Strona 2 z 2

: 06 cze wt, 2006 1:58 pm
autor: krzycho
Kaktus pisze:wal jest taki sam, panewki sa rozne, maja zamki w innych miejsach.
dzieki za oświecenie a teraz moje pytanko - czy to prawda ze zawory w silniku "zeliwiaku" XU10J4 są mniejsze niż w XU9J4 ?

: 06 cze wt, 2006 2:09 pm
autor: Kaktus
Nie!

W silnikach XU9J4 i XU10J4 zawory ssace i wydechowe sa dokladnei takie same.

: 06 cze wt, 2006 2:21 pm
autor: krzycho
powiem dlaczego pytam. Bo w tym temacie przeczytałem ze w XU9J4 zawór ssący ma 34,6 mm a w opisie technicznym silnika XU10J4 jest napisane ze ma 33,6 bodajże i stąd moje pytanie

: 06 cze wt, 2006 2:24 pm
autor: Kaktus
Widocznie jest to blad...

Zawory do silnika XU10J4 i XU9J4 wystepuja w orginale pod tym samym numerem katalogowym.

Zawor ssacy ma numer peugeotowski 0948 61
Zawor wydechowy ma numer peugeotowski 0949 62

Zawor ssacy ma 34,6 mm srednice a wydechowy 29,6

: 06 cze wt, 2006 3:27 pm
autor: krzycho
w takim razie dzinki za info

: 15 wrz pt, 2006 11:29 pm
autor: bartesz1
Kaktus skąd Ty to wiesz? nie zle:)

: 16 wrz sob, 2006 10:44 pm
autor: Kaktus
Bo ja wiem... nie wiem skad... ;)

: 16 wrz sob, 2006 11:38 pm
autor: moralez
czysta definicja pruderi :mrgreen:

: 18 wrz pn, 2006 10:30 am
autor: Kaktus
Ups.. blad... piszac sa takie same zapomnialem napisac o skoku - owszem 1.9 ma inny skok 88, w przeciwienstwie do 2.0 ktory ma skok 86. Sa takie same ze wzgledu na budowe.

Re: Info o silnikah MI16 - zaczerpnięte z forum użytkowników

: 20 kwie pt, 2012 10:18 pm
autor: Marin205
odświeżam kotleta - kiedyś to były dyskusje :)