naciagniecie gumy:P na przegub...
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1415
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)
naciagniecie gumy:P na przegub...
wiatm. poruszałem juz ten temat w innym posicie ale niesteyt nie doczekałem sie odpowiedzi zadnej:( wiec sporóbuje w nowym poscie...
Jak pokoleji nalezy postąpić gdzy chce wymienic osłone gumową przeguby zewnętrznego... (TU1M/Z) od strony pasażera... fajnie by było gdzyby jakies zdjęcia ktoś miał...
pozdrawiam serdecznie
Jak pokoleji nalezy postąpić gdzy chce wymienic osłone gumową przeguby zewnętrznego... (TU1M/Z) od strony pasażera... fajnie by było gdzyby jakies zdjęcia ktoś miał...
pozdrawiam serdecznie
Witam...
z tego co wiem to trzeba wymontowac cala polos, zdjac z tego konca od strony skrzyni biegow fragment przegubu wewnetrznego (trzyma sie na zabezpieczeniu jedynie), nastepnie zdjac oslone przegubu wewnetrznego i takim sposobem mamy dostep do oslony zewnetrznej Byc moze sa inne sposoby ale nie slyszalem o nich w sumie nawet z wymontowaniem polosi nie zajelo mi to duzo czasu...
Odnosnie kolejnosci postepowania (jezeli sie myle to prosze mnie poprawic:)) no to najpierw nalezy odkrecic ta zaciskana nakretke na polosi, podniesc samochod, zdjac kolo, wykrecic srube zaciskajaca gniazdo zwrotnicy na sworzniu wahacza, wyjac sworzen ze zwrotnicy podwazajac go czyms, wyciagnac polos (u mnie wyszla bez problemu, wystarczylo jedynie pociagnac:)...gdy juz mamy polos na wierzchu, nalezy zdjac zabezpieczenie na jej koncu i zdemontowac wspomniany wyzej fragment przegubu, pozniej oslone wewnetrzna i zewnetrzna..montaz w kolejnosci odwrotnej...Ja najwiecej problemu mialem z wywazeniem sworznia ze zwrotnicy ale z pomoca drugiej osoby dalem rade
Mozna tez wybrac opcje druga czyli qpic czesci, pojechac do warsztatu, zaplacic 50zl i miec sprawe z glowy
Pozdrawiam!!
z tego co wiem to trzeba wymontowac cala polos, zdjac z tego konca od strony skrzyni biegow fragment przegubu wewnetrznego (trzyma sie na zabezpieczeniu jedynie), nastepnie zdjac oslone przegubu wewnetrznego i takim sposobem mamy dostep do oslony zewnetrznej Byc moze sa inne sposoby ale nie slyszalem o nich w sumie nawet z wymontowaniem polosi nie zajelo mi to duzo czasu...
Odnosnie kolejnosci postepowania (jezeli sie myle to prosze mnie poprawic:)) no to najpierw nalezy odkrecic ta zaciskana nakretke na polosi, podniesc samochod, zdjac kolo, wykrecic srube zaciskajaca gniazdo zwrotnicy na sworzniu wahacza, wyjac sworzen ze zwrotnicy podwazajac go czyms, wyciagnac polos (u mnie wyszla bez problemu, wystarczylo jedynie pociagnac:)...gdy juz mamy polos na wierzchu, nalezy zdjac zabezpieczenie na jej koncu i zdemontowac wspomniany wyzej fragment przegubu, pozniej oslone wewnetrzna i zewnetrzna..montaz w kolejnosci odwrotnej...Ja najwiecej problemu mialem z wywazeniem sworznia ze zwrotnicy ale z pomoca drugiej osoby dalem rade
Mozna tez wybrac opcje druga czyli qpic czesci, pojechac do warsztatu, zaplacic 50zl i miec sprawe z glowy
Pozdrawiam!!
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1415
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Rozetnij nową...nałóz na przegub,sklej..i po kłopocie, nie zapominając póxniej o smarze...
prymitywne, kontrowersyjne ale działa...i nie trzeba tyle roboty z rozbieraniem zawiasa...
polecam...
prymitywne, kontrowersyjne ale działa...i nie trzeba tyle roboty z rozbieraniem zawiasa...
polecam...
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
jest jeszcze jedna kwestia że gumowa osłona przegubu powinna wejść w taki rowek na półosi - natomiast czasami trafiają się odrobinę krótsze te gumowe osłony (albo rowek w półosi jest nie tam gdzie być powinien) i się nie zgrywa. Wtedy należy się tym nie przejmować - tylko dobrez zacisnąć opaskę na tej gumie (do półosi) bez przesówania na siłę miejsca zaciśnięcia (nie zgrywać na siłę z rowkiem na osi)- bo jeśli za bardzo będzie naciągnięty ten mieszek gumowy to szybciej się zużyje i pęknie znowu.
No chyba że się ma komplet, albo szczęście i wszystko gra
No chyba że się ma komplet, albo szczęście i wszystko gra
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Leniwie, ale szybko i skutecznie przy zachowaniu paru zasad...tak więc tu polecam lenistwo...
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl