Strona 3 z 8

Re: 205 GT 1992 Filipczaka

: 29 kwie śr, 2015 4:46 pm
autor: jozek
Pasuje do 5D jak świni siodło.

Re: 205 GT 1992 Filipczaka

: 29 kwie śr, 2015 11:52 pm
autor: Martinoo
Musiałby mieć jeszcze poszerzenia od rallye

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

205 GT 1992 Filipczaka

: 11 maja pn, 2015 7:31 pm
autor: Filipczak
Update:
Dzis pug dostal nowy felunek, czyli sl201, pewnie czyjes wprawne oko sie dopatrzy, wiec uprzedzam pytanie: tak, sa przerobione na przelotowe. W garazu czeka tez klapa z lotka i z duzo mniejsza iloscia rdzy. Opony na razie przejsciowe 185/60 (na wykonczeniu), na dniach wleci komplet 175/65 ktore walaja sie po garazu.
ImageUploadedByTapatalk1431365454.600820.jpg
ImageUploadedByTapatalk1431365440.865560.jpg
ImageUploadedByTapatalk1431365426.851766.jpg

Re: 205 GT 1992 Filipczaka

: 11 maja pn, 2015 7:35 pm
autor: simon3
Coraz ładniejszy ten GT'ek!

Re: 205 GT 1992 Filipczaka

: 11 maja pn, 2015 7:44 pm
autor: Indjana
Słuszna felga, moim skromnym zdaniem ładniejsza od sl299

Re: 205 GT 1992 Filipczaka

: 11 maja pn, 2015 8:58 pm
autor: nowak68
Super wygląda, pasują te SL jak nic :Y
A paski na atrapie średnio :N Może przy białych halogenach byłoby lepiej.

205 GT 1992 Filipczaka

: 11 maja pn, 2015 9:21 pm
autor: Filipczak
nowak68 pisze:Super wygląda, pasują te SL jak nic :Y
A paski na atrapie średnio :N Może przy białych halogenach byłoby lepiej.
Paski prawdopodobnie znikna, teraz juz zupelnie przestaly pasowac, wczesniej zgrywaly sie jako tako z bialymi stalowkami z rallye. Jutro mozliwe ze bede mial chwile na dopracowanie paru rzeczy to zajme sie paskami :)

No i dziekuje w imieniu GT'ka, ze sie podoba :D

Re: 205 GT 1992 Filipczaka

: 22 maja pt, 2015 6:39 pm
autor: Filipczak
ImageUploadedByTapatalk1432312755.445339.jpg
Powinienem 3km przejechac na wstecznym? 8)7

Re: 205 GT 1992 Filipczaka

: 22 maja pt, 2015 9:41 pm
autor: mlody333
Wg. mnie cukiereczek. Bardziej niż paski na grillu gryzie mnie pasek na drzwiach kierowcy. Poza tym jak w piosence znanego nurtu "miód malina" :D

Re: 205 GT 1992 Filipczaka

: 22 maja pt, 2015 9:44 pm
autor: Filipczak
mlody333 pisze:Wg. mnie cukiereczek. Bardziej niż paski na grillu gryzie mnie pasek na drzwiach kierowcy. Poza tym jak w piosence znanego nurtu "miód malina" :D
Paski z grilla juz zniknely odrywajac ze soba kawalek klaru :( a pasek na drzwiach kierowcy bedzie na calej dlugosci, tylko musze dobrac odpowiedni kolor.

Re: 205 GT 1992 Filipczaka

: 27 maja śr, 2015 10:56 pm
autor: Filipczak
Wrzucam zdjecie puga bez paskow, jest dostojniej
ImageUploadedByTapatalk1432760203.869107.jpg

Re: 205 GT 1992 Filipczaka

: 28 maja czw, 2015 7:43 am
autor: simon3
Filipczak pisze:...jest dostojniej
To prawda! :Y

Re: 205 GT 1992 Filipczaka

: 01 cze pn, 2015 11:01 pm
autor: Filipczak
Zeby wyrownac ilosc "sportowych" dodatkow na 5 drzwiowej budzie, po zerwaniu paskow, GT dostal dzis lotke. W sumie to cala klape. Ta nie ma rdzy na rogach, jest kilka malych purchli, ale do przezycia. Nie wiem jeszcze jak z odcieniem Sorrento, moze sie troche roznic, ale jak skonczylem bylo juz niestety zbyt ciemno by to stwierdzic.
ImageUploadedByTapatalk1433192415.262341.jpg

Re: 205 GT 1992 Filipczaka

: 06 lip pn, 2015 6:11 pm
autor: Filipczak
GT dzielnie i bezawaryjnie nabija kolejne kilometry, co tydzien odwiedza ze mna Krakowie Klasyki Noca, wiec w nagrode kompletuje do niego czesci do remontu zawieszenia. Dzis dotarly amortyzatory Delphi De Carbon Comfort od woocash'a, w planach sa jeszcze Jamexy -40mm, tuleje wahaczy, stabilizatora, lozyska kolumny MacPhersona, ogolnie wszystkie czesci eksplatacyjne, bo przedni zawias wydaje wszelkie mozliwe, zle dzwieki. Przy okazji remontu zawieszenia bedzie tez wymieniona prawa polos.
ImageUploadedByTapatalk1436199079.686593.jpg
ImageUploadedByTapatalk1436199065.905935.jpg
ImageUploadedByTapatalk1436199053.671051.jpg

Re: 205 GT 1992 Filipczaka

: 18 lip sob, 2015 10:17 pm
autor: Filipczak
Dalszy ciąg monologu:

Raf ostatnio mi powtarza, że za dużo inwestuję w tego GT'ka. W sumie ma racje, ale zbyt go lubię, żeby przestać :N

Pug w ostatnim czasie odwiedził krakowski PTS Garage gdzie zostały wymienione:
-prawa półoś
-tuleje wahaczy
-gumy stabilizatora
-łożyska amortyzatorów
-sprężyny (JAMEX -40mm)
-amortyzatory
-linka sprzęgła
IMG_1643.JPG
Okazało się, że poprzednie amortyzatory były wyprodukowane w 1992 i przejechały w 205 ponad 206 tysięcy kilometrów 8)7
IMG_1662.JPG
Po tych zabiegach "gietek" prowadzi się jak należy, jest przyjemnie twardo, lepi się drogi idealnie, kierownica dużo lżej chodzi, sprzęgło w końcu można płynnie obsługiwać, coś jeszcze sobie postukuje z lewej strony, ale to drobiazg. A, no i byłbym zapomniał, wleciały sprężyny obniżające i w końcu nie ma kozy z przodu :D
IMG_9729-2.jpg
IMG_9738.jpg