LAMBDA .... p.s. w FAQ nie ma nic

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
marjo
Junior
Posty: 106
Rejestracja: 08 lut śr, 2006 1:28 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: marjo »

Pieraś a skoro Ci pali tyle co palił,obroty nie falują,nie ma bardzo wysokich obrotów to o co chodzi?Jezeli na kompie wyskakuje ze to lambda no to jak zmienisz to co Ci sie zmieni?spalanie?

Wiesz ja tak pisze dlatego bo tez z tym kiedys walczyłem i poznałęm ten temat troszeczke.Tyle ze u mnie to było zpowodowane tym ze silnik palił na trasie 10 a w miescie 15.Tez myslałem ze lambda bo tak wychodziło z kompa,okazało sie ze to czujnik temp.Wymian i po kłopocie,autko na trasie 5,5 przy 80tce a w miescie 7:)

Jak wszystko jest ok to ja bym nie grzebał,Teraz popełniłem taki błąd przy mojej 405.wszytko chodziło jak nalezy ale na kopie wyszło to i tamto po wymianie dwóch zeczy dopiero zazceło sie pieprzyc/

pozdro
ja,moja muzyka,moje miasto szczecin
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4907
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

chainsaw pisze:Gdzie jest czujnik temp. silnika,ewentualnie jak go sprawdzic
obudowa termostatu(przynajmniej w silnikach TU)
etzold sie klania(miernikiem)
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

tak jak moralez pisze onudowa termostatu a konkretnie pod aparatem zapłonowym
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

a gdzie indziej jest obudowa termostatu? 8) 8)7
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

wiele osob korzystajaczch z tego forum jest laikami i nie jest to dla nich takie oczywiste jak dla Ciebie Invictus :)
Ostatnio zmieniony 22 paź ndz, 2006 10:23 am przez Sebek, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

obudowa termostatu nie jest duza 8)
poza tym na forum sporo obrazkow z opisem silnika sie przwinelo
mozna to tez znalezc w google itd.. itd 8)
Samurize

Post autor: Samurize »

miałem taki sam problem..na zimnym silniku chodził ja traktor ażcały samochód hurgotrał...to nie wina sondy... 1 sprawa sprawdzić świece i przewody!!!!! jak silnik jest zimny i ma zwalone świece to nie będzie spalał tylko bedzie grzał świece dotad az dostanie temperatury i bedzie ok ale spalanie 2razy większe!!!!a co zattym idzie cale okopcone i kicha..szczelina musi bycc 0.8mm.... 2 sprawa to przepustnica która też może być uwalona a tego juz sie nie wyreguluje bo potencjometry sa fabrycznie ustawiane i montowane... czujnik temperatury tak napraawde nie ma nic tez z tym wspolnego....a podpinanie komputera do sprawdzenia kodów tak naprawde nie rozwiążą sytuacji...lepiej posprawdzac parametry czujników na piechote:)) jakby ktoś coś chciał sie dowiedzieć więcej to piszcie, wamp69@wp.pl
ODPOWIEDZ