Od czego ten przewód?

Dyskusje na temat napraw silnikow starszego typu - tzw leżaków
Awatar użytkownika
wasia
Junior
Posty: 263
Rejestracja: 13 gru wt, 2005 1:06 pm
Posiadany PUG: green
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kołobrzeg

Od czego ten przewód?

Post autor: wasia »

Przełożyłem gaźnik i nie wiem do czego mam teraz wsadzić ten przewód, bo wcześniej wchodził do tego plastiku na gaźniku, a teraz mam nowy plastik. Czy można to po prostu zatkać przy korku wlewu oleju?
Załączniki
123.JPG
123.JPG (117.33 KiB) Przejrzano 6301 razy
1988 1.4 = 60 leżących ;) koni

http://www.wasia.205.pl
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Po drugiej stronie korka od oleju masz taki maly wezyk -odlacz od gaznika, zaslep krociec w gazniku, zaslepmaly krociec w korku, a ten gruby waz wrzuc do jakiejs butelki -tylko niech bedzie luzno, lub butelka nawiercona, zeby sie cisnienei nie tworzylo.
Awatar użytkownika
wasia
Junior
Posty: 263
Rejestracja: 13 gru wt, 2005 1:06 pm
Posiadany PUG: green
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: wasia »

OK! ale po co zaślepiać ten mały? Nie lepiej większy zaślepić skoro mały jest gdzie podłączyć?
1988 1.4 = 60 leżących ;) koni

http://www.wasia.205.pl
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

nie- jesli chcesz wiedziec dlaczego poszukaj na forum 'odma luzem' lub jakos tak.
Awatar użytkownika
wasia
Junior
Posty: 263
Rejestracja: 13 gru wt, 2005 1:06 pm
Posiadany PUG: green
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: wasia »

No dobra. Nie będzie tak ssało w dużym przewodzie, a jak to było zrobione w orginale bo plastikowa butelka przy silniku wygląda niefajnie.
1988 1.4 = 60 leżących ;) koni

http://www.wasia.205.pl
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

W oryginale to jest odpowietrzenie komory silnika. Tam jest olej i jego opary oraz inne syfy. Oryginalnie wszystko leciało do układu dolotowego. Jak zatkasz to Ci wywali olej przez bagnet albo cos jeszcze się spartoli bo w silniku wytworzy się duuuże ciśnienie.

Zobacz sobie u mnie jak jest ładnie i estetycznie poprowadzona jest rura (odma) do niewidocznej butelki.
Awatar użytkownika
wasia
Junior
Posty: 263
Rejestracja: 13 gru wt, 2005 1:06 pm
Posiadany PUG: green
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: wasia »

OK. Będę próbował gdzieś to zakamuflować.
1988 1.4 = 60 leżących ;) koni

http://www.wasia.205.pl
Awatar użytkownika
PE-dB
Junior
Posty: 132
Rejestracja: 23 lip sob, 2011 12:38 pm
Posiadany PUG: 205 1.4 xs (xy8)
Numer Gadu-gadu: 9913627
Lokalizacja: BEŁCHATÓW
Kontakt:

Re: Od czego ten przewód?

Post autor: PE-dB »

podpinam sie pod temat i ciekawi mnie ten mały/cienki przewód co z korka wlewu oleju idzie do gaźnika, od czego on jest, czy można tam puścić/podpiąć się pod powietrze od głównego filtra powietrza(tak obecnie mam) bo jak bezpośrednio zatykam to obroty silnika spadają.... dodam ze auto wyposażone jest w instalacje LPG
Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Życ Wiecznie...
I'VE GOT THE POWER
Awatar użytkownika
Manwe
Peugeot 205 Master
Posty: 2013
Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
Numer Gadu-gadu: 7424729
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Od czego ten przewód?

Post autor: Manwe »

to jest chyba puszczone do kolektora ssącego i ma coś wspólnego z odma, tyle wiem
Obrazek
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
ODPOWIEDZ