Czy to sonda czy cos innego?

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
rado83
Junior
Posty: 191
Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: rado83 »

teraz przejechalem dosc ostro to wogole sie praktycznie caly czas swiecila ;)trza by to zdiagnozowac;)
ale puki dziala nie ruszam;)

aha teraz stracily sie wolne obroty tzn jak jade dosc szybko redukuje i np staje wciskam sprzeglo i auto gasnie odpalam i odrazu odpala i trzyma 1000 obrotow rowniutko;) juz nie wiem zgupialem.
Awatar użytkownika
zen81
Uzalezniony
Posty: 506
Rejestracja: 15 lip pt, 2005 11:45 pm
Posiadany PUG: Clio
Lokalizacja: Starogard Gdanski

Post autor: zen81 »

Mi po ostrej jezdzie zawieszaja sie na 2,5k :roll:
Zero łaski, zero wzruszeń..
-------------------------
Awatar użytkownika
rado83
Junior
Posty: 191
Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: rado83 »

no ale co moze byc z tymi wolnymi jak zchodzi to gasnie a jak wolno si ego opusci no obrotach jest dobrze poprostu jak spadaja tak gdzies z 4000 moze 5000 to gasnie
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com

kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Awatar użytkownika
JASIEK1
Junior
Posty: 140
Rejestracja: 21 sie pn, 2006 10:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: JASIEK1 »

PIWEŁ ma racje ...... Przy całkowitym odpuszczeniu przepustnicy powinniście usłyszeć ''cyknięcie'' w czujniku połozenia przepustnicy. Wtedy trafi sygnał do kompa, ze przepustnica jest zamknieta i silnik pracuje na biegu jałowym jak sie to mawia. Jesli czujnik jest ustawiony źle (brak cyknięcia) sygnał do kompa trafia taki jak gdyby byłoby dodane troche gazu a w rzeczywistości przepustnica jest zamknięta. Jak to ustawic domyslicie się łatwo manipulując tym i przepustnica conieco.

Swoja drogą apropo przyspieszania autka dopiero po 4000 obrotów może to byc cos z przyspieszeniem zapłonu a niekoniecznie paliwem. Może poniżej 4000 opuźnia zapłon na maxa a potem przyspiesza. Tez tak sobie gdybam ale może cos ze sterowaniem zapłonu ???

Sonda nie jest to napewno, mozna ją odłączyc i prawie nie ma różnicy w wiekszości aut.

PZDR
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

to by mialo sens pod warunkiem, ze bylby przyspieszacz zaplonu, ale to motronic :wink:
Awatar użytkownika
JASIEK1
Junior
Posty: 140
Rejestracja: 21 sie pn, 2006 10:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: JASIEK1 »

Ja mam Jetronic i problem z głowy ale własnie chodzi mi o to, ze może komp tym zapłonem steruje nieprawidłowo jesli to motronic.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

no to o ile komp sprawny, to wspomnialem o czujniku gmp :) , ktorzy przy naglej zmianie przyspiesznia kola zamachowego moze wariowac
Awatar użytkownika
zen81
Uzalezniony
Posty: 506
Rejestracja: 15 lip pt, 2005 11:45 pm
Posiadany PUG: Clio
Lokalizacja: Starogard Gdanski

Post autor: zen81 »

:| Teraz mam ten sam problem z moim 205Gti.
Na wolnych obrotach jak depne dławi sie i potrafi nawet zgasnac. Kontrolka błedu pali sie cały czas. po zdjeciu klemy z aku i ponownym odpaleniu jest ok, błedu nie ma. Przejade jakies 200m lub ostro depne i problem powraca. Ciagle sie dławi na wolnych, a obroty sa zmienne 1000-1500 na luzie. Przepływke sprawdziłem i jest OK. Czujnik na przepustnicy tez pyka przy otwarciu. Swiece tez wymieniłem i nic.
Zero łaski, zero wzruszeń..
-------------------------
Awatar użytkownika
Fox
Peugeot 205 Master
Posty: 2053
Rejestracja: 25 lis pt, 2005 5:09 pm
Posiadany PUG: 205gti, 504 coupe, 406 kombi
Numer Gadu-gadu: 6433729
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Fox »

Sebek pisze:w jego silniku o ile się nie mylę nie ma silnika krokowego :)
No w motronic'u jest zawór powietrza dodatkowego, ale to nie to samo? Ten zawór się musi jakoś otwierać i zamykać, więc co w takim razie napędza ten zawór jak nie silnik krokowy?
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

nagrzewa sie cewka i za sprawa temp wygina sie blaszka bimetalowa zamykajac zawor

@ zen -przyjedz -sie zdiagnozuje 8)
Awatar użytkownika
TO-MI
Maniak
Posty: 1273
Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
Posiadany PUG: XU9J4
Numer Gadu-gadu: 604584106
Lokalizacja: Krosno/okol

Post autor: TO-MI »

rado83 pisze: aha teraz stracily sie wolne obroty tzn jak jade dosc szybko redukuje i np staje wciskam sprzeglo i auto gasnie odpalam i odrazu odpala i trzyma 1000 obrotow rowniutko;) juz nie wiem zgupialem.
mam takie objawy u siebie czujnik przepustnicy ok to najpewniej wina przepływki bo moja ma ciutke :wink: wytartą ścieżke
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
ODPOWIEDZ