Strona 2 z 2

: 20 paź pt, 2006 9:39 pm
autor: marjo
Pieraś a skoro Ci pali tyle co palił,obroty nie falują,nie ma bardzo wysokich obrotów to o co chodzi?Jezeli na kompie wyskakuje ze to lambda no to jak zmienisz to co Ci sie zmieni?spalanie?

Wiesz ja tak pisze dlatego bo tez z tym kiedys walczyłem i poznałęm ten temat troszeczke.Tyle ze u mnie to było zpowodowane tym ze silnik palił na trasie 10 a w miescie 15.Tez myslałem ze lambda bo tak wychodziło z kompa,okazało sie ze to czujnik temp.Wymian i po kłopocie,autko na trasie 5,5 przy 80tce a w miescie 7:)

Jak wszystko jest ok to ja bym nie grzebał,Teraz popełniłem taki błąd przy mojej 405.wszytko chodziło jak nalezy ale na kopie wyszło to i tamto po wymianie dwóch zeczy dopiero zazceło sie pieprzyc/

pozdro

: 20 paź pt, 2006 10:52 pm
autor: moralez
chainsaw pisze:Gdzie jest czujnik temp. silnika,ewentualnie jak go sprawdzic
obudowa termostatu(przynajmniej w silnikach TU)
etzold sie klania(miernikiem)

: 21 paź sob, 2006 8:42 pm
autor: Sebek
tak jak moralez pisze onudowa termostatu a konkretnie pod aparatem zapłonowym

: 22 paź ndz, 2006 8:21 am
autor: Banita
a gdzie indziej jest obudowa termostatu? 8) 8)7

: 22 paź ndz, 2006 9:56 am
autor: Sebek
wiele osob korzystajaczch z tego forum jest laikami i nie jest to dla nich takie oczywiste jak dla Ciebie Invictus :)

: 22 paź ndz, 2006 10:17 am
autor: Banita
obudowa termostatu nie jest duza 8)
poza tym na forum sporo obrazkow z opisem silnika sie przwinelo
mozna to tez znalezc w google itd.. itd 8)

: 05 lis ndz, 2006 8:27 pm
autor: Samurize
miałem taki sam problem..na zimnym silniku chodził ja traktor ażcały samochód hurgotrał...to nie wina sondy... 1 sprawa sprawdzić świece i przewody!!!!! jak silnik jest zimny i ma zwalone świece to nie będzie spalał tylko bedzie grzał świece dotad az dostanie temperatury i bedzie ok ale spalanie 2razy większe!!!!a co zattym idzie cale okopcone i kicha..szczelina musi bycc 0.8mm.... 2 sprawa to przepustnica która też może być uwalona a tego juz sie nie wyreguluje bo potencjometry sa fabrycznie ustawiane i montowane... czujnik temperatury tak napraawde nie ma nic tez z tym wspolnego....a podpinanie komputera do sprawdzenia kodów tak naprawde nie rozwiążą sytuacji...lepiej posprawdzac parametry czujników na piechote:)) jakby ktoś coś chciał sie dowiedzieć więcej to piszcie, wamp69@wp.pl