"Wyzszy stan detailingu"
: 30 lip pn, 2012 9:51 pm
W moje hobby wdarla sie rutyna, ktora zaczela meczyc, nuzyc i odbierac entuzjazm temu, czym zajmowalem sie z taka pasja. Dobrym lekarstwem byla Pary 205, bo to zawsze pug, auto, ktore wrecz uwielbiam i nie mialem w swoich dokonaniach, ale 205 pojechala i zaczyna wracac szara codziennosc.
Wszystkie zuta poza tymi super najs maja tzw more, lub skorke pomaranczy - jak kto woli. Wlasnie ta nierownosc powloki powoduje znacznie pogorszenie odbic i szajnu, nawet jezeli lakier jest w 100% wolny od rys. Co z tym zrobic? Zabieg zwie sie wet sanding i polega na idealnym wyrownaniu powloki, przy okazji jakby automatycznie robi sie korekte lakieru. Wbrew pozorom, nie zbiera sie duzo wiecej lakieru jak przy "zwyklej korekcie" poniewaz scina sie pagorki. dochodzac do zaglebien w laierze - zeby nie byc goloslownym korekta przyjmijmy 3-5mikronow, wet sanding 5-8mikronow, sa to oczywiscie ogolne i pogladowe wartosci, ktore moga roznic na innych samochodach. Temat "mokrego piasku" nie jest mi obcy, bo robilem juz w ten sposob maske w swoim audi i dokladnie wszystko mierzylem. W sobote miernika nie mialem, bo stary pozyczylem a nowy przyjechal dzis, poza tym samochod nalezy do mnie, wiec krzywde zrobilbym tylko sobie. RS6 ma fabryczny lakier, niestety dotkniety fabryczna mora, postanowilem sie jej pozbyc, nie moze byc tak, ze "szefc bez butow chodzi" Zrobilem na potrzeby prezentacji kawalek drzwi pasazera, na zajawke dwie fotki, przed i po sadze, ze siwetnie oddaja efekt
Wszystkie zuta poza tymi super najs maja tzw more, lub skorke pomaranczy - jak kto woli. Wlasnie ta nierownosc powloki powoduje znacznie pogorszenie odbic i szajnu, nawet jezeli lakier jest w 100% wolny od rys. Co z tym zrobic? Zabieg zwie sie wet sanding i polega na idealnym wyrownaniu powloki, przy okazji jakby automatycznie robi sie korekte lakieru. Wbrew pozorom, nie zbiera sie duzo wiecej lakieru jak przy "zwyklej korekcie" poniewaz scina sie pagorki. dochodzac do zaglebien w laierze - zeby nie byc goloslownym korekta przyjmijmy 3-5mikronow, wet sanding 5-8mikronow, sa to oczywiscie ogolne i pogladowe wartosci, ktore moga roznic na innych samochodach. Temat "mokrego piasku" nie jest mi obcy, bo robilem juz w ten sposob maske w swoim audi i dokladnie wszystko mierzylem. W sobote miernika nie mialem, bo stary pozyczylem a nowy przyjechal dzis, poza tym samochod nalezy do mnie, wiec krzywde zrobilbym tylko sobie. RS6 ma fabryczny lakier, niestety dotkniety fabryczna mora, postanowilem sie jej pozbyc, nie moze byc tak, ze "szefc bez butow chodzi" Zrobilem na potrzeby prezentacji kawalek drzwi pasazera, na zajawke dwie fotki, przed i po sadze, ze siwetnie oddaja efekt