A własnie ... temat zimnego powietrza i instalacji LPG. U mnie nie jest to w ten sposób rozwiązane. Zastanawiałem sie dlaczego, skoro wszedzie praktycznie słysze, czytam i oglądam że tak jest lepiej. Rozumiem (wydaje mi sie ) dlaczego zimne jest lepsze od ciepłego.
Mam takie pytanie Czy jak układ jest zrobiony na zimny dolot powitrza to auto automatycznie pali więcej ? A jesli tak czy nie wystarczy po prostu podkrecić srubki i zostawic z ciepłym dolotem ? I dlaczego jedni mają na cipły dolot a inni na zimny ? Tzn. czy ma jakieś wady odciecie ciepłego dolotu ?
Jeszcze jedno... słyszałem, że z tym zimnym dolotem to musi być tak ustawione jakos, by powietrze zawsze trafiało z tą samą siłą/prędkoscią bo innaczej silnik nie bedzie pracował jak trzeba. Czy to prawda ?
LPG i zimne powietrze
Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Wróć do „Stare forum techniczne”
Przejdź do
- Forum Ogólne
- ↳ Ogólne
- ↳ Po godzinach
- ↳ Zloty / Spoty / Zawody
- Projekty / Nasze Samochody / Modyfikacje
- ↳ Większe Projekty Forumowiczów
- ↳ Nasze auta
- ↳ Inne Projekty / Prezentacje
- ↳ Modyfikacje / Tuning / Car Audio
- Pielęgnacja samochodu
- ↳ Mycie, polerowanie, woskowanie
- ↳ Produkty
- ↳ Efekty
- ↳ Zabezpieczenia antykorozyjne
- Forum techniczne
- ↳ Stare forum techniczne
- ↳ Silniki XU,skrzynie biegow serwis / naprawa / modyfikacje.
- ↳ Silniki TU, skrzynie biegow, serwis / naprawa / modyfikacje.
- ↳ Silniki XY, XW - skrzynie biegow serwis / naprawa / modyfikacje.
- ↳ Układy wydechowe
- ↳ Ukl. hamulcowy, zawieszenie, ukl. sterowniczy.
- ↳ Nadwozie, wnetrze oraz modyfikacje wewnatrz auta
- ↳ Czesci i akcesoria
- ↳ Archiwum - Techniczne
- Sprawy organizacyjne