Peugeot 205 GTI 1.9 (Export) '88

Prezentacje posiadanych 205tek, krótkie opisy, historia i zdjęcia posiadanych samochodów.
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4907
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Re: Peugeot 205 GTI 1.9 (Export) '88

Post autor: moralez »

Mam podobnie u siebie w gti, poluzowalem linke i jest lepiej, ale musze jeszcze raz powtorzyc luzowanie.
teck
Junior
Posty: 100
Rejestracja: 06 paź pn, 2014 12:56 am
Posiadany PUG: 205 GTI 1.9 '88
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: Peugeot 205 GTI 1.9 (Export) '88

Post autor: teck »

Linka wymieniona. Czasem problem z wrzuceniem wstecznego się pojawia, a czasem nie..

Mam za to inną sprawę:
Silnik bardzo powoli schodzi mi z obrotów. Sprawdzałem, czy gdzieś nie naruszyłem pancerza cięgna ale nic z tego..

W momencie, gdy silnik "zawisa" na wyższych obrotach (1500-2000) wystarczy, że palcem cofnę dźwignię przepustnicy i już jest ok. Wygląda na to, jakby przy uruchomionym silniku przepustnica nie wracała do swojego pierwotnego położenia (przy wyłączonym jest ok).
Czy może to być wina tej sprężyny? Da się to kupić?

Z góry dzięki za pomoc.
teck
Junior
Posty: 100
Rejestracja: 06 paź pn, 2014 12:56 am
Posiadany PUG: 205 GTI 1.9 '88
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: Peugeot 205 GTI 1.9 (Export) '88

Post autor: teck »

Na pewno "umieracie" z ciekawości co się dzieje u mojego GTI? :D

Na początku roku padł rozrusznik i akumulator. Od wymiany samochód sprawuje się bardzo dobrze.

Postanowiłem zabrać się za kilka nieuciążliwych na co dzień spraw.
- w czasie podróży po autostradzie silnik zaczął się mocno nagrzewać - układ chłodzenia będzie płukany, do tego sprawdzony będzie termostat
- opadające drzwi kierowcy zostaną naprawione
- po roku od wymiany zaczęła przeciekać uszczelka miski olejowej.. dziwne.
- regulacja linki hamulca ręcznego
- i najważniejsze: remont blacharski tylnych nadkoli oraz tylnych części progów. Cała tylna klapa również przejdzie renowację. Dla przypomnienia - teraz wygląda to tak:
IMG_2047.jpg
IMG_2043.jpg
IMG_2045.jpg
IMG_2041.jpg
IMG_2044.jpg
IMG_2040.jpg
IMG_2042.jpg
IMG_2048.jpg

Niestety - nie jestem w stanie w tym momencie zrobić całej powłoki lakierniczej za jednym razem, więc spodziewam się widocznej różnicy odcieni. Częściowo pewnie uda mi się to zniwelować, przez polerkę (żeby usunąć oksydację).
Jak tylko samochód wyjedzie od lakiernika pochwalę się efektami :-)
2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2043
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: Peugeot 205 GTI 1.9 (Export) '88

Post autor: 2mouse »

teck pisze:W momencie, gdy silnik "zawisa" na wyższych obrotach (1500-2000) wystarczy, że palcem cofnę dźwignię przepustnicy i już jest ok. Wygląda na to, jakby przy uruchomionym silniku przepustnica nie wracała do swojego pierwotnego położenia (przy wyłączonym jest ok).
Poradziłeś sobie? Sprężyna? Czy zahaczało o wiązkę, na przykład?...
teck
Junior
Posty: 100
Rejestracja: 06 paź pn, 2014 12:56 am
Posiadany PUG: 205 GTI 1.9 '88
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: Peugeot 205 GTI 1.9 (Export) '88

Post autor: teck »

Mam wrażenie, że coś tam mechanik przesmarował w okolicy sprężyny. W każdym razie problem rozwiązany. Teraz po uruchomieniu silnik chwilę chodzi na wyższych obrotach i w miarę nagrzewania się stabilizuje.
ODPOWIEDZ