Sycząca obudowa filtra

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
spricik
Junior
Posty: 100
Rejestracja: 05 lis ndz, 2006 7:05 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków

Sycząca obudowa filtra

Post autor: spricik »

Witam serdecznie
Dzisiaj zauważyłem ze moje wolne obroty nie są takie równe. Silnik jakby przyspieszał i potem zwalniał.
Podniosłem maske i usłyszałem syczenie. Po chwili badania okazało sie że pomiędzy tymi dwoma wężykami zaznaczonymi na zdjęciu jest taki jakby dyduś...i wygląda jakby tam miał być podłączony jakiś wężyk..tylko że nie moge znalexc zadnego odpietego węzyka. Jak zatkam to palcem to przestaje i obroty jakby sie zmniejszają i troche wyrównują.
Można to poprostu zatkać???czy tam ma być jakiś właśnie wężyk podłączony...jeśli tak to od czego??

Dodam ze mam silnik TU 1.0 o ile sie nie myle to jest TU9 Pug rocznik 91.
Troszke słabo widać ale konkretnie chodzi o to odlane kolanko po lewej stronie(tam gdzie jest biała strzałka) i od tego kolanka odchodzi jakby takie dodatkowe wyjscie..takie cieniutkie (pod tym wężem po prawej stronie który idzie do pokrywy zaworów)

Z góry dziękuje za pomoc
Załączniki
filtr.jpg
filtr.jpg (24.41 KiB) Przejrzano 2374 razy
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

A więc powinno być tak jak dorysowałem
z tej obudowy z nad filtra wystaja dwa krócce i jeden z nich idzie do tego co zaznaczyłeś a drugi idzie do tego umieszczonego na dlolocie który pod ciśnieniem kiedy auto jest zimne otwieta klapke żeby leciało ciepłe powietrze z nad kolektora wydechowego

Obrazek
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
spricik
Junior
Posty: 100
Rejestracja: 05 lis ndz, 2006 7:05 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków

Post autor: spricik »

Dziękuje Bardzo.
Dzisiaj będe kombinował...
ODPOWIEDZ