moduł czy pasek rozrzadu walniety?

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
piotr matejek

moduł czy pasek rozrzadu walniety?

Post autor: piotr matejek »

jak juz pisalem-mechanik kazal mi kupic cewke bo uznal ze to ona jest popsuta!!!teraz okazuje sie ze cewka dobra ale modul popsuty...mechanik mowi jeszcze ze to pewnie pasek rozrzadu i proponuje remont silnika...pomocy!!!!prad jest ale iskry nie ma....i wskazowka od poziomu paliwa opada i krece bez sensu..pomocy chlopaki...!!!
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

Jak modul bedzie walniety, nie bedzie iskry. To ze wskazniki opadaja , to normalka przy kreceniu silnikiem (rozrusznikiem).

Pasek rozrzadu moze nadawas sie do wymiany, ale jego zuzycie nie wplywa na prace silnika (no chyba ze peknie :lol: )
Inna sprawa ma sie z zle zalozonym paskiem (mowa o zlym ustawieniem kol od walka rozrzadui od walu korbowego) , wtedy silnik nie bedzie odpalac (iska i paliwo bedzie), lub bedzie ciezko odpalac i nierowno pracowac.
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Aby jeszcze iskra wystapila musi byc sygnal do komputera badz do cewki ze silnik sie kreci.. inaczej iskra by sobie skakala kiedy by chciala.

Wiec sprawdz:

Aparat zaplonowy, modul, cewke

Aparat gdy sie kreci, daje sygnal do modulu, modul jak wie ze silnik sie kreci zaczyna sterowac cewka, cewka wytwarza napiecie, cewka wtorna powoduje ze napiecie nam rosnie do kosmicznych wartosci, i kablem sobie wedruje do kopulki, w kopulce skacze na palec rozdzialacza, a z palca rozdzielacza przeskakuje na odpowiedni kabel i kablem juz do swiecy.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
TO-MI
Maniak
Posty: 1273
Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
Posiadany PUG: XU9J4
Numer Gadu-gadu: 604584106
Lokalizacja: Krosno/okol

Post autor: TO-MI »

jeżeli wogóle nie ma iskry to pasek (czytaj przestawienie rozrządu) nic do tego nie ma
tak czy inaczej iskra musi być a później trzeba zobaczyć czy jest w tym miejscu i w tym czasie co trzeba (a co to za mechanik :?: iskry nie ma a ten chce remont silnika robić 8)7 )
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
ODPOWIEDZ