205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Prezentacje posiadanych 205tek, krótkie opisy, historia i zdjęcia posiadanych samochodów.
Awatar użytkownika
nowak68
Maniak
Posty: 1892
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Świętygród

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: nowak68 »

Musisz zdecydować 13"czy 14" :)
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
Awatar użytkownika
fila1223
Uzalezniony
Posty: 844
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: fila1223 »

Obrazek
Może takie ?
Awatar użytkownika
gargli
Nowicjusz
Posty: 86
Rejestracja: 15 kwie pt, 2016 10:46 pm
Posiadany PUG: 205 GR 1.4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Łódź

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: gargli »

nowak68:
co do rozmiaru samego w sobie to raczej 13" tak jak pisałem nie może to być przesadzone bo Autko GR samo w sobie też opcji na full wypasie nie miało :)

fila1223:
Wyglądają fajnie, jak się nazywają? Jaki to rozmiar? Jakie opony do tego?
Awatar użytkownika
fila1223
Uzalezniony
Posty: 844
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: fila1223 »

To są 13 speedline sl 189 z 205 automatic opony dasz te same co masz teraz na pugu wymiarowo i będzie ok
Awatar użytkownika
gargli
Nowicjusz
Posty: 86
Rejestracja: 15 kwie pt, 2016 10:46 pm
Posiadany PUG: 205 GR 1.4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Łódź

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: gargli »

Ok, poszukam takich, może za jakiś czas się gdzieś na rynku pojawią :) zobaczymy też co się trafi
Awatar użytkownika
Vroobell205
Junior
Posty: 389
Rejestracja: 26 mar śr, 2014 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: Vroobell205 »

A co powiesz na taki zestaw jak na aucie po prawej.
Mam do sprzedania razem z dekielkami.
To są 14
http://forum.peugeot205.pl/download/fil ... &mode=view
Awatar użytkownika
gargli
Nowicjusz
Posty: 86
Rejestracja: 15 kwie pt, 2016 10:46 pm
Posiadany PUG: 205 GR 1.4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Łódź

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: gargli »

poszło "kilka" pytań na pw
Awatar użytkownika
gargli
Nowicjusz
Posty: 86
Rejestracja: 15 kwie pt, 2016 10:46 pm
Posiadany PUG: 205 GR 1.4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Łódź

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: gargli »

a oto winowajca problemów z obrotami, mocą i w ogóle (jak przypuszczam):
otóż szympans (jak go pieszczotliwie nazywam) który jeździł poprzednio moim GR uszkodzenie kopułki rozdzielacza zapłonu (które jest na zdjęciu) naprawiał klejem.......... :N
Załączniki
WP_20160730_003.jpg
Awatar użytkownika
fila1223
Uzalezniony
Posty: 844
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: fila1223 »

Normalnie tak jak by to myliord złoty kosztowało...
nie rozuniem takich ludzi
Awatar użytkownika
gargli
Nowicjusz
Posty: 86
Rejestracja: 15 kwie pt, 2016 10:46 pm
Posiadany PUG: 205 GR 1.4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Łódź

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: gargli »

wiesz, auto miało działać i być naprawiana najtaniej jak się da.. ale takie naprawiania przy okazji zniszczyło mi przewody zapłonowe, oraz nowy akumulator ( wymieniony wiosną tego roku.... ) a nie kosztuje to "myliord złoty" tylko pierdyliard złotych....
Awatar użytkownika
FrogsterPL
Junior
Posty: 166
Rejestracja: 23 sty sob, 2016 11:56 am
Posiadany PUG: 205 1.1 XL
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: FrogsterPL »

O widzisz, w moim XLu też jest pełno takich patentów ;) Ale i tak pierwsze miejsce w kategorii "debilizm roku" ma ciągle filtr powietrza, a raczej to co zamiast niego było - nie chciało się gościowi filtra wymienić, to wyjął go wraz z obudową, ODCIĄŁ prawie cały (zostało może 1-2 cm) i włożył obudowę z powrotem. 8)7
Awatar użytkownika
gargli
Nowicjusz
Posty: 86
Rejestracja: 15 kwie pt, 2016 10:46 pm
Posiadany PUG: 205 GR 1.4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Łódź

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: gargli »

buahaha, no to dobrze wiedzieć ze nie tylko u mnie takie.

Co do kopułki to chciałbym opisać cały problem, może się komuś przyda:
PUG nie ma siły ruszyć. Na biegu jałowym chodzi płynnie i równo, gaśnie przy dodaniu gazu (nawet niewielkim. Na wyższe obroty (żeby ruszyć) trzeba wejść przy "pompowaniu". O ile uda się ta sztuka to dalej jest ok 40 km/h, powyżej pewnej prędkości silnik tracił moc i zapalała się kontrolka ta sama co w temacie poniżej z objawami "hamowania silnikiem" utraty mocy, a nawet gaśnięcia oraz spalanie 100/100. Dodatkowo rozładował się do zera nowy akumulator (kupiony na wiosnę tego roku :( )

kontrolki:
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=26&t=16535

Idąc po nitce do kłębka:
- świece? Bingo (se myślę) 2 czarne i nie działająca - wymiana
- kable? Bingo (se myślę) kabel ten od najdłuższej owinięty zwykłą taśmą izolacyjną przy kopułce + iskra przeskakująca wypaliła dziurę w osłonce przy świecy - wymiana
- sonda lambda? a sprawdzę przy działającym silniku 8)7 no i mnie "troszeczkę mocno" pierdyknęło przebicie prądu w momencie gdy tylko wsunąłem rękę (bez dotykania jeszcze kabli) :D (ooo, jestem blisko se myślę)
- no i przy wyciąganiu kabla (już na postoju :D) widać "o co kaman" - kopułka sklejana przez szympansika

Przyczyna wg mnie jest taka (poprawcie mnie jeśli się mylę bo sam to wydedukowałem):

kopułka została uszkodzona (pęknięta) + kable przetarte i nie wymieniane od nowości spowodowały problemy z iskrą na 2 świecach. Brak iskry spowodował że przy zwiększonej dawce paliwa większa też dawka niespalonego paliwa wylatywała do katalizatora. Katalizator dostawał po głowie a dodatkowo sonda lambda która odpowiada za poprawną mieszankę (tlenu do spalin) dawała nieprawidłowe dane na komputerek sterujący silnikiem. I wszystko wariowało...

Zaraz idę na dział "sprzedam" / "kupię" w poszukiwaniu kopułki lub poszukam w necie i mam nadzieję że razem z nowym palcem zapłonu (bo dlaczego nie wymienić razem z kopułką) oraz wymianą sondy lambda na nową wszystkie moje problemy z działaniem silnika się rozwiążą.

P.S.
Zastanawiam się jakie jeszcze szympansik przygotował niespodzianki :)

Jakieś zmiany? Coś powoli idzie do przodu też z zewnątrz :D załączam fotę z nowymi kapciami.
Załączniki
WP_20160731_002.jpg
Awatar użytkownika
fila1223
Uzalezniony
Posty: 844
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: fila1223 »

Czy to sa fele oz ?
Awatar użytkownika
gargli
Nowicjusz
Posty: 86
Rejestracja: 15 kwie pt, 2016 10:46 pm
Posiadany PUG: 205 GR 1.4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Łódź

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: gargli »

fele od kolegi Vroobell205 z naszego forum. Na zdjęciu wszystkie info jakie mam.
Dekle od Cytryny, ale chyba całkiem dobrze się prezentują
Załączniki
fela.jpg
Awatar użytkownika
Vroobell205
Junior
Posty: 389
Rejestracja: 26 mar śr, 2014 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: Vroobell205 »

Na ciemnym aucie wygląda jeszcze lepiej niż na jasnym. Jakie opony dobrales i w jakim rozmiarze?
ODPOWIEDZ