205 GTI Sorrento Green
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: 205 GTI Sorrento Green
generalnie wszystkie 4 i tak pracują razem
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- VallaR
- Nowicjusz
- Posty: 42
- Rejestracja: 17 gru wt, 2013 11:29 pm
- Posiadany PUG: 205 1.9 GTI Sorrento green
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Skawina
Re: 205 GTI Sorrento Green
https://youtu.be/cEDjrDRYcks
sorki ze pionowo, przez yt :/ tak pracuje silnik ... nadmienię ze gdy go zgasilem juz nie zapalił nie wiem czy go zalała czy iskra znikła, miał ktoś kiedyś podobnie?
sorki ze pionowo, przez yt :/ tak pracuje silnik ... nadmienię ze gdy go zgasilem juz nie zapalił nie wiem czy go zalała czy iskra znikła, miał ktoś kiedyś podobnie?
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: 205 GTI Sorrento Green
Sprawdź masy na skrzyni i wiązce kompa
Wysłane z mojego GT-I9070 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9070 przy użyciu Tapatalka
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- pawel
- Maniak
- Posty: 1120
- Rejestracja: 06 lis czw, 2003 11:16 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Lokalizacja: Włocławek
Re: 205 GTI Sorrento Green
Nie pracują razem tylko w 2 grupach, to jest różnica.woocash pisze:generalnie wszystkie 4 i tak pracują razem
P205
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: 205 GTI Sorrento Green
hmm... a mi kilka osób już mówiło, że to fullgrupa jest...
ok, znalazłem info
fulgrupa
XU9J2 L3.1 Jetronic
XU9J2 MP3.1 Monotronic
XU9J1/Z LU2 Jetronic
semisekwencja
XU9JA/Z M1.3 Motronic
XU9J4 M1.3 Motronic
XU9J4/Z M1.3 Motronic
masz rację, jaka radość, że się człowiek całe życie uczy
ok, znalazłem info
fulgrupa
XU9J2 L3.1 Jetronic
XU9J2 MP3.1 Monotronic
XU9J1/Z LU2 Jetronic
semisekwencja
XU9JA/Z M1.3 Motronic
XU9J4 M1.3 Motronic
XU9J4/Z M1.3 Motronic
masz rację, jaka radość, że się człowiek całe życie uczy
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- VallaR
- Nowicjusz
- Posty: 42
- Rejestracja: 17 gru wt, 2013 11:29 pm
- Posiadany PUG: 205 1.9 GTI Sorrento green
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Skawina
Re: 205 GTI Sorrento Green
Troszkę dziś jeszcze pogrzebalem przy nim, jakie wnioski mi się nasuwają,
1. Masy są wszędzie dobre, w większości są to nowe kable.
2. wieczorem mu przeszło i zapalił, wiem z czego wynikają falujace obroty (filmik), zawór powietrza dodatkowego, gdy zasłoniłem palcem go obroty się uspokoiły
3. przepływomierz - nagle auto wkreca się oraz nie gaśnie, lecz nadal gdy jest odpiety obroty oscylują w granicy 1000 po podłączeniu wzrasta do 3000
4. wyregulowalem śrubę na przepustnicy obroty spadły do 2000, wraz z podłączonym przepływomierzem, silnik pracuje równo, reaguje ładnie na gaz, wraca do obrotów na poziomie 2000, problem polega na tym ze brakło juz regulacji :/
panowie co mam teraz zrobić? mam wrażenie ze nadal jest zbyt bogata dawka paliwa
aa i zapomniał bym dziś pierwszy raz sam ruszył i ujechal kilka metrów , co prawda po parkingu ale nie sądziłem ze tak mi się będzie cieszyć micha ^^ heh te auta są jak narkotyk.....Można by rzec ze była to dziewicza jazda
1. Masy są wszędzie dobre, w większości są to nowe kable.
2. wieczorem mu przeszło i zapalił, wiem z czego wynikają falujace obroty (filmik), zawór powietrza dodatkowego, gdy zasłoniłem palcem go obroty się uspokoiły
3. przepływomierz - nagle auto wkreca się oraz nie gaśnie, lecz nadal gdy jest odpiety obroty oscylują w granicy 1000 po podłączeniu wzrasta do 3000
4. wyregulowalem śrubę na przepustnicy obroty spadły do 2000, wraz z podłączonym przepływomierzem, silnik pracuje równo, reaguje ładnie na gaz, wraca do obrotów na poziomie 2000, problem polega na tym ze brakło juz regulacji :/
panowie co mam teraz zrobić? mam wrażenie ze nadal jest zbyt bogata dawka paliwa
aa i zapomniał bym dziś pierwszy raz sam ruszył i ujechal kilka metrów , co prawda po parkingu ale nie sądziłem ze tak mi się będzie cieszyć micha ^^ heh te auta są jak narkotyk.....Można by rzec ze była to dziewicza jazda
- pyzio_dawca
- Junior
- Posty: 328
- Rejestracja: 16 sty czw, 2014 7:05 pm
- Posiadany PUG: Accent 1.6 TU
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Skawina/Krk
Re: 205 GTI Sorrento Green
Wiem ze to głupie, ale na pewno nie lyka lewego? Moze nie podpieliscie chociazby serva?... Fajnie ze idzie do przodu
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: 205 GTI Sorrento Green
Hmmm jakieś newsy z połykania kilometrów na drogach?
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987