Problem z kontrolka katalizatora (?) + wymiana paska rozrząd

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

majpio pisze:to czego mój dziad gr 89 rok ma kata?słyszałem że na szwajcarie szły już przed 90 rokiem auta z katem
Nie wiem, moze w ramach eksportowych wersji zakladano katalizator...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
majpio

Post autor: majpio »

mav silnik pracuej raczej normalnie nie dłąwi się a obroty skaczą jeżeli chodzi o to sterowanie przepustnicą to jak to sprawdzić?z góry dzieki za odpowiedzi
majpio

Post autor: majpio »

Nie wiem, moze w ramach eksportowych wersji zakladano katalizator...


czyli we francji szły auta bez kata a exportowe mogły mieć kata to wielce realne czytałem własnie że na szwajcarie a stamtą jest moje auto szły zmodyfikowane wersje silnikowe
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

majpio pisze:mav silnik pracuej raczej normalnie nie dłąwi się a obroty skaczą jeżeli chodzi o to sterowanie przepustnicą to jak to sprawdzić?z góry dzieki za odpowiedzi

CIezko mi cos doradzic...przeczyscic silniczek krokowy (jesli takowy jest)sproboj ustalic troszeczke inne (wyzsze) obroty biegu jalowego...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
majpio

Post autor: majpio »

mav bede próbował a jak chgodzi octen silniczek to smiało moge to zrobić sam?
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

majpio pisze:mav bede próbował a jak chgodzi octen silniczek to smiało moge to zrobić sam?
Gdzies poszukam jak to ktos w hondzie robil..
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
majpio

Post autor: majpio »

dzieki za podpowiedzi
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

majpio pisze:dzieki za podpowiedzi
znalazlem...

http://www.altech.com.pl/wbt/_poradnik/wolne_obr.htm

http://www.altech.com.pl/wbt/_poradnik/IAC.htm

http://www.altech.com.pl/wbt/_poradnik/ ... czenie.htm

Wiem ze honda, ale sa rzeczowo i praktycznie opisane sprawy - wiedzy i praktyki nigdy za malo! :D
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
majpio

Post autor: majpio »

coś pomodze jak znajde chwile czasu jeszcze raz dzięki za fatyge
Awatar użytkownika
Marshal
Nowicjusz
Posty: 87
Rejestracja: 17 cze wt, 2003 2:30 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marshal »

Mav309 pisze: Z tego co mi wiadomo to ani gr ani gl, gt/xs nie posiadaly katalizatorow
Moj XS z 1990 roku ma katalizator.
205 XS 1.4 grafit metalik
WF33912

Post autor: WF33912 »

No, niezły ten poradnik dla Hondy. Może ktoś by zrobił coś takiego dla 205-tki? U mnie też obroty falują od 900 do 1600 (1.6 GTI). Teoria o tym, że to przepustnica lub zaworek sterujący wolnymi obrotami wydaje sie całkiem sensowna. Ale pewnie zakres czynności związany z czyszczeniem tych elementów w Pugu jest zupełnie inny niż w Hondzie. Może Etzold w swojej książce coś o tym pisze?
ODPOWIEDZ