Strona 11 z 12

Re: 1,4 forever

: 08 mar pt, 2019 6:04 am
autor: hans
delikatnie podgrzewaj w miejscu laczenia kleju. a montuje to na mase uszczelniajaca jest w kolorze orginalnej i nie reaguje z surowa blacha.

Re: 1,4 forever

: 08 mar pt, 2019 12:45 pm
autor: kylo_k2
Dzięki



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: 1,4 forever

: 08 mar pt, 2019 7:33 pm
autor: kylo_k2
Gotowy do wyjęcia.
Przy wyjmowania silnika zdejmujecie maskę?

Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: 1,4 forever

: 08 mar pt, 2019 9:27 pm
autor: fila1223
Możesz odkręcić podpór maski i postawić ją do pionu

Re: 1,4 forever

: 08 mar pt, 2019 10:04 pm
autor: kylo_k2
Tak myślałem dzięki.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: 1,4 forever

: 09 mar sob, 2019 4:22 pm
autor: kylo_k2
ObrazekObrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: 1,4 forever

: 09 mar sob, 2019 5:04 pm
autor: szasz
Wyjąć, rozumiem, ale pamiętasz, że potem trzeba poskładać??

A ogólnie to gratuluję zapału. Nauczysz się sam wszystko robić przy 205.

Tapatalk z xcovera

Re: 1,4 forever

: 09 mar sob, 2019 5:28 pm
autor: kylo_k2
Składanie to czysta przyjemność jak już będzie ogarnięte. Ale raczej TU3M już tu nie wróci.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: 1,4 forever

: 09 mar sob, 2019 6:11 pm
autor: fila1223
jakiś gruby swap ?

Re: 1,4 forever

: 09 mar sob, 2019 6:21 pm
autor: kylo_k2
Jeszcze nie podjąłem decyzji.
1.6 16v
albo
2.0 16v

Ale najpierw blacharka żeby miało się czego trzymać te 120-150 km

Trochę będzie to trwało, ale mam czym jeździć a pug zostaje na długo.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: 1,4 forever

: 09 mar sob, 2019 6:33 pm
autor: fila1223
od razu podpowiem że z 2.0 powoli robi się problem z dostępnością części do ewentualnego remontu, przynajmniej jeżeli chodzi o silniki z rodziny xu

Re: 1,4 forever

: 09 mar sob, 2019 6:37 pm
autor: kylo_k2
Pewnie będzie 2.0 ale jeszcze będę pytał na forum, który konkretnie wybrać.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: 1,4 forever

: 10 mar ndz, 2019 11:51 am
autor: kylo_k2
No to zaczynamy:
Który silnik 2.0 16v (oznaczenie kod)?
Z jakiego modelu? (Najprawdopodobniej będę szukał celnego auta rozbitego jako dawcę)
Co będzie podlegało wymianie oprócz silnika? ( O tych rzeczach wiem: komputer, wiązka, sanki, zawieszenie, hamulce, półosie, chłodnica) coś jeszcze?



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: 1,4 forever

: 10 mar ndz, 2019 1:59 pm
autor: fila1223
najnowszy z rodziny xu to będzie xu10j4rs z xsary vts lub 306 gti mocy on ma około 163 koni.
Można jeszcze pokusić się o wstawienie silnika z 206 rc ew10 o mocy około 177 koni ale tutaj trzeba było się pobawić z górnym mocowaniem bloku silnika do budy.
Skrzynia z xsary czy 306 będzie pasować, tylko trzeba zamienić ramie wyprzęgnika bo one mają fabrycznie odciągany docisk sprzęgła, no i automatycznie trzeba zmienić sprzęgło z dociskiem na takie wciskane z bodajże 1.8 DT o średnicy 215mm zdaje zadanie. półosie możesz dać takie jak były w 205 1.9 gti, pasują pod skrzynie z xsary czy 306, jednak trzeba pamiętać że trzeba założyć zwrotnice z piastą na 25 zębów z tego co mi wiadomo pasują z xsara/306.
Chłodnica z 1.9 gti daje radę to wszystko wychłodzić, ale trzeba ją lekko pochylić do przodu bądź zamocować trochę niżej bo kolektor dolotowy o nią zawadza

Re: 1,4 forever

: 16 mar sob, 2019 1:30 pm
autor: kylo_k2
Jestem w trakcie rozbierania auta i powiem szczerze, jestem trochę załamany. Ogólny stan blacharski wyglada na zadowalający, ale jak się odsłoni mastykę na łączeniach to w 80% jest rdza i dziury.
Mój zapał niestety osłabł do tego samochodu, zakres prac znacząco przekracza moje oczekiwania.


I teraz mam kilka pytań.
1. Czy wszystkie 205 tak mają, czy może jest to jakiś wyjątek?

2. Panoramiczny dach da się zamontować do biednej wersji?

3. Haku miał takiego forevera jak ja, czy u niego tez było tak pordzewiałe na łączeniach (wiem ze zezłomował budę i wrócił do budy GTi)?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk