HOKUS POKUS DETAILING
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: HOKUS POKUS DETAILING
Do felg jeśli niededykowane woski typu SV Autobahn czy Polishangel 360, to albo FK1000 albo Soft99 Fusso Coat.
Sens ma i to spory, felgi myję się praktycznie na bezdotyku silnym strumieniem wody.
Sens ma i to spory, felgi myję się praktycznie na bezdotyku silnym strumieniem wody.
Car Valeting, Car Detailing.
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: HOKUS POKUS DETAILING
Wykruszył się zabukowany klient z ostatniego weekendu lipca tj. 23-26. W związku z tym możemy przyjąć auto na pełna korektę i wosk lub pełna korektę i powłokę kwarcową
Car Valeting, Car Detailing.
- PrezesBednarz
- Maniak
- Posty: 1517
- Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
- Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA i inne
- Lokalizacja: waw
Re: HOKUS POKUS DETAILING
Lord daj na pw cenę bez powłoki.
Laguna GT.
Nie wiem jak z czasem, ale może bym wygenerował weekend w lublinie
Laguna GT.
Nie wiem jak z czasem, ale może bym wygenerował weekend w lublinie
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: HOKUS POKUS DETAILING
Zaległa relacja z prac nad Fordem. Piękna czarna perła niestety zmęczona życiem. Grubszych rys dużo nie było, ale spora oxydacja i mnóstwo rysek po myjniach automatycznych skutecznie zniwelowały siłę i jakość odbić oraz ogólny blask. Naszym zadaniem była pełna możliwa korekta łącznie z zaprawkami oraz zabezpieczenie lakieru powłoką ceramiczną. Do pakietu standardowo środek, szyby oraz koła. Jak zwykle miłego oglądania:
auto zaraz po przyjeździe (prosto z trasy)
typowe uszkodzenie lakieru płynem do spryskiwaczy
czas na "opryski różnej maści"
do kompletu pora na aktywna pianę
w tym roku bez niespodzianek - piana jak śmietana
po pełnym procesie czyszczenia czas na inspekcję z czym przyjdzie nam się zmierzyć
jak widać z połysku została satyna a rysek po automatycznych myjniach miliony
pierwsze 50/50 dla wybrania odpowiedniego zestawu do korekty
po wybraniu najlepszego czas przystąpić do pełnej korekty
błotnik w połowie gotowy
drzwi
błotnik po drzwi przed
przyjrzyjmy się dokładniej drzwiom
czy rzeczywiście jest tak źle?
sprawdźmy
sądzę, że to nie wymaga komentarza
idźmy dalej
zaprawki w trakcie nie wyglądają dobrze
ale na sam koniec po wypolerowaniu trzeba się bacznie przyglądać żeby zobaczyć gdzie zostały wykonane
po skończonej korekcie i kompletnym wyjałowieniu powierzchni czas na aplikację powłoki ochronnej
po wypolerowaniu wiąże
odbicia odzyskane
powłoka uwydatnia ziarno perły
po pełnym związaniu mycie przed oddaniem
na koniec opony
efekt końcowy
Dzięki za uwagę.
auto zaraz po przyjeździe (prosto z trasy)
typowe uszkodzenie lakieru płynem do spryskiwaczy
czas na "opryski różnej maści"
do kompletu pora na aktywna pianę
w tym roku bez niespodzianek - piana jak śmietana
po pełnym procesie czyszczenia czas na inspekcję z czym przyjdzie nam się zmierzyć
jak widać z połysku została satyna a rysek po automatycznych myjniach miliony
pierwsze 50/50 dla wybrania odpowiedniego zestawu do korekty
po wybraniu najlepszego czas przystąpić do pełnej korekty
błotnik w połowie gotowy
drzwi
błotnik po drzwi przed
przyjrzyjmy się dokładniej drzwiom
czy rzeczywiście jest tak źle?
sprawdźmy
sądzę, że to nie wymaga komentarza
idźmy dalej
zaprawki w trakcie nie wyglądają dobrze
ale na sam koniec po wypolerowaniu trzeba się bacznie przyglądać żeby zobaczyć gdzie zostały wykonane
po skończonej korekcie i kompletnym wyjałowieniu powierzchni czas na aplikację powłoki ochronnej
po wypolerowaniu wiąże
odbicia odzyskane
powłoka uwydatnia ziarno perły
po pełnym związaniu mycie przed oddaniem
na koniec opony
efekt końcowy
Dzięki za uwagę.
Car Valeting, Car Detailing.
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: HOKUS POKUS DETAILING
Zdjęcie autobusu odbijającego się w drzwiach po prostu niszczy moją percepcję. Sygnał wysłany przez oko do mózgu nie odpowiada rzeczywistej sytuacji
Jak zwykle kapitalna robota i dokładna relacja. Aż by się chciało zobaczyć takie prace na 205-tce. Nie masz umówionych klientów z forum?
Jak zwykle kapitalna robota i dokładna relacja. Aż by się chciało zobaczyć takie prace na 205-tce. Nie masz umówionych klientów z forum?
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
-
- Nowicjusz
- Posty: 89
- Rejestracja: 30 wrz pt, 2011 12:59 pm
- Posiadany PUG: było 205 1.9 D
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Kontakt:
Re: HOKUS POKUS DETAILING
O proszę, i nawet ramki ma od nas, znaczy się był i u nas procedowany
Jaki mały ten świat
Chyba się Czechowi spodobały Polskie realizacje.
Jaki mały ten świat
Chyba się Czechowi spodobały Polskie realizacje.
www.GCS TUNING.pl
ChipTuning, FAP/DPF, Hamownia, Strojenie LPG, AFR
ChipTuning, FAP/DPF, Hamownia, Strojenie LPG, AFR
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: HOKUS POKUS DETAILING
To nie są tanie rzeczy a póki co ludzi posiadających 205 i pieniądze wielu nie ma. Do tej pory poddanych korekcie było raptem pięć 205.
Car Valeting, Car Detailing.
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: HOKUS POKUS DETAILING
Trochę inne spojrzenie na to samo, czyli detailing, foto i mój ulubiony nazistowski wagon
https://www.facebook.com/pages/Hokus-Po ... 94?fref=ts
https://www.facebook.com/pages/Hokus-Po ... 94?fref=ts
Car Valeting, Car Detailing.
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: HOKUS POKUS DETAILING
Długa była przerwa, więc pora najwyższa coś wrzucić.
Tym razem Audi A3 8P Sportback - ostatni wypust.
Ogólnie auto w bardzo dobrym stanie. Naszym zadaniem było doprowadzić lakier do idealnego stanu i zabezpieczyć powłoką.
Poza kilkoma większymi rysami, śladami po ptasim guano oraz odpryskami na masce i zderzaku - minimalne holsy wynikające z mycia itp.
Tym razem w relacji głównie skupiamy się na pokazaniu stanu lakieru i przede wszystkim zaprawkach.
Całe auto w oryginalnej powłoce lakierniczej, więc malowanie maski mogłoby być różnie odebrane - w takiej sytuacji Hokus Pokus robi swoje czary.
Maska wypolerowana dla sprawdzenia jak lakier poddaje się korekcie.
DSC00012_zpsbpalslhh.jpg
Stan lakieru widoczny na drzwiach
Po wypolerowaniu
Miejscami nieco gorzej
Guano
Widoczne głębokie odpryski lakieru - do podkładu
Sumarycznie było ich aż kilkadziesiąt. Każdy odprysk został dokładnie oczyszczony i "przygotowany" pod przyjęcie warstwy naprawczej
Lakier na błotniku
Po korekcie
Głębsza rysa
Po korekcie
Trochę więcej głębszych rys
Gorszy stan lakieru na dolnych częściach drzwi
Ze względu na mnogość zaprawek szlifowanie każdej nie miało sensu.
Jak widać jest co ścinać
Maska szlifowana na mokro - czyli popularny wet sanding
Jest matowa
Tak wyglądają wstępnie ścięte zaprawki
Jak widać jest ich sporo
Zaczynamy polerować matowy lakier. Tutaj szczególną uwagę chcę zwrócić na sam wet sanding, który był dość specyficzny i bardzo trudny z racji tego, że miał na celu tylko obrobienie zaprawek bez usuwania fabrycznej mory...
Kolejne etapy polerowania po wet sandingu
Będzie dobrze
50/50
Polerujemy dalej
Teraz cluo jak wyglądają gotowe zaprawki - pokazane "czarno na białym" bo szare na szarym byłyby raczej niewidoczne
Jak widać minimalne różnice to nieco inne ułożenie ziaren perły a nie jakieś dołki, górki czy brak połysku. Oczywiście bardzo ważne jest idealne dobranie lakieru oraz sam jego skład.
Tak prezentuje się maska bez odprysków
Jest szajn
Duże zaprawki na tylnym zderzaku
Jak widać auto ze Szwajcarii - zadowolonych klientów, którzy zawitali do nas po raz drugi, a w między czasie stali się dobrymi znajomymi. Niestety czas nas naglił i nie pozwoliło to na wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej
Trzy zdjęcia na szybko po skończonej pracy.
Tym razem Audi A3 8P Sportback - ostatni wypust.
Ogólnie auto w bardzo dobrym stanie. Naszym zadaniem było doprowadzić lakier do idealnego stanu i zabezpieczyć powłoką.
Poza kilkoma większymi rysami, śladami po ptasim guano oraz odpryskami na masce i zderzaku - minimalne holsy wynikające z mycia itp.
Tym razem w relacji głównie skupiamy się na pokazaniu stanu lakieru i przede wszystkim zaprawkach.
Całe auto w oryginalnej powłoce lakierniczej, więc malowanie maski mogłoby być różnie odebrane - w takiej sytuacji Hokus Pokus robi swoje czary.
Maska wypolerowana dla sprawdzenia jak lakier poddaje się korekcie.
DSC00012_zpsbpalslhh.jpg
Stan lakieru widoczny na drzwiach
Po wypolerowaniu
Miejscami nieco gorzej
Guano
Widoczne głębokie odpryski lakieru - do podkładu
Sumarycznie było ich aż kilkadziesiąt. Każdy odprysk został dokładnie oczyszczony i "przygotowany" pod przyjęcie warstwy naprawczej
Lakier na błotniku
Po korekcie
Głębsza rysa
Po korekcie
Trochę więcej głębszych rys
Gorszy stan lakieru na dolnych częściach drzwi
Ze względu na mnogość zaprawek szlifowanie każdej nie miało sensu.
Jak widać jest co ścinać
Maska szlifowana na mokro - czyli popularny wet sanding
Jest matowa
Tak wyglądają wstępnie ścięte zaprawki
Jak widać jest ich sporo
Zaczynamy polerować matowy lakier. Tutaj szczególną uwagę chcę zwrócić na sam wet sanding, który był dość specyficzny i bardzo trudny z racji tego, że miał na celu tylko obrobienie zaprawek bez usuwania fabrycznej mory...
Kolejne etapy polerowania po wet sandingu
Będzie dobrze
50/50
Polerujemy dalej
Teraz cluo jak wyglądają gotowe zaprawki - pokazane "czarno na białym" bo szare na szarym byłyby raczej niewidoczne
Jak widać minimalne różnice to nieco inne ułożenie ziaren perły a nie jakieś dołki, górki czy brak połysku. Oczywiście bardzo ważne jest idealne dobranie lakieru oraz sam jego skład.
Tak prezentuje się maska bez odprysków
Jest szajn
Duże zaprawki na tylnym zderzaku
Jak widać auto ze Szwajcarii - zadowolonych klientów, którzy zawitali do nas po raz drugi, a w między czasie stali się dobrymi znajomymi. Niestety czas nas naglił i nie pozwoliło to na wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej
Trzy zdjęcia na szybko po skończonej pracy.
Car Valeting, Car Detailing.
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: HOKUS POKUS DETAILING
Czas ucieka, coraz więcej zaległych relacji i coraz więcej "konkurencji"
W miarę możliwości postaramy się odrabiać zaległości.
Tym razem wspomnienie bardzo gorącego lata i Opel Insignia w nietypowej odmianie - nieoferowanej w Polsce - TOP SZPADEL (same fotele - niestety brak na zdjęciach - to dopłata rzędu kilku tysięcy Euro)
Hokus Pokus jak zwykle najlepsza możliwa korekta wraz z zaprawkami oraz zabezpieczeniem lakieru w postaci Crystal Serum.
Auto po przyjeździe prezentowało się następująco:
Czas zabrać "Adama" do Ghost Garage na Abəra kaDavəra. Samo przygotowanie do inspekcji trwało kilka godzin. Lakier był niesamowicie wręcz "zabity" i zapchany
Jest się czym chwalić, więc się chwalimy oficjalny certyfikat GTECHNIQA łącznie z CRYSTAL BLACK!
Pełno różnej aktywnej chemii pomaga nam oczyścić lakier - niezliczona ilość pre wash'y i wash'y
Po kolejnych aplikacjach chemii zaczyn bać widać z czym będziemy mieli do czynienia
Czas na inspekcję - lakier oryginalny ze wszelkimi możliwymi defektami łącznie z napyleniem, odkurzem oraz "....." no właśnie
Bynajmniej nie jest to ślad po zaschniętej chemii. Z tymi cudami poradził sobie dopiero wet sanding.
Reszta uszkodzeń to pisikejk
Zmatowienia, twardość lakieru i ilość głębokich rys zadecydowała o wet sandingu całości...
W takim razie lecimy z tematem
"Fantastyczny" stan dachu - wręcz EPICKI
Było gorąco
Trzeba było jakoś chłodzić STAMINĘ
A temperatura rosła...
Mimo to dawaliśmy radę - chociaż jeszcze nie znamy zaklęć na żar, jeszcze...
Finalny efekt po Crystal Serum od Gtechniqa - najlepszej powłoce dostępnej na rynku wg mnie.
Efekt lustra i efekt fantom - gratis
Niesamowita perła - w słońcu magia - w końcu by Hokus Pokus
Po zachodzie słońca również okazale
Ingi po pełnej krystalizacji
Jak zwykle - dzięki za uwagę i poświęcony czas.
Stay tuned.
W miarę możliwości postaramy się odrabiać zaległości.
Tym razem wspomnienie bardzo gorącego lata i Opel Insignia w nietypowej odmianie - nieoferowanej w Polsce - TOP SZPADEL (same fotele - niestety brak na zdjęciach - to dopłata rzędu kilku tysięcy Euro)
Hokus Pokus jak zwykle najlepsza możliwa korekta wraz z zaprawkami oraz zabezpieczeniem lakieru w postaci Crystal Serum.
Auto po przyjeździe prezentowało się następująco:
Czas zabrać "Adama" do Ghost Garage na Abəra kaDavəra. Samo przygotowanie do inspekcji trwało kilka godzin. Lakier był niesamowicie wręcz "zabity" i zapchany
Jest się czym chwalić, więc się chwalimy oficjalny certyfikat GTECHNIQA łącznie z CRYSTAL BLACK!
Pełno różnej aktywnej chemii pomaga nam oczyścić lakier - niezliczona ilość pre wash'y i wash'y
Po kolejnych aplikacjach chemii zaczyn bać widać z czym będziemy mieli do czynienia
Czas na inspekcję - lakier oryginalny ze wszelkimi możliwymi defektami łącznie z napyleniem, odkurzem oraz "....." no właśnie
Bynajmniej nie jest to ślad po zaschniętej chemii. Z tymi cudami poradził sobie dopiero wet sanding.
Reszta uszkodzeń to pisikejk
Zmatowienia, twardość lakieru i ilość głębokich rys zadecydowała o wet sandingu całości...
W takim razie lecimy z tematem
"Fantastyczny" stan dachu - wręcz EPICKI
Było gorąco
Trzeba było jakoś chłodzić STAMINĘ
A temperatura rosła...
Mimo to dawaliśmy radę - chociaż jeszcze nie znamy zaklęć na żar, jeszcze...
Finalny efekt po Crystal Serum od Gtechniqa - najlepszej powłoce dostępnej na rynku wg mnie.
Efekt lustra i efekt fantom - gratis
Niesamowita perła - w słońcu magia - w końcu by Hokus Pokus
Po zachodzie słońca również okazale
Ingi po pełnej krystalizacji
Jak zwykle - dzięki za uwagę i poświęcony czas.
Stay tuned.
Car Valeting, Car Detailing.
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: HOKUS POKUS DETAILING
Kolejna zaległa relacja, tym razem miejskiego wozidełka, żony mego kumpla ze szkolnej ławy. Citroen C3 w półautomatycznej skrzyni biegów, bogatym wyposażeniu i czarnym lakierze zdegradowanym niemalże do granic możliwości.
Francuskie lakiery mają to do siebie, że nie są tak twarde jak niemieckie, a jak do tego dorzuci się czystą czerń oraz lata złych praktyk czyszczących mamy taki oto wynik.
Z racji, że korekta i zabezpieczenie powłoką kwarcową miało być poniekąd niespodzianką dla właścicielki, tym bardziej starania o jak najlepszy wynik były uzasadnione.
Jedyną drogą do wspaniałego wyglądu okazał się wetsanding - ilość oraz głębokość rys i wypiaskowania nie pozostawiały innej możliwości, a że grubość powłoki lakierniczej pozwalała na taki zabieg zabraliśmy się do dzieła.
Jak zwykle miłego oglądania:
Citroen zawitał w takim stanie
Wieloetapowy proces mycia zaczęliśmy jak zwykle od "oprysków"
Piana od APP - tradycyjnie u nas.
Po spłukaniu
Słońce już zaszło
Ręcznie mycie
Po reszcie zabiegów wjazd do garażu i czas na inspekcję - jest FATALNIE
Sprawdzamy jak cięcie na miękkim francuskim lakierze
Jak widać bez rewelacji, więc szlifujemy na mokro
Powierzchnia po wetsandingu
Jakieś fotki do relacji
Czas odzyskać blask
Postaraliśmy się również zająć wgnieceniami
Na szczęście nie wszystkie elementy wymagały szlifowania, na niektórych wystarczyło cięcie
Jak widać nie brakowało "grubych tematów"
Były różne "kwiatki"
Hokus Pokus
Dzięki za poświęcony czas.
Francuskie lakiery mają to do siebie, że nie są tak twarde jak niemieckie, a jak do tego dorzuci się czystą czerń oraz lata złych praktyk czyszczących mamy taki oto wynik.
Z racji, że korekta i zabezpieczenie powłoką kwarcową miało być poniekąd niespodzianką dla właścicielki, tym bardziej starania o jak najlepszy wynik były uzasadnione.
Jedyną drogą do wspaniałego wyglądu okazał się wetsanding - ilość oraz głębokość rys i wypiaskowania nie pozostawiały innej możliwości, a że grubość powłoki lakierniczej pozwalała na taki zabieg zabraliśmy się do dzieła.
Jak zwykle miłego oglądania:
Citroen zawitał w takim stanie
Wieloetapowy proces mycia zaczęliśmy jak zwykle od "oprysków"
Piana od APP - tradycyjnie u nas.
Po spłukaniu
Słońce już zaszło
Ręcznie mycie
Po reszcie zabiegów wjazd do garażu i czas na inspekcję - jest FATALNIE
Sprawdzamy jak cięcie na miękkim francuskim lakierze
Jak widać bez rewelacji, więc szlifujemy na mokro
Powierzchnia po wetsandingu
Jakieś fotki do relacji
Czas odzyskać blask
Postaraliśmy się również zająć wgnieceniami
Na szczęście nie wszystkie elementy wymagały szlifowania, na niektórych wystarczyło cięcie
Jak widać nie brakowało "grubych tematów"
Były różne "kwiatki"
Hokus Pokus
Dzięki za poświęcony czas.
Car Valeting, Car Detailing.
- PrezesBednarz
- Maniak
- Posty: 1517
- Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
- Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA i inne
- Lokalizacja: waw
Re: HOKUS POKUS DETAILING
Cześć!
Pytanie idzie. Używacie Gtechniqa jako powłok?
Rzuciło mi się modne ostatnio nagranie artdeshine https://www.youtube.com/watch?v=aF_IQDJxH8w
I ok, nie ruszyło, ale nie dali poleżeć temu na lakierze zbyt długo.
Wypowiesz się co do trwałości powłok ze swojego doświadczenia?
Czy na powłokę jest sens kładzenia czegokolwiek?
Jeśli auto nie jeździ na co dzień to wg mnie położenie wosku i podbicie qd zrobi większy szajn niż goła powłoka.
Mam rację, czy mylę się?
OK. Powłoka zabezpieczy auto dużo lepiej niż wosk, no ale czy da się właśnie jeszcze podbić czymś powłokę podczas leżenia jej na lakierze.
205 zaraz zacznie mieć poprawki lakiernicze i przed kolejnym sezonem trzeba będzie zrobić korektę całości i tu się zastanawiam co po korekcie...
Zasadniczo to co robi mi za małe pieniądze PB natty's red dokoksowany raz na jakiś czas SG MD jest wystarczające do dupowozu, którym jeżdżę po bułki...
Pytanie idzie. Używacie Gtechniqa jako powłok?
Rzuciło mi się modne ostatnio nagranie artdeshine https://www.youtube.com/watch?v=aF_IQDJxH8w
I ok, nie ruszyło, ale nie dali poleżeć temu na lakierze zbyt długo.
Wypowiesz się co do trwałości powłok ze swojego doświadczenia?
Czy na powłokę jest sens kładzenia czegokolwiek?
Jeśli auto nie jeździ na co dzień to wg mnie położenie wosku i podbicie qd zrobi większy szajn niż goła powłoka.
Mam rację, czy mylę się?
OK. Powłoka zabezpieczy auto dużo lepiej niż wosk, no ale czy da się właśnie jeszcze podbić czymś powłokę podczas leżenia jej na lakierze.
205 zaraz zacznie mieć poprawki lakiernicze i przed kolejnym sezonem trzeba będzie zrobić korektę całości i tu się zastanawiam co po korekcie...
Zasadniczo to co robi mi za małe pieniądze PB natty's red dokoksowany raz na jakiś czas SG MD jest wystarczające do dupowozu, którym jeżdżę po bułki...
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: HOKUS POKUS DETAILING
To są dwa różne światy - wosk i powłoka.
Od początku co do trwałości - oczywiście wszystkich dostępnych powłok na rynku nie przerobiłem - arta nie używałem - ale w kwestii "nie zabicia" na niebieskim BMW serii 4 leży najlepsza powłoka Gtechniqa Crystal Black - zaraz będzie rok i póki co pseudo "myjcerze" z różnych myjek nie zdołali zabić zabić powłoki.
C1 z tej samej stajni leży średnio 2lata przy przebiegu około 50kkm.
To wiem z obserwacji własnej aut, które są/były pod moją kuratelą.
Powłoka ma przede wszystkim za zadanie zabezpieczyć lakier - kwestia kropelek jest wręcz trzecio-rzędna - jeśli zależy Ci na ingach - tak, jest sens coś położyć na powłokę.
W kwestii wyglądu wosk może "ocieplić" plastikowy wygląd powłoki - ale nie ma opcji, żeby go podbił - zwiększył.
Od początku co do trwałości - oczywiście wszystkich dostępnych powłok na rynku nie przerobiłem - arta nie używałem - ale w kwestii "nie zabicia" na niebieskim BMW serii 4 leży najlepsza powłoka Gtechniqa Crystal Black - zaraz będzie rok i póki co pseudo "myjcerze" z różnych myjek nie zdołali zabić zabić powłoki.
C1 z tej samej stajni leży średnio 2lata przy przebiegu około 50kkm.
To wiem z obserwacji własnej aut, które są/były pod moją kuratelą.
Powłoka ma przede wszystkim za zadanie zabezpieczyć lakier - kwestia kropelek jest wręcz trzecio-rzędna - jeśli zależy Ci na ingach - tak, jest sens coś położyć na powłokę.
W kwestii wyglądu wosk może "ocieplić" plastikowy wygląd powłoki - ale nie ma opcji, żeby go podbił - zwiększył.
Car Valeting, Car Detailing.
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: HOKUS POKUS DETAILING
Udało się ze sporym opóźnieniem poskładać kolejną relację.
Początek roku a już mamy zaległości w tym temacie. Do rzeczy.
Na zabezpieczenie przyjechał nowy Seat Leon X-PERIENCE w białym perłowym
lakierze. Lakier był w ogólnym niezłym stanie jeśli chodzi o rysy, ale
posiadał nie zdjętą powłokę zabezpieczająca nakładaną do
transportowania.
Po dokładnym myciu, wraz z dekontaminacją, deironizacją...
przystąpiliśmy do korekty lakieru, która została zakończona myciem i
odtłuszczaniem przy pomocy Panel Wipe oczywiście od GTechniqa
Tak przygotowana powierzchnia została zabezpieczona zestawem powłok od
GTechniqa w postaci C1 + EXOv2.
Czyszczenie i zabezpieczanie skór zestawem Meguiars, reszta wnętrza,
koła i hydrofobizacja szyb - czyli standardowo.
Miłego oglądania:
W takim stanie przyjechał
IronX w akcji
Statham pojechał na wakacje więc zatrudniliśmy Ziutka Gumiaka do pomocy
- ciągle coś sprawdzał w necie...
Jak widać jednak z powierzonych zadań wywiązał się wzorowo
Na wszelki wypadek odtłuszczanie lakieru
Dekontamincajca chemiczna 2000km, zima a taki zaciapany…egh polskie
drogi…
Elementy przygotowane do polerowana piano balck
Po związaniu i utwardzeniu powłok zrobiliśmy kilka zdjęć w plenerze,
na szczęście pogoda dopisała
[URL=http://s1026.photobucket.com/user/gusia ... eme/DSC037
88%20Kopiowanie_zpsdxsuwjmr.jpg.html][/URL]
Nawet biały może mieć odbicia
I na koniec wlepka
Początek roku a już mamy zaległości w tym temacie. Do rzeczy.
Na zabezpieczenie przyjechał nowy Seat Leon X-PERIENCE w białym perłowym
lakierze. Lakier był w ogólnym niezłym stanie jeśli chodzi o rysy, ale
posiadał nie zdjętą powłokę zabezpieczająca nakładaną do
transportowania.
Po dokładnym myciu, wraz z dekontaminacją, deironizacją...
przystąpiliśmy do korekty lakieru, która została zakończona myciem i
odtłuszczaniem przy pomocy Panel Wipe oczywiście od GTechniqa
Tak przygotowana powierzchnia została zabezpieczona zestawem powłok od
GTechniqa w postaci C1 + EXOv2.
Czyszczenie i zabezpieczanie skór zestawem Meguiars, reszta wnętrza,
koła i hydrofobizacja szyb - czyli standardowo.
Miłego oglądania:
W takim stanie przyjechał
IronX w akcji
Statham pojechał na wakacje więc zatrudniliśmy Ziutka Gumiaka do pomocy
- ciągle coś sprawdzał w necie...
Jak widać jednak z powierzonych zadań wywiązał się wzorowo
Na wszelki wypadek odtłuszczanie lakieru
Dekontamincajca chemiczna 2000km, zima a taki zaciapany…egh polskie
drogi…
Elementy przygotowane do polerowana piano balck
Po związaniu i utwardzeniu powłok zrobiliśmy kilka zdjęć w plenerze,
na szczęście pogoda dopisała
[URL=http://s1026.photobucket.com/user/gusia ... eme/DSC037
88%20Kopiowanie_zpsdxsuwjmr.jpg.html][/URL]
Nawet biały może mieć odbicia
I na koniec wlepka
Car Valeting, Car Detailing.
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: HOKUS POKUS DETAILING
Klasa sama w sobie. Jak to się ogląda...
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987