Strona 2 z 2
: 12 maja czw, 2005 8:49 pm
autor: JoT_JoT
NO tak Iveras ma Tu wiec nei ma problemu zapomnaiełm że jeszcze trzeba mieć coś żeby silnik pokręcić
i kolejnośc fakt
: 12 maja czw, 2005 10:35 pm
autor: iveras
się cieszę
...
ale co z tą kolejnością
: 12 maja czw, 2005 10:38 pm
autor: blaszka
kolejnosc nie ma tu tak dużego znaczenia zaczynasz od tego który znajdzie sie pierwszy w górnym martwym punkcie mozesz zaczad od pierwszego zeby potem ci sie nie pomyliło tylko wtedy masz wiecej krecenia wałem
: 12 maja czw, 2005 10:43 pm
autor: iveras
ok. ok
przez jakie etapy przechodze poczynając od otworzenia klapy? I czy faktycznie wypada coś wymienić przy okazji? Jakąś uszczelke miski olejowej, czy uszczelkę pokrywy zaworów, tudzież uszczelniacze zaworów???
: 12 maja czw, 2005 10:44 pm
autor: NMike
Nom
: 12 maja czw, 2005 10:53 pm
autor: blaszka
do silnika tu
klucz płaski 10mm
szczelinomierz
śrubokręt płaski lub klucz nasadowy 8lub7 albo imbus 4
: 26 lip śr, 2006 8:00 pm
autor: woocash
zajefajnie... dopiero przy okazji 5 próby ustawiania zaworów zorientowałem sie... że owszem, luzy ustawione były dobrze... ale pomylone zostały dolotowe z wydechowymi
teraz już może sobie pooddychać...
aha... od początku było mniej więcej tak, ze na dolocie więcej a na wydechu mniej.... strejndż
Re: luzy zaworowe
: 03 lip wt, 2012 6:31 pm
autor: STRICTEpl
Odgrzewam.
Luzy zaworowe w silnikach XU9 powinny wynosić:
ssący 0.15-0.25
wydechowy 0.35-0.45