
tonka81 |
|
|||||||||||
![]() Nowicjusz
![]() Dołączył(a): 05 sie Śr, 2015 2:01 pm Posty: 50 Lokalizacja: Oxford/Katowice Car that you have:: 205 1,6 GTI '87 ph1 |
Dzięki Panowie, zaleję Total Quartz 5W40, przy okazji z wymianą uszczelki pod miską, tylko coś trudno ją dostać póki co...
Auto tymczasem odbyło jedynie rundę w góry więc bardziej stoi niż jeździ ze względu na nieustający brak czasu. Zimą planuję m.in odświeżyć lakier na felgach, czy ma ktoś sprawdzony punkt, najlepiej na śląsku? |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
woocash |
|
|||||||||||
![]() Peugeot 205 Master
![]() Dołączył(a): 10 lut Cz, 2005 1:56 pm Posty: 5608 Lokalizacja: Katowice Points: 1 Car that you have:: 205 ph1 1984 GR |
miejsca nie znam niestety ale mam jedną podpowiedź - pamiętaj by środek felg był spolerowany a nie pomalowany /tzn... nie da się tego proszkiem nie opierdzielić, ale trzeba potem to spolerować i nałożyć klar/ i wtedy wygląda suuper.
PS - jak znajdziesz gdzieś w kato tanio piaskowanie to mogę się podłączyć z 4 stalówkami do piaskowania. _________________ Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne [ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ] |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
Manwe |
|
|||||||||||
![]() Peugeot 205 Master
![]() Dołączył(a): 04 wrz Pt, 2009 2:48 pm Posty: 2366 Lokalizacja: Kraków Points: 1 Car that you have:: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86 |
seryjnie środek solniczek nie jest polerowany tylko stoczony, jest widoczny charakterystyczny wzorek
![]() _________________ ![]() szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1 |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
tonka81 |
|
|||||||||||
![]() Nowicjusz
![]() Dołączył(a): 05 sie Śr, 2015 2:01 pm Posty: 50 Lokalizacja: Oxford/Katowice Car that you have:: 205 1,6 GTI '87 ph1 |
Dzięki za podpowiedzi odnośnie sposobu malowania; na felgach nie widzę żadnego wzorka więc pewnie są zamalowane... z pewnością pociągnę jeszcze temat sposobu malowania jak tylko wyczaję lakiernika.
Manwe dzięki za detale uszczellki, wstępnie sprawdziłem nie powinno być problemu więc zaraz zamawiam. Mam kolejne pytanie: chodzi o poziom płynu chłodzącego w zbiorniczku: Ponieważ nie doszukałem się wskaźnika poziomu wyrytego na zbiorniczku więc mam wątpliwości ile powinno go tak naprawdę być. Zazwyczaj jest to ok polowy zbiorniczka... tu jednak pojawia się problem bo dopiero przy prawie pełnym zalaniu gaśnie mi dioda w kokpicie. Czy macie na swoich zbiorniczkach min/max? A może trzaśnięty jest czujnik? |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
woocash |
|
|||||||||||
![]() Peugeot 205 Master
![]() Dołączył(a): 10 lut Cz, 2005 1:56 pm Posty: 5608 Lokalizacja: Katowice Points: 1 Car that you have:: 205 ph1 1984 GR |
Ad 1. Felgi lakierujesz oczywiście proszkowo.
Ad. 2. Pod korkiem wlewu powinien być taki czerwony...Eee. Element ![]() ![]() _________________ Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne [ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ] |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
tonka81 |
|
|||||||||||
![]() Nowicjusz
![]() Dołączył(a): 05 sie Śr, 2015 2:01 pm Posty: 50 Lokalizacja: Oxford/Katowice Car that you have:: 205 1,6 GTI '87 ph1 |
No i muszę wymienić czujnik ciśnienia oleju (ten od wskaźnika) ponieważ cieknie z niego niemiłosiernie. Wskaźnik pokazuje raczej dobre wartości ale co z tego skoro leje olejem. Wiem, że temat był już wałkowany w kwestii zamienników (tyle że do XU9JA). Będę wdzięczny za podpowiedź czy do XU5JA jest taki sam i czy podejdzie któryś z poniższych; ewentualnie, który byłby lepszy... lub może jakiś inny:
http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-ole ... 48676.html http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-ole ... 02669.html |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
2mouse |
|
|||||||||||
![]() Peugeot 205 Master
Dołączył(a): 18 lip N, 2010 10:29 am Posty: 2401 Points: 1 |
tonka81 napisał(a): Wiem, że temat był już wałkowany w kwestii zamienników (tyle że do XU9JA). Będę wdzięczny za podpowiedź czy do XU5JA jest taki sam i czy podejdzie któryś z poniższych; ewentualnie, który byłby lepszy... lub może jakiś inny: http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-ole ... 48676.html http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-ole ... 02669.html FAE 14500. Też beznadziejny, ale jednak lepiej zrobiony niż noname z Chin z powyższych aukcji. Raczej nie ma obecnie problemu z dostępnością, w odróżnieniu od czasów kilka lat temu. Ale rzeczywiście markowego już nie dostaniesz... ![]() A to, że z Twojego leje się olejem, to najprawdopodobniej kwestia uszczelki pod czujnik, a nie czujnika. Wymienić na miedzianą. Nie, nie na aluminiową, czy ze ZnAl-u. Miedzianą. I dokręcić momentem przewidzianym dla tego miejsca, a nie na pałę, czy wyczucie. I dobrze jeszcze byłoby wyczyścić miejsce w bloku pod uszczelkę i nie zakładać jej palcami ufaflunionymi smarem z piachem.... ![]() A co do dyskusji nt. olejów, to bardzo mi ona przypomina historię, jak moja ciotka usiłowała namówić babcię do używania oliwy z oliwek zamiast smalcu. ![]() ![]() Wg. "fahofscuf" obydwa moje silniki powinny sikać olejem jak te fontanny http://www.parkfontann.pl/. Jednak się tak nie dzieje, pomimo tego, że obydwa są traktowane wymyślnymi syntetykami. Cud? Może jeszcze eucharystyczny?... ![]() ![]() |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
nowak68 |
|
|||||||||||
![]() Peugeot 205 Master
![]() Dołączył(a): 12 sty N, 2014 11:19 pm Posty: 2376 Lokalizacja: Świętygród Car that you have:: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992 |
Też mam silnik zalany 5w30 i ani grama nie dolewam.
Co do miejsca z rybą na polu, to....Lednica ![]() ![]() _________________ Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987 |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
|


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
