205 1.9 GTI Race & Rally

Prezentacje posiadanych 205tek, krótkie opisy, historia i zdjęcia posiadanych samochodów.
Awatar użytkownika
Fox
Peugeot 205 Master
Posty: 2053
Rejestracja: 25 lis pt, 2005 5:09 pm
Posiadany PUG: 205gti, 504 coupe, 406 kombi
Numer Gadu-gadu: 6433729
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: 205 1.9 GTI Race & Rally

Post autor: Fox »

Czytam ten temat i albo mi cos umknelo albo ta moc zostala zwiekszona tylko za pomoca elektroniki? Tak z ciekawosci spytam wiec ile taka przyjemnosc kosztuje i ile trwa ewentualne strojenie? Spytalbym jeszcze ile mozna wycisnac ze standardowego mi16 z powiedzmy lekko podrasowana glowica, ale boje sie ze moge byc posadzony o wypowiedzi w nieodpowiednim temacie:)
Awatar użytkownika
buniooo
Uzalezniony
Posty: 508
Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: 205 1.9 GTI Race & Rally

Post autor: buniooo »

Pisze co wiem. zmieniony walek, obrobiona glowica itp. to z mechanicznych, reszta elektro. Gdzies czytalem nie dawno ze zdrowy mi na elektornice moze 170-175km Gdzies o tym kaktus pisal. A cennik pisali. 1500komp + 1200 strojenie
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: 205 1.9 GTI Race & Rally

Post autor: Kaktus »

Silnik byl przygotowany u nas w firmie... i na Jetronicu dysponowal moca 149KM, a wykres podany w tej chwili jest juz na elektronice... samochod byl strojony w ten sposob aby nie robic z niego wiertarki krecacej 8800obr i generujacej 160-170km... tylko byl budowany i strojony pod wzgledem jak najwiekszej wartosci momentu obrotowego, oraz jak najbardziej plaskiego przebiegu krzywej momentu obrotowego.

To co pisze Bunio sie zgadza... ale tak mocno ogolnikowo :)

A co do nowego serca, to dol silnika i glowica jest gotowe, ale osprzetu jeszcze nie ma... i narazie nie znam jeszcze dokladnie Marcina planow co do tego drugiego silnika. A bedzie to silnik XU9JA - 8 zaworowy... ale mocy powinien miec znacznie wiecej niz ten co jest w tej chwili, jednakze ten drugi silnik jest budowany z mysla o wyscigach, i w oparciu o ciut inne regulaminy. Jezeli Marcin bedzie chcial to sam cos wiecej o tym napisze.

Pozdro!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
kubas
Maniak
Posty: 1183
Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
Posiadany PUG: rallye
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: 205 1.9 GTI Race & Rally

Post autor: kubas »

Kaktus pisze:To co pisze Bunio sie zgadza... ale tak mocno ogolnikowo :)
Mógłbyś podać dokładniejszą specyfikację tego silnika ?
ODPOWIEDZ