
Markizzz |
|
|||||||||||
|
to zalezy któredy sie woda dostaje. Ja takich problemów z autem i silnikiem nie miałem, ale w czasie dużego deszczu woda przedostawałą mi sie pod przednia szyba i pasezerowi co jakis czas kapło na nogi. Nie pamietam czy u kierowcy było tak samo. A winne za to było skorodowanie blachu pod uszczelką
![]() No ale mam to zrobione i jest spoks ![]() Co do wody to jest czasem taka franca ze nawet nie wiadomo któredy sie dostaje ![]() ![]() ![]() Ostatnio edytowano 14 sty N, 2007 10:31 pm przez Markizzz, łącznie edytowano 1 raz |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
TO-MI |
|
|||||||||||
![]() Maniak
![]() Dołączył(a): 02 lip N, 2006 3:14 pm Posty: 1367 Lokalizacja: Krosno/okol Car that you have:: XU9J4 |
a braliście pod uwage,że przepływomierz może być już nie ten i komputer nie daje rady ustawić odpowiedniej mieszanki
![]() _________________ Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? ![]() http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207 |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
woocash |
|
|||||||||||
![]() Peugeot 205 Master
![]() Dołączył(a): 10 lut Cz, 2005 1:56 pm Posty: 5610 Lokalizacja: Katowice Points: 1 Car that you have:: 205 ph1 1984 GR |
braliśmy
![]() tylko problem jest taki, że trudno się umówić na przekładanki, kiedyś przełożyliśmy przekaźniki, i dawca czasowo stracił przytomność ![]() ![]() _________________ Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne [ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ] |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
Banita |
|
|||||||||||
![]() Peugeot 205 Master
![]() Dołączył(a): 15 gru Cz, 2005 7:46 pm Posty: 5201 |
TOMI 666 napisał(a): a braliście pod uwage,że przepływomierz może być już nie ten i komputer nie daje rady ustawić odpowiedniej mieszanki
![]() To motronic, a poza tym... to nei to -nie ma prawa dzialac w ten sposob. Wyobraz sobietaka sytuacje: Jedziesz sobie, do 1700Rpm jest ok, wjezdzasz na gorka i zjezdzasz 70km/h. Redukujesz z 5 na 3. Wciskasz gaz do konca i samochod po prostu przestaje hamowac silnikiem -tak jakby nie bylo albo iskry, albo paliwa -zero reakcji na gaz do momentu osiagniecia jalowych obratow. Nagle samochod sie 'wlacza'. Raczej nie przeplywka ![]() _________________ http://www.invictus.205.pl |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
Przecinak |
|
|||||||||||
![]() Junior
![]() Dołączył(a): 19 sty Śr, 2005 5:06 pm Posty: 384 |
Banita napisał(a): Jedziesz sobie, do 1700Rpm jest ok, wjezdzasz na gorka i zjezdzasz 70km/h. Redukujesz z 5 na 3. Wciskasz gaz do konca i samochod po prostu przestaje hamowac silnikiem -tak jakby nie bylo albo iskry, albo paliwa jesli dobrze zrozumialem "przestaje hamowac" to wlasnie dlatego ze pojawia sie paliwo bo iskra jest zawsze. Przyczyna braku hamowania "mocniejszym" moze byc albo czyjnik pol. przepust. albo walniety komp. Banita napisał(a): -zero reakcji na gaz do momentu osiagniecia jalowych obratow. Nagle samochod sie 'wlacza'.
Raczej nie przeplywka ![]() A to juz jest bardzo dziwne i obstawiam walnietego kompa bo to na mechaniczno-elektryczna usterke nie wyglada. No chyba ze mialo byc inne "przestaje ...." _________________ Peugeot 205 GRIFFE ![]() ![]() Project GRIFFE ??????? - ??.??.0? Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
Banita |
|
|||||||||||
![]() Peugeot 205 Master
![]() Dołączył(a): 15 gru Cz, 2005 7:46 pm Posty: 5201 |
Przecinak napisał(a): jesli dobrze zrozumialem "przestaje hamowac" to wlasnie dlatego ze pojawia sie paliwo bo iskra jest zawsze. Przyczyna braku hamowania "mocniejszym" moze byc albo czyjnik pol. przepust. albo walniety komp. inaczej -przestaje hamowac 'tak mocno' bo otwiera sie przepustnica, a hamowanie silnikiem, to podcisnienie w dolocie i kompresja. Cytuj: A to juz jest bardzo dziwne i obstawiam walnietego kompa bo to na mechaniczno-elektryczna usterke nie wyglada.
No chyba ze mialo byc inne "przestaje ...." niet -komp suchutki i podmieniany -tak sie dzieje nie od razu po przejechaniu przez wielka kaluze lub myciu silnika, ale dopiero po paru km od kapieli. _________________ http://www.invictus.205.pl |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
Dżon Dobra Nadzieja |
|
|||||||||||
![]() Maniak
![]() Dołączył(a): 11 paź Pn, 2004 1:15 am Posty: 1017 Lokalizacja: Sosnowiec |
komp i przepływka były u mnie podmieniane...
...chociaż nie przeze mnie... ...czekam na sytuacje, która pozwoli mi osobiście przełożyć... najgorsze jest to, że czasami jest wszystko wporządku... (no, może nie najgorsze, ale przeszkadza w ustaleniu błędu) ![]() _________________ ![]() ![]() Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem ![]() |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
Przecinak |
|
|||||||||||
![]() Junior
![]() Dołączył(a): 19 sty Śr, 2005 5:06 pm Posty: 384 |
Banita napisał(a): inaczej -przestaje hamowac 'tak mocno' bo otwiera sie przepustnica, a hamowanie silnikiem, to podcisnienie w dolocie. Myslalem ze samo z siebie a nie po nacisnieciu gazu, to logiczne ze tak sie dzieje problem ze nie jedzie. Banita napisał(a): niet -komp suchutki i podmieniany -tak sie dzieje nie od razu po przejechaniu przez wielka kaluze lub myciu silnika, ale dopiero po paru km od kapieli.
To pewnie jak troche odparuje woda, jakas mega pierdola to bedzie ![]() Najdziwniejsze jest to ze po osiagnieciu wolnych utrzymuje te obroty wiec komp dziala i teoretycznie wszystkie czujniki dzialaly bo jakby przeszedl w jakis tryb awaryjny to napewno zapalila by sie lamka kontrolna. MAGIA i tyle ![]() _________________ Peugeot 205 GRIFFE ![]() ![]() Project GRIFFE ??????? - ??.??.0? Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
Banita |
|
|||||||||||
![]() Peugeot 205 Master
![]() Dołączył(a): 15 gru Cz, 2005 7:46 pm Posty: 5201 |
egzakli...
kiedys raz sie zapalila -czujnik temp powietrza ( ![]() Probowales zdjac pasek z alternatora i wtedy pojezdzic? _________________ http://www.invictus.205.pl |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
Przecinak |
|
|||||||||||
![]() Junior
![]() Dołączył(a): 19 sty Śr, 2005 5:06 pm Posty: 384 |
Ja jak mialem padniety alternator (uszkodzony byl tylko ten pin ktory wlacza modul) i nie ladowal. Niestety ale przy nizszym napieciu zaczynaja sie dziac cuda, ma byc ponad 14V a najlepiej 14.5-7. No chyba ze alternator swiruje w druga strone to warto sprobowac na chwile go odlaczyc (wasnie odkrecic/wypiac ten maly kabelek wtedy przestanie ladowac) zamiast babrac sie z paskiem.
Ale to jest wrozenie z fusow, jak dla mnie EOT _________________ Peugeot 205 GRIFFE ![]() ![]() Project GRIFFE ??????? - ??.??.0? Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
Banita |
|
|||||||||||
![]() Peugeot 205 Master
![]() Dołączył(a): 15 gru Cz, 2005 7:46 pm Posty: 5201 |
Przecinak napisał(a): Ale to jest wrozenie z fusow, jak dla mnie EOT
Jak ktos ma inny pomysl niz wrozenie z fusow, to chetnie uslysze, ale jak na razie tylko to nam pozostaje, wiec zadnego eot ![]() Ja bym jednak zdjal pasek -zawsze to o jedna rzecz mniej. _________________ http://www.invictus.205.pl |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
Kaktus |
|
|||||||||||
![]() Maniak
![]() Dołączył(a): 12 cze Cz, 2003 10:26 pm Posty: 1640 Lokalizacja: Opole |
Byly ogromne skoki napiecia, i mysle ze one mogly cos "pomieszac" ale jak tylko zostaly wylapane, zostal zalozony nowiutki regulator napiecia, na ktorym napiecie trzyma super, i jest to ponad 14 wlasnie.
_________________ http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning. DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!! "Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
TO-MI |
|
|||||||||||
![]() Maniak
![]() Dołączył(a): 02 lip N, 2006 3:14 pm Posty: 1367 Lokalizacja: Krosno/okol Car that you have:: XU9J4 |
Banita napisał(a): To motronic, wiem ale jednak mimo tego pocoś jest ta przepływka ![]() Dżon pisał że chodzi na trzy gary podobnie jakby go zalewało no ale to pewnie już sprawdzone ![]() a to sie nagle zaczeło czy tak macie od zawsze ![]() _________________ Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? ![]() http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207 |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
Banita |
|
|||||||||||
![]() Peugeot 205 Master
![]() Dołączył(a): 15 gru Cz, 2005 7:46 pm Posty: 5201 |
Przeplywka jest do korekcji...
Na 3 gary- podobnie jakby go zalewalo, nie bylo iskry, nie bylo paliwa, zawiesil sie zawor i na wiele jeszcze innych 'podobnie jak' ![]() _________________ http://www.invictus.205.pl |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
TO-MI |
|
|||||||||||
![]() Maniak
![]() Dołączył(a): 02 lip N, 2006 3:14 pm Posty: 1367 Lokalizacja: Krosno/okol Car that you have:: XU9J4 |
Banita napisał(a): Na 3 gary- podobnie jakby go zalewalo, nie bylo iskry, nie bylo paliwa, zawiesil sie zawor i na wiele jeszcze innych 'podobnie jak'
![]() nie no to jakie te wasze samochody są jak wieszają sie zawory ![]() a tak przepraszam motronik to jest więc wszystko tam przez kompa pomyka i dlatego tyle problemów ![]() powącha wody albo mu zbyt zimno i kiszka ![]() _________________ Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? ![]() http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207 |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
|


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
