :)
Temat się rozwija, jednak jak dotąd przyzwoitych zdjęć fury nie było.
Może wrzucisz kilka ujęć zrobionych za dnia?
Może wrzucisz kilka ujęć zrobionych za dnia?
-
- Junior
- Posty: 487
- Rejestracja: 03 wrz ndz, 2006 8:57 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 89r, 205 XSD 93r, Multi 94r
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: XSD 1993 :)
a proszę bardzo, zdjęcia zrobione jeszcze przez Rafa, ja zrobię jak auto umyje normalnie i lakier troszkę doprowadzę do kultury