Strona 1 z 1

Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

: 09 sie wt, 2011 10:06 am
autor: levis
Tak jak w temacie, poświęciłem im troszkę czasu.

Na samochód poszło ponad 30 godzin - niestety praca z korektą lakieru w pełnym słońcu to bardzo przechlapana sprawa :( ale i tak jestem zadowolony z efektów :-)

Motocykl, bez korekty, tylko oczyszczony apc i nałożony wosk colonite.

tutaj walka i efekty na mojej 406:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

a tutaj już same efekty na moim kawasaki:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

: 09 sie wt, 2011 11:17 am
autor: kubas
Widziałem na KA, dużo nauki przed tobą, wiel prostych podstawowych błędów. Nie rób tego nigdy więcej na pełnym słońcu.

Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

: 09 sie wt, 2011 1:28 pm
autor: Florek2b
Dobra robota i tyle :)

Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

: 09 sie wt, 2011 1:47 pm
autor: levis
kubas, wszyscy mi mówią o podstawowych błędach, ale nikt nie użyczy mi swojej wiedzy i nie powie co źle robiłem.

Wiem, że w pełnym słońcu źle, ale pogody sobie nie wybierałem.
Wiem, że zwinięty przedłużacz...

Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

: 09 sie wt, 2011 3:10 pm
autor: Lord Devil
Z roznych wzgledow i powodow nie pracuje sie na sloncu, jest tylko doslownie garstka produktow, ktore nadaja sie do tego i sa to woski, sealenty, a nie pasty scierno polerskie. Pogody sobie nie wybierasz i kazdy to rozumie, ale termin pracy sobie wybierasz - na sloncu robisz i kropka. Skoro miales termin slubu, i byla taka pogoda to zrobiles, nie dziw sie wiec, ze ludzie mowia o bledach. Twoje zabawki, Twoja piaskowanica bawisz sie jak uwazasz.
Na przyszlosc, wszystko w cieniu.
Dodajac wode dla poslizgu do 3M zmieniasz strukture produktu i jego wlasciwosci.

Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

: 09 sie wt, 2011 9:52 pm
autor: kubas
Wrzuć to zdjęcie w trakcie polerowania. Tam jest mega mega za duzo pasty.

Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

: 10 sie śr, 2011 11:31 am
autor: Munne
Nawet jakby byla odpowiednia ilosc to i tak sie usmazyla na sloncu a potem plywala w wodzie ale fotka na KA robi wrazeni nie powiem komentarze tez niczego sobie. No nic doczytac pocwiczyc i bedzie ok.
kubas pisze:Wrzuć to zdjęcie w trakcie polerowania. Tam jest mega mega za duzo pasty.

Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

: 11 sie czw, 2011 8:54 am
autor: levis
generalnie wiem, że może teraz moje wrażenia są nie na miejscu, ale wg mnie 3 korki to tylko strata czasu.

Jeżeli kiedykolwiek będę coś odnawiał to raczej zestaw megsa Ultimate compound + SwiirlX.

Z resztą zobaczę jeszcze.

Najbardziej denerwują mnie te szpary w które wchodzi pasta, ehh, może dlatego, że naprawdę dużo jej poszło.

Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

: 11 sie czw, 2011 9:13 am
autor: kubas
To ja ci powiem że generalnie megs jest przereklamowany. A 3 korków użwa wiele profesjonalnych firm zajmujących się detailingiem. Zobacz sobie mój projekt megane, zielony+zółty korek w odpowiednich ilościach.

Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

: 11 sie czw, 2011 9:34 am
autor: Lord Devil
Przy tworzeniu trzech korkow 3M bral udzial Paul Dalton, jezeli uwazasz to za produkt przereklamowany i masz zamiar do korekty uzywac megsa, to albo mocno sie mylisz, albo nie upatruj swojej przyszlosci w detailingu, sprzedaj korki, gabki i nastepne auto oddaj do Kubasa.
W "zakamarki i szczeliny" to wchodzi ulubiona przez lakiernikow farecla, ktora robi sie na kokro...

Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

: 11 sie czw, 2011 10:47 am
autor: kubas
Dokładnie. Podpowiem ci tylko że około 3-4 krople na pada to wystarczająco do jednej sesji polerowania. To że pasta staje się praktycznie niewidoczna po trochę ponad 1 przejeździe wcale nie świadczy o tym że już jej tam nie ma! Pastę trzeba odpowiednio wypracować, im mniej zetrzerz mf po każdym przejeździe tym lepiej. No ale moje rady moga niewiele dać w pełnym słońcu :)

Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

: 11 sie czw, 2011 3:06 pm
autor: Munne
Jezeli masz sie na "powaznie" bawic megsem to nie UC i Swirl X. Masz swietne srodki zakupione teraz tylko cwiczyc, nie ma co sie poddawac po jednym podejsciu do korekty nikt sie nie urodzil geniuszem ale mogles sie troszeczke lepiej przygotowac przed przystapieniem do prac.

Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

: 12 sie pt, 2011 1:28 pm
autor: robson
A co myślicie o kosmetykach tej firmy,można stosować na słońcu :W czy jest to jakiś kit :W

Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

: 13 sie sob, 2011 9:20 am
autor: Lord Devil
Zasadniczo to producent ustala co i jak, w koncu sam opracowal sklad i procedure, trzeba jednak pamietac, ze wyrazenie "w sloncu" ma kilka obliczy. Inaczej bedzie w sloncu o godz 9.15 na bialym lakierze maj a inaczej lipiec 14.20 czarna perla - zupelnie inna temp lakieru. Radzilbym ogolnie unikac pracy w sloncu, zwlaszcza jezeli chodzi mycie i polerowania. Woski syntetyczne sa najczesciej produktami dopuszczonymi do aplikacji w sloncu.