GTI - modyfikacja wydechu
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
To oby był żwawszy. W silnikach N/A zrobienie wydechy to nie taka prosta sprawa. Dobrze, że nie zaszalałeś ze średnicą, bo są tacy pod atmosferyczne silniki dają wydechy jak do turbo czyli 2,5" a nawet 3". Co do głośności to Munne wysiada, bo jutro montujemy u niego serie, ale kolega Hypia może mieć miano najgłośniejszego w Kozim Grodzie. Pozdro. Daj znać jak wyszło.
Car Valeting, Car Detailing.
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
nie ma to jak wywiercić kilka dziur wiertarką - spalanie wzrośnie i szybciej ogłuchniesz - to będzie wtedy cicho
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
daje tyle samo co magnetyzer
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
wow... podwyższenie mocy w całym zakresie obrotów o 20 %, obniżenie spalania o 30%, poprawa parametrów spalin o 150%... nooo.. już zerkam na allegro
http://bluebox.zary.com.pl/moto_info/ar ... art_13.htm
http://bluebox.zary.com.pl/moto_info/ar ... art_14.htm
http://bluebox.zary.com.pl/moto_info/ar ... art_21.htm
http://bluebox.zary.com.pl/moto_info/ar ... art_29.htm
http://bluebox.zary.com.pl/moto_info/ar ... art_25.htm
http://bluebox.zary.com.pl/moto_info/ar ... art_45.htm
http://bluebox.zary.com.pl/moto_info/ar ... art_73.htm
http://bluebox.zary.com.pl/moto_info/ar ... art_13.htm
http://bluebox.zary.com.pl/moto_info/ar ... art_14.htm
http://bluebox.zary.com.pl/moto_info/ar ... art_21.htm
http://bluebox.zary.com.pl/moto_info/ar ... art_29.htm
http://bluebox.zary.com.pl/moto_info/ar ... art_25.htm
http://bluebox.zary.com.pl/moto_info/ar ... art_45.htm
http://bluebox.zary.com.pl/moto_info/ar ... art_73.htm
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
dlatego nie mam ani strumienicy ani magnetyzera
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
ja obecnie latam z samym kolektorem wydechowym
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- Hypia
- Junior
- Posty: 116
- Rejestracja: 09 kwie ndz, 2006 3:30 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lubelskie
Mozliwe ale kat wycisza duzo wiecej niz srodkowy.. Przekonalem sie o tym jak wpadlem do warsztatu juz bez koncowego tlumika, zeby go wyciac. Z katem bylo w miare ok, a po jego wycieciu pug zaczal ryczec jak wyzylowne WRC
Ostatnio zmieniony 03 lis pt, 2006 2:59 pm przez Hypia, łącznie zmieniany 1 raz.
Insane In The Brain!
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
ja nie mam kata tzn jedynym katem jest moja prawa stopa
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Jezeli moge wtracic swoje 0,3pln
Wszyscy na okolo opowiadaja o tym super pieknie idealnie zestrojonym seryjnym wydechu A kto tak na prawde na takim jezdzi?!
W tej chwili pewnie wielu z Was napisze lub pomysli "JA"
Za chwile podejrzewam ze nie bedzie ani jednej osoby ktora tak pomysli.
Rozmawialem niedawno ze znajomym, ktory scigal sie bardzo mocnym Peugeotem 205 w wyscigach. Jak sie okazalo, przed kazdym sezonem wyscigowym, auto bylo ustawiane na hamowni, a dokladniej dobierana byla dlugosc ukladu wydechowego. Zajmowalo to caly dzien testow, ale oplacalo sie.
Z doswiadczenia wyszlo, ze przesuniecie ostatniej (w tym przypadku jedynej) puszki o 10cm w jedna czy druga strone, potrafilo spowodowac roznice w mocy o 10KM! Auto albo bylo o 5km slabsze od pomiaru posredniego albo o 5KM mocniejsze.
Tak wiec, jezeli ktos mowi - zostaw seryjny wydech bo jest najlepszy, ma na mysli caly kompletny wydech Peugeotowski.
Czyli - pierwsza rura od kolektora wydechowego, orginalny i zamocowany idealnie w tym miejscu co fabryka przewidziala miejscu tlumik srodkowy, orginalna rure za tym tlumikiem, i orginalny tylny tlumik o odpowiedniej objetosci, dlugosci i przepustowosci, takze zamocowany dokladnie tam gdzie ma byc. Calosc z Peugeota - bo tylko wtedy to gra tak jak ma grac. Cena?! Dowiadywalem sie, wychodzi bagatela 2900zl.
Tak wiec z wydechem nie jest tak latwo.
Jezeli plany mi wypala, to w przyszlym roku postaram sie przedstawic pare interesujacych wykresow z hamowi z roznymi ustawieniami wydechu i dolotu.
Wszyscy na okolo opowiadaja o tym super pieknie idealnie zestrojonym seryjnym wydechu A kto tak na prawde na takim jezdzi?!
W tej chwili pewnie wielu z Was napisze lub pomysli "JA"
Za chwile podejrzewam ze nie bedzie ani jednej osoby ktora tak pomysli.
Rozmawialem niedawno ze znajomym, ktory scigal sie bardzo mocnym Peugeotem 205 w wyscigach. Jak sie okazalo, przed kazdym sezonem wyscigowym, auto bylo ustawiane na hamowni, a dokladniej dobierana byla dlugosc ukladu wydechowego. Zajmowalo to caly dzien testow, ale oplacalo sie.
Z doswiadczenia wyszlo, ze przesuniecie ostatniej (w tym przypadku jedynej) puszki o 10cm w jedna czy druga strone, potrafilo spowodowac roznice w mocy o 10KM! Auto albo bylo o 5km slabsze od pomiaru posredniego albo o 5KM mocniejsze.
Tak wiec, jezeli ktos mowi - zostaw seryjny wydech bo jest najlepszy, ma na mysli caly kompletny wydech Peugeotowski.
Czyli - pierwsza rura od kolektora wydechowego, orginalny i zamocowany idealnie w tym miejscu co fabryka przewidziala miejscu tlumik srodkowy, orginalna rure za tym tlumikiem, i orginalny tylny tlumik o odpowiedniej objetosci, dlugosci i przepustowosci, takze zamocowany dokladnie tam gdzie ma byc. Calosc z Peugeota - bo tylko wtedy to gra tak jak ma grac. Cena?! Dowiadywalem sie, wychodzi bagatela 2900zl.
Tak wiec z wydechem nie jest tak latwo.
Jezeli plany mi wypala, to w przyszlym roku postaram sie przedstawic pare interesujacych wykresow z hamowi z roznymi ustawieniami wydechu i dolotu.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
No i wydech daje radę
Moim subiektywnym zdaniem jest żwawszy, no ale może to autosugestia, lub komp się dostosował do ostrzejszej jazdy na rajdziku i stąd moje złudzenie
Na pewno jeździ się przyjemniej, miły basik na wolnych obrotach, w trasie też OK. Przy delikatnym przyspieszaniu, czy stałej prędkości nie drażni, ale wystarczy depnąć
Zresztą możecie posłuchać sami - zrobiłem małą próbkę z zewnątrz auta i ze środka na wolnych i przy przyspieszaniu Co prawda na nierozgrzanym silniku, no ale na szybko nic lepszego nie dało się zrobić
Moim subiektywnym zdaniem jest żwawszy, no ale może to autosugestia, lub komp się dostosował do ostrzejszej jazdy na rajdziku i stąd moje złudzenie
Na pewno jeździ się przyjemniej, miły basik na wolnych obrotach, w trasie też OK. Przy delikatnym przyspieszaniu, czy stałej prędkości nie drażni, ale wystarczy depnąć
Zresztą możecie posłuchać sami - zrobiłem małą próbkę z zewnątrz auta i ze środka na wolnych i przy przyspieszaniu Co prawda na nierozgrzanym silniku, no ale na szybko nic lepszego nie dało się zrobić
- Załączniki
-
- 205 wydech www.rar
- (306.06 KiB) Pobrany 187 razy