po kolei:
spuszczasz olej
wyciągasz akumulator
podpierasz silnik na podnośniku hydraulicznym od strony sprzęgła za płytę miski tak żeby jej nie uszkodzić
odkręcasz płytę akumulatora i łapę silnika do niej przykręconą
odkręcasz przekładnię pośrednią z pokrywa przy wyciąganiu uwaga na tulejkę wieloklinową umieszczona na dolnym wałku jak się zsunie to dodatkowy problem
uwalniasz linkę sprzęgła i odkręcasz jej łapę uwaga na sprężynkę i pręt z pomiędzy śruby regulacyjnej a wysprzęglika
odkręcasz rozrusznik
odkręcasz obudowę sprzęgła sprawdź czy na pewno wszystkie śruby są odkręcone na dole od strony grodzi jedna jest schowana
odkręcasz docisk wyjmujesz sprzęgło
wyczyść obudowy z resztek uszczelek i obudowę sprzęgła z ewentualnych pozostałości wycieku(może być tradycyjnie z pod uszczelniacza wału za zamachem albo z pod uszczelki pokrywy sprzęgła)
żeby dokonać wymiany będzie potrzebne sprzęgło i uszczelki pod obudowę
kolejność demontażu osprzętu nie jest oczywiście bezwzględna
, silnik podpierasz na podnośniku hydraulicznym ponieważ będzie trzeba nim trochę po manewrować żeby to wszystko wyjąć, warto też sprawdzić czy linka prędkościomierza nie będzie za bardzo napięta podczas całej operacji i w razie potrzeby również wymontować
do obsługi leżaka polecam książkę Haynesa (ang.) niestety ta z forum nie zawiera chyba rozdziału o skrzyni wiec nie wiem czy jest opisane sprzęgło